Mikä blondeissa niin kiehtoo
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 83 kirjoitti:
Sen takia, koska he ovat kauniita ja heissä on sellaisia ihannepiirteitä, mitä ei ole tummissa. Yleensä vaaleat naiset ovat ystävällisiä ja empaaattisia.
Vilpiittömyys mikää perustuuu idiotismiiin. No ei.
Vilpittömyys, mikä EI perustu idiotismiin. Tapaamani blondit ovat olleet ihanimpia ja rakastettavampia ihmisiä joiden kanssa olen ollut tekemisissä.
Kokonaan toinen juttu on tietysti se, että ainahan hiusten väriä voi muuttaa...
Siiis johonkiin sinuun pitäää se rakastetttavuus perustaaa. Se ei nyyt käy ilmi tääästä. Onko se keeenties huoletttomuus tms...?
Tästä käy ilmi vain humalasi aste. Hyvää uuttavuotta. :)
Eii sä haluuut eläää pumpulisssa. Oot juust saanu esikoiseesi ja ooot väsynyt?
Sinä olet humalassa. Mutta, edelleen hyvää uuttavuotta.
Haaluutko alaan tässä avautumaaan miksi oleen humalasssa. Mä oleen yritttänyt löytäää omaa paiikkaaani. Mun ei tarviii enää jaksaa. Jossaiin kohti on oltava oikeudenmukaaisuuuus ja kohtuuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 83 kirjoitti:
Sen takia, koska he ovat kauniita ja heissä on sellaisia ihannepiirteitä, mitä ei ole tummissa. Yleensä vaaleat naiset ovat ystävällisiä ja empaaattisia.
Vilpiittömyys mikää perustuuu idiotismiiin. No ei.
Vilpittömyys, mikä EI perustu idiotismiin. Tapaamani blondit ovat olleet ihanimpia ja rakastettavampia ihmisiä joiden kanssa olen ollut tekemisissä.
Kokonaan toinen juttu on tietysti se, että ainahan hiusten väriä voi muuttaa...
Siiis johonkiin sinuun pitäää se rakastetttavuus perustaaa. Se ei nyyt käy ilmi tääästä. Onko se keeenties huoletttomuus tms...?
Tästä käy ilmi vain humalasi aste. Hyvää uuttavuotta. :)
Eii sä haluuut eläää pumpulisssa. Oot juust saanu esikoiseesi ja ooot väsynyt?
Haaluutko alaan tässä avautumaaan miksi oleen humalasssa. Mä oleen yritttänyt löytäää omaa paiikkaaani. Mun ei tarviii enää jaksaa. Jossaiin kohti on oltava oikeudenmukaaisuuuus ja kohtuuus.
Hei anteeksi. En halunnut loukata.
Kakkapökäleitä kurpitsa nokkia nämä niiin ihanat blondiset