Mikä blondeissa niin kiehtoo
Kommentit (45)
No ei ole. Yleensä valkoiset naiset on piirteiltään kauneimpia..ihan ilman meikkejäkin. Vaaleita ehkä pidetään perseestään helpoimpina. Ehkä siksi näin
t.Sovinisti
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmiskunnasta ei ole blondeja. Siinäpä se.
Suurempi kysymys on, että miksi punapäitä ei arvosteta. Niitä on vielä vähemmän kuin blondeja.
Miten niin ei? Mulla kun laskee on kaikki pitykät suhteet ollut punapäisten kanssa. Ihan hyviä ja kauniita flikkoja
Vaaleus mielletään jotenkin puhtauteen ja viattomuuteen käsittääkseni. Siksi ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus mielletään jotenkin puhtauteen ja viattomuuteen käsittääkseni. Siksi ehkä?
Joss itse uskoo noihiiin niiin on tyhmä ja siilloin ihhmistä voii käyyttäää hyväkseeen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan lähellä totuutta.
Oma naismaku on mahdollisimman puhdas ja viaton ja siihen blondit hiukset istuu todella hyvin.
Tyhmiä ne ainakin on ja helvetin helppoja. Ei turhaan sanota sitäkään.
Näyttää olemattomilla ja pikkutytöiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan lähellä totuutta.
Oma naismaku on mahdollisimman puhdas ja viaton ja siihen blondit hiukset istuu todella hyvin.
Varmaan ehkä osittain tämä. Tuo pätee kyllä yleisesti ottaen valkoisiin naisiin. Siksi esimerkiksi mustat on valmiita tekemään mukuloita vaikka kuinka lihavan valkoisen kanssa. Mustiahan niistä lapsista silti tulee, mutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joss itse uskoo noihiiin niiin on tyhmä ja siilloin ihhmistä voii käyyttäää hyväkseeen.
Ihhmisellä onn tapana sokeeutuuua mielihyvällle.
Karvat ei erotu niin häiritsevästi. Muuten samanlaista sakkia.
Sen takia, koska he ovat kauniita ja heissä on sellaisia ihannepiirteitä, mitä ei ole tummissa. Yleensä vaaleat naiset ovat ystävällisiä ja empaaattisia.
Helppous. Kun haluu vain "sitä" niin blondi on varma valinta.
Siellä taas joku kateellinen tumma ja tulinen Karva-Karita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihhmisellä onn tapana sokeeutuuua mielihyvällle.
Kylllähän nämä ikonit kuteeen marilyn monroe huviäää bisnekseesssä. Se on syyy kuluttaa ja ehkäää flirtttinä illuuusio miehelle tulla hyväksytyksi.
Tummiin hiuksiin peittyy kaikki piirteet eikä tumma väri sovi monellekaan. Vaaleat taas ovat luonnollisina, vaikka värjätyt hiukset olisivatkin. Harvalle suomalaiselle naiselle sopii tummat hiukset.
M 83 kirjoitti:
Sen takia, koska he ovat kauniita ja heissä on sellaisia ihannepiirteitä, mitä ei ole tummissa. Yleensä vaaleat naiset ovat ystävällisiä ja empaaattisia.
Vilpiittömyys mikää perustuuu idiotismiiin. No ei.
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas joku kateellinen tumma ja tulinen Karva-Karita?
En todellakaan oo kateellinen ennemminkin myötähäpeää ja mulla on violetit hiukset 😂😂
Blondit ovat katoava luonnonvara. Seksikkäitä naisia on vaikea nimetä sellaisia, jotka eivät olisi vaaleita. Blondit yksinkertaisesta ovat upeita!
M 83 kirjoitti:
Eikö sama päde vaaleisiin miehiinkin?
Suurin osa ihmiskunnasta ei ole blondeja. Siinäpä se.
Suurempi kysymys on, että miksi punapäitä ei arvosteta. Niitä on vielä vähemmän kuin blondeja.