Kävin nettimiehen kanssa ekoilla treffeillä - miten häipyä korrektisti takavasemmalle?
Totuus on se, että miehen ulkonäkö oli mielestäni vastenmielinen. En voisi kuvitellakaan edes pussaavani häntä. Miten kannattaa asia ilmaista, ettei kiinnosta viedä juttua sen pidemmälle? En halua toista tahallaan loukatakaan.
Kommentit (25)
Olet nyt paikalla sen verta että voi oikeasti sanoa että "olette tavanneet", sitten jos ja kun asia uudelleen tapaamisesta nousee esiin niin sanoo suoraan mutta ystävällisesti että pahoittelut mutta sinun puoleltasi ei ole kiinnostusta jatkolle.
No yleensä se menee näin, nainen sanoo "Oli hauska tavata plaa plaa plaa" ja sitten eivät vastaa viesteihin, tai eivät ainakaan vastaa kuten ennen. Näin suurin osa toimii, ja kai se tarkoittaa sitä, että hyvää tapaa ei oikeastaan ole olemassa. Itse teen melkein samoin, sanon "Oli ihan hauskaa", enkä odota juuri kuulevani naisesta enää mitään. Vain kerran olen joutunut sanomaan, että en taida tuntea ihan samoin.
Mä kävin ensitreffeillä naisen kanssa, mutta epäilen vahvasti, että hän on oikeasti mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin ensitreffeillä naisen kanssa, mutta epäilen vahvasti, että hän on oikeasti mies.
Heh, jep. Helsingin seudulla taitaa ainakin yksi sellainen olla.
Et aivan vastaa Odotukseni ja minusta tuntuu että olemme liian erilaisia, sori siitä, siinä kaikki kiitos ja hyvästi.
Ihan kuin yksikään nainen lähtisi edes treffeille näkemättä miehen kuvaa. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella luulet häntä mieheksi? Toivottavasti kukaan ei vain luule minua mieheksi. Ainakin puhelimessa on tunnistettu naisen ääneksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko etunimi Lucrezia?
Mä kävin just tindernaisen kanssa kaljalla. Tota öö, neitonen oli 10 vuotta iäkkäämpi kuin kuvissaan ja arvatkaapa, oliko myös 10 tai jopa 30 kiloa enemmän fläsää? Pussasin kohteliaisuudesta lopuksi mutta nyt aion kyl ghostaa! Painajainen!!!
M36
MiäsHenkilö kirjoitti:
No yleensä se menee näin, nainen sanoo "Oli hauska tavata plaa plaa plaa" ja sitten eivät vastaa viesteihin, tai eivät ainakaan vastaa kuten ennen. Näin suurin osa toimii, ja kai se tarkoittaa sitä, että hyvää tapaa ei oikeastaan ole olemassa. Itse teen melkein samoin, sanon "Oli ihan hauskaa", enkä odota juuri kuulevani naisesta enää mitään. Vain kerran olen joutunut sanomaan, että en taida tuntea ihan samoin.
Minulle tätä tekevät miehet. Treffien päätteeksi sanotaan että kivaa oli ja uudestaankin voisi ottaa, viesteihin vastaaminen harvenee ja lopulta ei tule vastausta ollenkaan enää.
Mitä apn kysymykseen tulee: jos haluaa olla kiltti, ei tarvitse muuta sanoa kuin että ei tuntunut livenä niin synkkaavan ja toivottaa hyvää jatkoa. Itsekin arvostaisin tuota enemmän kuin ghostausta.
Jos henkilö ei ole kiinnostava, niin heti kannattaa kertoa ystävällisesti ettet halua jatkaa tms. Miksi edes jatkaa yhteyden pitämistä, jos ei ole kiinnostusta...
Ärsyttävin ryhmä ovat sellaiset itseään täynä olevat naiset, jotka tekevät oikein numeron siitä kuinka heistä tuntuu, että oli lähinnä ystäväfiilikset. :D Hei painu suolle, mä sun ystävä halua olla. Ollaan tunnettu vasta tunti, ja mokoma numero. Ei yksi pirkko tunnu missään kun on treffannut useita kymmeniä. Eli teatraalinen torjunta säälin kera on vain loukkaavaa.
Kyllä se nyt kannattaa sanoa suoraan ettei ole sun tyyppiä ja blockata.
Joskus käy niinkin että treffien jälkeen sanotaan vaan heipat ja kumpikin tietää ettei enää tavata. Siinä tapauksessa ei tarvitse selitellä sen kummemmin tai laittaa jälkikäteen viestiä että ei nyt napannut. Onko tämä mies siis kysellyt seuraavaa tapaamista ja mietit mitä vastaat, vai eikö kumpikaan ole ole ollut treffien jälkeen yhteydessä?
Muistin itse kerran treffeillä, että kauheeta, unohdin käydä antamassa pikkuserkun kissalle kuivamuonaa, anteeksi mun pitää nyt lähteä, hei.
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niinkin että treffien jälkeen sanotaan vaan heipat ja kumpikin tietää ettei enää tavata. Siinä tapauksessa ei tarvitse selitellä sen kummemmin tai laittaa jälkikäteen viestiä että ei nyt napannut. Onko tämä mies siis kysellyt seuraavaa tapaamista ja mietit mitä vastaat, vai eikö kumpikaan ole ole ollut treffien jälkeen yhteydessä?
Mies laittoi viestin, mutta siinä viitattiin vain keskusteluumme. Ei kysellyt uusien treffien perään. ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin yksikään nainen lähtisi edes treffeille näkemättä miehen kuvaa. 0/5
Kiitos vinkistä. Jatkossa pyydän kasvokuvan aina ennen treffejä. ap
Vierailija kirjoitti:
Muistin itse kerran treffeillä, että kauheeta, unohdin käydä antamassa pikkuserkun kissalle kuivamuonaa, anteeksi mun pitää nyt lähteä, hei.
No ton se sanoi sen takia, että pääsis eroon susta mahdollisimman nopeasti ja ikuisesti. Eli näytit hirveeltä.
Treffeille mennään toiveikkaina, jospa tällä kertaa nappaisi. Kun sitten niin ei käy, niin pitää kuitenkin olla ystävällinen ja rehellinen. Varmaan repliikki "oli kiva tavata, hyvää jatkoa sinulle", on riittävä kommentti. Sokkotreffien aikakaudella ihmiset osaavat treffien koodikieltä. Mutta voi lopettaa myös pitemmän kaavan mukaan, kunhan on ystävällinen ja rehellinen.
Sanot ettei synkannut livenä etkä usko yhteiseen tulevaisuuteen. Ei sitä sen enempää tarvitse selittää kun vain yhdet treffit takana.