Mikä blondeissa niin kiehtoo
Kommentit (45)
Violetit hiukset huutaa alempaa sosiaaliluokkaa. :D Pitkät ja vaaleat ovat usein hyväosaisimpia.
Ei ole blondit upeita itse en tykkää yhtään yäkkkk!!
Vierailija kirjoitti:
Violetit hiukset huutaa alempaa sosiaaliluokkaa. :D Pitkät ja vaaleat ovat usein hyväosaisimpia.
Asia selvä 😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus mielletään jotenkin puhtauteen ja viattomuuteen käsittääkseni. Siksi ehkä?
Joss itse uskoo noihiiin niiin on tyhmä ja siilloin ihhmistä voii käyyttäää hyväkseeen.
Ihhmisellä onn tapana sokeeutuuua mielihyvällle.
Kylllähän nämä ikonit kuteeen marilyn monroe huviäää bisnekseesssä. Se on syyy kuluttaa ja ehkäää flirtttinä illuuusio miehelle tulla hyväksytyksi.
Mä ooettelin marilyn monnroen tyypoisen kanssa käytttään ekaa kertaa käytttämään kassakonetta ja palvelemaaan asiakkkaita face to face.
Kauniita, mukavia ja kuumia. Ei siinä ole sen kummempaa. En syty muunlaisille naisille.
Vaaleus yhdistetään usein nuoruuteen.
Onneks saa olla rauhassa tyhmiltä runkkaajilta ku on tummat hiukset
Blondin pimppikin on sellainen hailakka, vailla mitään kiihottavia aromeja tai muitakaan elementtejä. Sanalla sanoen: valju!
Tummista sen sijaan lehahtaa sellainen oikean riistan haju, joka saa miehen syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus mielletään jotenkin puhtauteen ja viattomuuteen käsittääkseni. Siksi ehkä?
Joss itse uskoo noihiiin niiin on tyhmä ja siilloin ihhmistä voii käyyttäää hyväkseeen.
Ihhmisellä onn tapana sokeeutuuua mielihyvällle.
Kylllähän nämä ikonit kuteeen marilyn monroe huviäää bisnekseesssä. Se on syyy kuluttaa ja ehkäää flirtttinä illuuusio miehelle tulla hyväksytyksi.
Mä ooettelin marilyn monnroen tyypoisen kanssa käytttään ekaa kertaa käytttämään kassakonetta ja palvelemaaan asiakkkaita face to face.
Raaksa äiijät tulee ostamaan säämpylääänsä. Oöiin siiinä mieehenä että ei vtttu kuka tappaa mut ekaana.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/kauneus/miksi_blondi_on_miesten_mi…
Tossahan se on kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Blondit ovat katoava luonnonvara. Seksikkäitä naisia on vaikea nimetä sellaisia, jotka eivät olisi vaaleita. Blondit yksinkertaisesta ovat upeita!
Osa on, osa ei. Moni ns blondi on oikeasti maantienvärinen hiirulainen, josta saadaan joko blondaamalla ja tummentamalla jopa upea kaunotar. Lisäksi tietysti meikit, joilla piirteitä korostetaan.
Vierailija kirjoitti:
M 83 kirjoitti:
Sen takia, koska he ovat kauniita ja heissä on sellaisia ihannepiirteitä, mitä ei ole tummissa. Yleensä vaaleat naiset ovat ystävällisiä ja empaaattisia.
Vilpiittömyys mikää perustuuu idiotismiiin. No ei.
Vilpittömyys, mikä EI perustu idiotismiin. Tapaamani blondit ovat olleet ihanimpia ja rakastettavampia ihmisiä joiden kanssa olen ollut tekemisissä.
Kokonaan toinen juttu on tietysti se, että ainahan hiusten väriä voi muuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 83 kirjoitti:
Sen takia, koska he ovat kauniita ja heissä on sellaisia ihannepiirteitä, mitä ei ole tummissa. Yleensä vaaleat naiset ovat ystävällisiä ja empaaattisia.
Vilpittömyys, mikä EI perustu idiotismiin. Tapaamani blondit ovat olleet ihanimpia ja rakastettavampia ihmisiä joiden kanssa olen ollut tekemisissä.
Siiis johonkiin sinuun pitäää se rakastetttavuus perustaaa. Se ei nyyt käy ilmi tääästä. Onko se keeenties huoletttomuus tms...?
Blondit ja ne maantienharmaat hiukset ovat oikeasti niitä upeimpia, vaikka läskit muuta väittävätkin.
Ihmeellisiä nämä keskustelut hiusten väreistä. Itse olen brunette nainen, joka värjää hiuksiaan astetta tummemmiksi. Sopii mulle.
Blondi hiusväri on evolutionäärisesti harvinainen ja signaloi nuoruuutta (hiuksethan tummenevat vanhetessa) ja siksi blondit kiinnittävät miesten huomion. Sama kuin siniset silmät ovat arvostetut. Ihan turha väitellä tällaisesta, on upeita blondeja naisia ja upeita brunetteja. Ihan yks ja sama. Eiköhän kauneus ole katsojan silmässä ja jokaisella on mieltymyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 83 kirjoitti:
Siiis johonkiin sinuun pitäää se rakastetttavuus perustaaa. Se ei nyyt käy ilmi tääästä. Onko se keeenties huoletttomuus tms...?
Tästä käy ilmi vain humalasi aste. Hyvää uuttavuotta. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä nämä keskustelut hiusten väreistä. Itse olen brunette nainen, joka värjää hiuksiaan astetta tummemmiksi. Sopii mulle.
Blondi hiusväri on evolutionäärisesti harvinainen ja signaloi nuoruuutta (hiuksethan tummenevat vanhetessa) ja siksi blondit kiinnittävät miesten huomion. Sama kuin siniset silmät ovat arvostetut. Ihan turha väitellä tällaisesta, on upeita blondeja naisia ja upeita brunetteja. Ihan yks ja sama. Eiköhän kauneus ole katsojan silmässä ja jokaisella on mieltymyksensä.
"Signaloiii" :) Mää signaaloiiin just muun munaakarvaaat blatiinium blondeiksii vaikka vtun temmperamenttineeen tummmahiuksinween krpä olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 83 kirjoitti:
Tästä käy ilmi vain humalasi aste. Hyvää uuttavuotta. :)
Eii sä haluuut eläää pumpulisssa. Oot juust saanu esikoiseesi ja ooot väsynyt?
Tätä oli selitetty jossain kahdella väittämällä:
1. Aito blondius on harvinaista. Suomessa ja Skandinaviassa heitä toki on enemmän kuin muualla, mutta kuitenkin.
2. Blondius lapsena on yleisempää kuin blondius aikuisena. Moni brunettekin on ollut lapsena vaalea, hiukset pakkaavat vain tummentumaan iän lisääntyessä. Niinpä blondius on naisella samalla tavalla lapsenomaisen viehättävää kuin pieni koko, sirous ja suuret silmät.
Jostain oudosta kulttuurisesta syystä lapsenomaisuus on naisessa viehättävää ja miehessä ei. Ei siitä ole edes kauaa kun naiset rinnastettiin lapsiin älyllisiltä kyvyiltään.