Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhtyisitkö parisuhteeseen varatun miehen kanssa..

Vierailija
30.12.2018 |

Jolla olisi vaimonsa kanssa pieniä lapsia? Jos mies olisi aivan rakastunut sinuun ja hän kertoisi miten vaimo on kauhea nalkuttaja ja valittaa joka asiasta. Miehen olisi puheitten perusteella paha olla siinä suhteessa ja hän harkitsisi eroa, koska haluaa jatkaa elämää sinun kanssasi.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun on vielä yhdessä toisen kanssa niin en todellakaan lähtisi mukaan. Mulla on myös sen verran solidaarisuutta muita naisia ja ihmisiä (jopa tuntemattomia) kohtaan että en haluaisi olla osallisena aiheuttamassa toiselle pahaa oloa. En tekis niin mun ystäville, enkä toivois että mulle tehdään niin, miksi mun pitäis tehdä niin muille?

Vierailija
2/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä elämänkokemuksella en ryhtyisi.

Olen aivan liian paljon kuullut nyyhkytarinoita kuinka vaimo on kamala nillittäjä mutta kolikolla on aina kaksi puolta. Vaimo saattaa olla nillittäjä mutta miehellä on varmaan osuutensa asiaan.

Jos miehellä on niin paha olla suhteessa, hän voi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta sellaiselta mieheltä, jota voisin kunnoittaa ja arvostaa. Haukkuu puolisoaan muille, alhaista.

Jos kerran suhde niin kauhea on, erotkoon ensin.

Vierailija
5/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Jos lapset olisivat kohta täysi-ikäisiä, niin sitten toki. En halua jakaa omaa perhettäni nimittäin muiden kanssa.

Vierailija
6/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rahasta, ja silloinhan kyse ei olisi parisuhteesta vaan liiketoiminnasta. Ei se kyllä olisi ilman rahaakaan varattuun - vain ilmaista huo-raamista. Tyhmä antaa ilmaiseksi.

Vierailija
7/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää samat keskustelut saakin vastauksia kerta toisensa jälkeen, vaikka kellään ei ole mitään uutta sanottavaa.

Vierailija
8/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde varattu mieheen, mutta ei hän vaimoaan haukkunut. Niin alhaisen kanssa en olisi edes alkanut suhteeseen.

Vierailija
9/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli suhde varattu mieheen, mutta ei hän vaimoaan haukkunut. Niin alhaisen kanssa en olisi edes alkanut suhteeseen.

Saitko maksun vai annoitko todella häntäheikille ilmaista vakoa kynnettäväksi? Kyllä on äijää naurattanut - aiheesta.

Vierailija
10/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut salasuhteessa varatun miehen kanssa 8 vuotta. Olen myös itse varattu. Emme koskaan keskustele puolisoistamme tai perheistämme. Toki tiedämme jotain yksittäisiä asioita, mutta emme puhu paha tai hyvää, emme mitään puolisoistamme.

Vierailija
11/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään parisuhde ole. Suhde kyllä mutta sivusuhde, panosuhde, jossa nainen on hyväksikäytetty eikä koskaan saa asemaa miehen puolisona. Parisuhteessa ollaan seurustelukumppaneita ja/tai puolisoita. Sivusuhteesta noukitaan piristystä ja jännitystä elämään ja jätetään toinen heti kun ollaan saatu toisesta riittävästi hupia tai tämä uhkaa omaa parisuhdetta tavalla tai toisella.

Vierailija
12/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että alkaisin, mutta voisi toki semmoinenkin erhe tapahtua.

Vierailija
13/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mikään parisuhde ole. Suhde kyllä mutta sivusuhde, panosuhde, jossa nainen on hyväksikäytetty eikä koskaan saa asemaa miehen puolisona. Parisuhteessa ollaan seurustelukumppaneita ja/tai puolisoita. Sivusuhteesta noukitaan piristystä ja jännitystä elämään ja jätetään toinen heti kun ollaan saatu toisesta riittävästi hupia tai tämä uhkaa omaa parisuhdetta tavalla tai toisella.

Miehenä pakko sanoa että asia on juuri näin. Kassit tyhjennetään sivusuhteessa jos kotona ei pesää irtoa. Tunteita teeskennellään tarvittaessa. Nainen saa kuvitella ”läheisyyttä ja rakkautta”. Kiinnostaako seksissä naisen nautinto? Harvempaa, mutta huomioivana saa helpommin pesää.

Vierailija
14/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Mies ei koskaan haukkunut vaimoaan eikä heidän asioistaan muutenkaan keskusteltu. Sen verran sanoi, että arki sujuu suhteellisen ok, ei pahemmiten riitelyä ja jäljellä on enää välinpitämättömyys toista kohtaan.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: en alkaisi enää varatun kanssa suhteeseen, ennenkuin on oikeasti muuttanut erilleen vaimostaan. Liian paljon on niitä tarinoita, että mies ei kuitenkaan sitten eroakaan enkä laittaisi enää sydäntäni alttiiksi.

Vierailija
15/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ”rakasta”. Voi teitä tyhmeliinejä elimenne levittelijöitä.

Vierailija
16/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pakko sanoa että asia on juuri näin. Kassit tyhjennetään sivusuhteessa jos kotona ei pesää irtoa. Tunteita teeskennellään tarvittaessa. Nainen saa kuvitella ”läheisyyttä ja rakkautta”. Kiinnostaako seksissä naisen nautinto? Harvempaa, mutta huomioivana saa helpommin pesää.

Hohhoijaa.

Vierailija
17/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alentuisi moiseen. Haluan olla ykkönen ja ainoa. Kyllä vapaita miehiä riittää.

Vierailija
18/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Uusperheelliseksi en ryhdy.

Vierailija
19/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alentuisi moiseen. Haluan olla ykkönen ja ainoa. Kyllä vapaita miehiä riittää.

Jollekin saatta olla jopa prioritteetti 😊

Vierailija
20/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa miestä. Saat miehen, jonka ajatukset ovat lapsissa. Mitä mies ajattelee naisesta joka alkaa olemaan varatun kanssa.