Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitorisorkut, vinkkejä?

N42
31.12.2018 |

Täällä kun tiedetään kaikenlaista :)

Osaan tuottaa itse itselleni klitorisorgasmin. Siinä kyllä menee aikaa. Toisen kanssa se on vielä enemmän "työn ja tuskan takana".

Kumppanin kanssa saan emätinorkkuja hyvinkin spontaanisti, useita peräkkäin. Samoin ns. hands free orgasmit on helppoja.

Antakaa vinkkejä, miten saisin vähän nopeammin klittaa hyväillen?

Tiedän että matka on tärkeämpi kuin päämäärä, olisi vaan kiva jakaa noita klitorisorgasmejakin toisen kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan selvää alkuun perusasioista:

- käytätkö liukastetta hyväillessäsi klittaa? Klitoris on hyvin herkkä ja vaikka kosteuden kanssa ei olisi "ongelmia", liukuvoide lisää tuntumaa huomattavasti.

- Oletko kokeillut vibraa, tai klitoriskiihottimia? Näiden kanssa aina liukkaria!

- Oletko kokeillut suikua? Eli suihkupää ruuvataan irti ja vesi letkun päästä ohjataan suoraa klitorikselle, tämä toimii hyvin monella naisella vähän liiankin hyvin ;)

- Tärkein: osaatko tyhjentää ajatuksesi "orgasmin odottamisesta". Noilla ajatuksilla luo itselleen turhia paineita ja takuulla on vaikea laueta.

Vierailija
2/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, liukkari on vakiovaruste, ja lisämärkyys on kummastakin kivaa.

Suhtaudun seksiin mielestäni muuten aika rennosti, on erilaisia leluja, huumoria, kiihkoa. Voin olla ihan oma itseni, kaikki siltä osin hyvin.

Leluista en kuitenkaan ole ikinä hyötynyt klitalla. Ne antaa kiksit pillussa tai pepussa, klitalle tarvii sormet.

Kumppania ei haittaa lainkaan jos olen hidas. Ja saanhan mä noita muita orkkuja, että en ihan paitsi jää. Se huippu klitorisorgasmissa on vaan.. No, huippua.

Olisko tää siis vaan korvien välistä kiinni? Kun kuitenkin näytän toimivan, harvakseltaan ja/tai hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli taitaa olla tehokkain klitalle.

Vierailija
4/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tarkentavan viestisi perusteella et lukeudu ihmisiin joka jännittää tai yliajattelee orgasminsa pois. Tämähän on meillä naisilla valitettavan yleistä.

Ehkä kuulut siihen pieneen ja harvinaiseen joukkoon naisia, joille klitoris ei ole se kehon herkin kohta? 

Vierailija
5/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä näkökulma..

Mun kokemuksella kun sormetan kumppaniani luikkarin kans kahdella kädellä niin että toisen käden sormet on klitalla ja toisen hyväilee kakkosen seutua runsaan liukkarin kans ja sormet ei mene sisään kumpaankaan ..

Kumppani makaa mahallaan ja tyyny vatsan alla ..sormet mahtuu paremmin liikkumaan ja kun tunteet tulee riittävän liki orkkua lantio tekee ylös alas liikettä ja sormet on rytmissä mukana ja toimii lähes aina..siitä lähtee eka ja kielellä voi jatkaa

6/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Täällä kun tiedetään kaikenlaista :)

Osaan tuottaa itse itselleni klitorisorgasmin. Siinä kyllä menee aikaa. Toisen kanssa se on vielä enemmän "työn ja tuskan takana".

Kumppanin kanssa saan emätinorkkuja hyvinkin spontaanisti, useita peräkkäin. Samoin ns. hands free orgasmit on helppoja.

Antakaa vinkkejä, miten saisin vähän nopeammin klittaa hyväillen?

Tiedän että matka on tärkeämpi kuin päämäärä, olisi vaan kiva jakaa noita klitorisorgasmejakin toisen kanssa.

Eksä sai vaan klitoriksesta ja käytin aina kieli + sormia kosketteluun ja et saa vauhtiin, mut lopuksi vaati aina kunnon klitoris vibran että tuli. Ja voin kertoa et aika monta vibraa testattiin ennenkun löyty oikea malli millä tuli.

Vierailija
7/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se malli muuten oli?

Itelle toimii Satisfyer, mikä taas ei ole vibra ollenkaan.

8/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Mikä se malli muuten oli?

Itelle toimii Satisfyer, mikä taas ei ole vibra ollenkaan.

Fifty Shades Freed Crazy for You Bullet ... sen verran haluttu että noita toinen oli jo menossa kun eka hajos vähän yli vuoden jälkeen.

Ainut mikä tos oli huono niin lämpee aika kovasti jos joutuu pitempäänkin leikkimään.

Edit. Satisfyer Pro oli joululahjaksi tulossa ja ostettuna ihan testiksi et miten olis toiminu, mut näytettiin ovea niin eipä sit saanu lahjaa.

Vierailija
9/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamakin erilainen Satisfyer. Ainoa tylsä puoli niissä on niiden malli, ei ole helppo käyttää naidessa. Sellainen olisi hakusessa.

10/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Mulla on muutamakin erilainen Satisfyer. Ainoa tylsä puoli niissä on niiden malli, ei ole helppo käyttää naidessa. Sellainen olisi hakusessa.

Joo no oli käytössä tosiaan tolleen kylki asennossa paneskelussa niin et toisella oli vapaat kädet käyttää sitä, toki toi bulletti aika pieni kooltaan ja yllättävän tehokas.

Vierailija
11/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on sähköhamasharja, laitat vaikka tuorekelmua harjan päälle ja sitten liukkarin kans.... Eikä heti siihen ruusuun vaan lähestyt varoen, se voi räjäyttää saman tien; Se tuntuu toimivan lähes kaikilla.

Vierailija
12/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli ja sähköhammasharja ja kyllä lähtee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan