Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustuuko suhteenne rakkauteen?-gallup

Vierailija
13.05.2006 |

Haluisin tietää kuinkamonen parisuhde perustuu tunteeseen nimeltä RAKKAUS.

Muitakin syitä pysyä yhdessä on:

- järki

- raha

- lapset

- tottumus

- parempaakaan ei löydy

- on niin hankala erota

- läheisriippuvaisuus jne..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on vuosien aikana kadonnut, en usko, että enää löytyy. Vieraissa ollaan käyty molemmat. Minulla tälläkin hetkellä suhde ihanaan mieheen, miehestäni en tiedä.

Kaipaan rakkautta ja läheisyyttä ihan mielettömästi, on todella surkea tilanne. Ikävöin tätä toista miestä, mutta en oikein voi hänelle asiasta sanoa, kun ei oikeastaan ole paljoa annettavaa hänelle. Hän on siinä uskossa, että tapailen häntä puhtaasti seksin takia.

Tietysti senkin, mutta enemmän tosiaan läheisyyden vuoksi.

:(

Vierailija
2/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi joskus rakkaudella.

Nyt yhdessä vain ja ainoastaan siksi, että meillä on kolme lasta ja neljäs masussa (kaksi viimeistä lasta saaneet alkunsa jo kun rakkaus on loppunut).

Ollaan yhdessä kun ei erotakaan voida. emme halua avioeroperhettä lapsillemme.

Emme riitele pahemmin. Ollaan vaan, ja eletään elämäämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänä aamuna kerroin aamupalapöydässä miten paljon häntä rakastan, lapsetkin olivat samaan aikaan aamupalalla. Joka päivä halitaan, pussaillaan ja ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, ja 3 lasta löytyy. Mies on ehdottomasti paras ystäväni ja ei ole mitään mitä en kertoisi hänelle.

Vierailija
4/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän rakkauselämä ole enää mitään alkuaikojen pupuilua, mutta se on muuttanut muotoaan ja on edelleen aivan yhtä tärkeää kuin silloin alussa. Rakkautta on myös se, että jaksaa rakastaa toista silloin kun vituttaa niin perkeleesti toisen naama.

Vierailija
5/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollaan vaan lasten takia?Tai tottumuksesta?No en ihmettele että juostaan niin paljon vieraissa :(

Vierailija
6/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen täysin varmasti myös miehestäni.

Ollaan sitouduttu toisiimme ja lapsiimme. Olemme parhaat kaverit keskenämme. Luottamus toimii. Seksiäkin harrastamme lähes päivittäin. Emme vaan enää rakasta toisiamme, kuten avioparin kuuluisi.

Vierailija:

yhdessä ollaan vaan lasten takia?Tai tottumuksesta?No en ihmettele että juostaan niin paljon vieraissa :(

t. 17

Vierailija
7/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta rakkaudettomuudesta paljoa puhuta, mutta kyllä sen näkee. Toisaalta aina välillä saatan rakastuakin uudestaan mieheeni.

Vierailija
8/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te sitä hyväksy. Ettekä pettämistä, mutta ette myöskään järkiaviolittoa.

Kertokaa minulle, miten sen rakkauden saa riittämään ja kestämään!

Vierailija
9/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mieheni kyllä taitaa rakastaa minua. Itse en ole ihan varma rakastanko. Mieheni on erittäin vaikea persoona ja pääsisin helpommalla jos eroaisin. Ikää kuitenkin mulla on jo sen verran että jos haluan lapsia, ne pitää tehdä nyt. En ehdi odotella sopivampaa miestä kohdalle. Luulen että tulemme eroamaan jossain vaiheessa.

Vierailija
10/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siitä rakkaudesta syntynyttä.

Vierailija
11/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkä rakkaus ei mielestäni riitä. Pitää olla toistensa parhaimmat ystävät ja viihtyä toistensa seurassa. Arvostaa toista sellaisena kun on ja jne.

Rakastetaan toisiamme ystävinä.

Vierailija
12/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- järki

- raha

- lapset

- tottumus

- parempaakaan ei löydy

- on niin hankala erota

- läheisriippuvaisuus jne..

Mä en kyllä ilman rakkautta olisi toisen kanssa. En minkään noiden luettelemasi syyn takia pelkästään. Rakkautta täytyy olla, minun mielestäni, ainakin minun suhteessa, molemminpuolista rakkautta.

Vierailija
13/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan surullista luettavaa. monet on yhdessä tottumuksesta (lähes puolet) tai muusta syystä kuin rakkaudesta.

minun suhteeni päättyi rakkauden loppumiseen, mietin usein, että kuinka moni prismassa ostosvaunuja työntävä pariskunta on oikeasti onnellinen ja rakastunut toisiinsa. mietin myös, että onko monet valmiit eroamaan kun rakkaus loppuu, vai sinnitelläänkö yhdessä aivan muista syistä (joita en myöskään tuomitse)

monet " onnelliset perheet" ovat siis vain kulissia kun tätäkin galluppia lukee, se tavallaan helpottaa omaa oloa..

Vierailija
14/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten jaksaisikaan. Yhdessä ylä- ja alamäet mennään.

Vierailija
15/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin yhdessä pitäviä voimia toki on :-)

Vierailija
16/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei... kai sitä rakkauttakin on joskus.. Ei vaan tunnu siltä, ainakaan nyt.

Vierailija
17/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ystävyyteen. Sen lisäks, että rakastetaan toisiamme, ollaan toistemme parhaat kaverit.

Vierailija
18/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten, jos suhteenne EI perustu rakkauteen niin käytättekö kuitenkin arkikielessä lausetta : " rakastan sinua" ??

Vierailija
19/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan aika tuore perhe, olemme jo kerenneet kokea monta vaikeaa vastoin käymistä joten rakkautta ja luottamusta löytyy. kun ei tuota rahaakaan ole..ja parempia on varmasti tarjolla!!

Vierailija
20/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se arki toimii?Juostaan vieraissa ym

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi