Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hertsyykeli siellä on liukas jalankulkusää!

Vierailija
31.12.2018 |

Turussa on aivan järkyttävän liukasta. Aamulla köpöttelin koiralenkin. Nyt pitäisi vielä uskaltaa kauppaan kävellä. Koirarassukin liukasteli koko ajan.

Mites muualla? Onko liukasta vai mukava kävelyilma?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukasta on täällä Hgissäkin, onneksi on hyvät kengät niin ei tartte pelätä kaatumista. Voin suositella kaikille Merrellin Thermo freeze arctic grip -kenkiä, ihan mahtavat!

Vierailija
2/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebukit ne olla pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Icebukit ne olla pitää.

Mulla on myös sellaset noiden Merrellien lisäksi, mutta en tykkää kävellä niillä missään sisätiloissa tai asfaltilla. Tietysti jos on vain ulkoilemaan menossa niin ne on hyvät, mutta mä usein käyn kävelyllä ja sitten kaupassa ym. niin noi Merrell-kengät on tosi hyvät joka tilanteessa.

Vierailija
4/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa minäkin liukastuin ja kun yritin alamäessä paikata, niin päädyin rähmälleni raajat jokaista ilmansuuntaa osoittaen😄 Toivottavasti joku edes näki ettei mennyt hyvä näytös hukkaan!

Vierailija
5/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastapohjaiset kengät kannattaa olla Helsingin lähiöissä, joissa tiet on peitetty jäällä.

Näin hupaisan videon miehestä, joka luisteli Raahessa autotiellä. :D

Vierailija
6/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin katsella merreleitä. Noilla kenkiin kiinnitettävillä nastoilla ei tee oikein mitään, kun eivät tule päkiän alle.

Minulla on ihan hyvät talvikengät normaaliliukkauteen, mutta nyt kyllä lipsuivat kuin suojatossut voissa.

Ap

Vierailija
7/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa minäkin liukastuin ja kun yritin alamäessä paikata, niin päädyin rähmälleni raajat jokaista ilmansuuntaa osoittaen😄 Toivottavasti joku edes näki ettei mennyt hyvä näytös hukkaan!

Auts. Ilmeisesti et pahemmin loukkaantunut?

Vierailija
8/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin asun Turussa, ja tänään oli kyllä lenkillä vähän hankalaa jopa nastakengillä. Peilikirkasta kivikovaa jäätä kaikki kadut täynnä, KRAATS KRAATS vain kuului kun nastakengätkin sutivat taaksepäin joka askeleella. Huomattavasti paremmin niillä silti pystyssä pysyy kuin ilman.

Vierailija
9/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertsyykeli?

Hertsyy-keli?

Tarkoittaako hertsääminen lounaismurteissa liukastelua?

Vierailija
10/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liukastunut niin pahasti, että välilevy repes ja tuli iso pullistuma.

4 kuukautta meni valtavissa kivuissa, enkä juuri liikkumaan päässyt kuin vaivalloisesti keppien kanssa, kunnes pääsin leikkaukseen joka onnistui yli odotusten ja olen terve taas.

Mutta kammon jäähän tuo teki.

Vierailija
11/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen liukastunut niin pahasti, että välilevy repes ja tuli iso pullistuma.

4 kuukautta meni valtavissa kivuissa, enkä juuri liikkumaan päässyt kuin vaivalloisesti keppien kanssa, kunnes pääsin leikkaukseen joka onnistui yli odotusten ja olen terve taas.

Mutta kammon jäähän tuo teki.

Oi, onneksi tulit lopulta kuntoon. Tuollaista juuri pelkään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan