Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti riidan jälkeen minun ja vauvamne luota- Sain tiedon, että mies on Uuden vuoden vietossa mökillä , jossa on hänen toinen nainen- Arrrgg!

Vierailija
31.12.2018 |

Riideltiin miehen kanssa päivällä. Mies lähti ja jätti minut kahdestaan vauvan kanssa. Nyt sain sitten yhtä kautta tietää, että mies on jossain mökillä, jossa on joku nainen, ilmeisesti toinen nainen. Olen niin vihainen!!
Aion ottaa selvää, missä mies on. Tämä on niin väärin😭 Meillä on pieni vauvakin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon lähettyvillä on. Ja jos ei ole niin kamala tilanne ja sori siitä.

Vierailija
2/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämmöinen seurantaprovonyritelmä uuden vuoden kunniaksi. Kuule, aika ajoi näiden ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyödyt siitä MISSÄ mies on? Toki kannattaa varmistaa, että kuulemasi on totta mutta sen jälkeen toivotella hyvät loppuelämät...

Vierailija
4/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että mökki sijaitsee Porvoon saaristossa. Ehkä Emäsalossa? Laita vauva autoon ja lähde sinne mökkejä tarkastamaan. Löytyy varmaan uuden naisen kuuman kiihkeästä syleilystä. Jätä vauva sinne ja lähde itse Porvoon torille humputtelemaan. Hyvää Uutta Vuotta😀

Vierailija
5/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tietysti Porvoossa, mutta älä nyt mene pilaamaan miehen uuden vuoden juhlintaa. Ethän ole ilonpilaaja?

0/5

Vierailija
6/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli taas asialla. 

Vierailija
7/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä provoa huudetaan heti, kyllä kuulkaa elämä on tarua ihmeellisempää. Nimimerkki kokemusta on

Vierailija
8/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riideltiin miehen kanssa päivällä. Mies lähti ja jätti minut kahdestaan vauvan kanssa. Nyt sain sitten yhtä kautta tietää, että mies on jossain mökillä, jossa on joku nainen, ilmeisesti toinen nainen. Olen niin vihainen!!

Aion ottaa selvää, missä mies on. Tämä on niin väärin😭 Meillä on pieni vauvakin.

Eiks niin ettet tiennyt minkälaisen miehen kanssa teit lapsen. Kun eihän sitä voi ikinä tietää minkälainen toinen on, vaikka olis ollut 10v kimpassa jo.

Vierailija
9/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vauva nukkumaan ja tilaa tinderistä itsellesi pano, lultavasti saat sellaisen aika nopealla aikataululla ja ilmaiseksi kotikäynnille.

Vierailija
10/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vauva nukkumaan ja tilaa tinderistä itsellesi pano, lultavasti saat sellaisen aika nopealla aikataululla ja ilmaiseksi kotikäynnille.

mitähän hyötyä tästä olisi? Enemmän hyötyä olisi lukkojen vaihdosta.

Vierailija
11/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun nalkuttaa imuroimisesta.

Vierailija
12/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks niin ettet tiennyt minkälaisen miehen kanssa teit lapsen. Kun eihän sitä voi ikinä tietää minkälainen toinen on, vaikka olis ollut 10v kimpassa jo.

Ihminen voi aina muuttua, mutta sitähän sinä et tiedä.

Vierailija
13/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs riitelit. Laita jotain nättiä päälle ja mene pyytämän anteeksi. Jos ei muuta niin pääset ehkä mukaan.

Ei kukaan Mies jaksa riivinrautaa katsella saati kuunnella.

Vierailija
14/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Taas uusi erolapsi, isona narkkari ja kride.

Vierailija
15/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä sen "aion varjostaa miestäni" -ketjun? Ap ainakin muistaa...

Vierailija
16/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja mun mies kosi jouluna ja uutenavuotena oli jo toisen naisen kanssa hotellissa,joka paljastui mulle myöhemmin.Eikä ole edes provo.Meilläkin lapsia kaks ja yhdessä yli 20v. TÖRKEE!

Vierailija
17/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä iloa ap voisi saada parista kolmesta uudenvuoden miehestä? Hmm.. Ööö. Tää on kyllä vaikee...

Vierailija
18/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololooo

Vierailija
19/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä iloa ap voisi saada parista kolmesta uudenvuoden miehestä? Hmm.. Ööö. Tää on kyllä vaikee...

On vaikee joo. Itse en tosiaan naisena keksi mitä, mutta sinä tietenkin miehenä sen tiedät.

Vierailija
20/34 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tossa toisessa alotuksessa oli aborttijuttua. 

En muutenkaan tajua alotuksia, jotka eivät ole totta, mutta erityisen älytöntähän tämä on silloin, kun aloittajan tunnistaa jo otsikoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän