Nainen mistä syystä viettelit varatun miehen?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Juu, taatusti mies rakastaa sitä toista naista enemmän kuin ketään koskaan, jopa enemmän kuin omia lapsiaan, mutta herää kysymys, että tietääkö mies lopulta edes mitä rakkaus tarkoittaa? Jos noin niinkun tajuaa sen muutamassa viikossa, mutta ei ole tajunnut muutamassa vuosikymmenessä ja viisi lasta hommattuaan? Että noin sen sitten ihmeesti oppiikin tajuamaan, ihan hups vaan? Eihän liityy siihen seksiin mitenkään, eihän? Kyllä sen on pakko olla elämää suurempaa rakkautta ja just sitä sielunkumppanuutta. Ei panetusta.
Se voi olla vaikka elämää suurempaa rakkautta. Tai sielunkumppanuutta. Tai loistavaa seksiä ja raakaa himoa. Tai vaikka kaiken yhdistelmää. Mistäs kukaan toisen pään sisään näkee, miksi joku on onnellisempi jonkun toisen kanssa ja kuuluukos se syy edes kenellekään millään tavoin. Tilanteita on yhtä monta kuin meitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan vaan häviää.
Jos joku varattu kerta vaihtaa sinuun, niin tottakai hän tulevaisuudessa vaihtaa myös sinut johonkin toiseen.
Sama pettäjissä. Jotkut typerykset ottaa pettäjän itselleen eivätkä ymmärrä, että ovat itse kohta petettyjä 😂😂Kusevat siis omaan nilkkaansa. Ihan oikein👌
Eipä se aina noin mene 😊
poikkeus vahvistaa säännön. veikkaan että n. 80-90% kerran pettäneistä pettää uudelleen tilaisuuden tullen. sori vaan.
Onhan tätä tutkittukin ja sori vaan, jos maailmankuvasi särkyy, mutta pettämisen riski ei ole sen isompi näissä sivusuhteena alkaneissa liitoissa kuin muissakaan. Sen sijaan avioliittojen määrä kertoo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vietellyt. Mies vietteli minut ja minä olin sinkku.
Noh, tulevaisuudessa se vaihtaa sut uuteen ;)
Jos sinulle kävikin noin, se on oma ongelmasi. Ja syykin näkyy kovin selvästi.
Kun vihaat noin kovasti muita ihmisiä, on paras olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me vain ihastuttiin. Ja sitten alkoi yhteiselämä 😊
Ja tulevaisuudessa se sitten naksahtaa omaan nilkkaan. Jompikumpi vaihtaa varmasti tulevaisuudessa.
Montahan kertaa meinasit vielä heittää tämän saman idioottimaisen kliseen ja yläpeukuttaa sitä heti perään?
Osuinko arkaan paikkaan? Kuulit jotain, mitä et haluaisi kuulla? ;)
Tuo sun hokemasi on ihan yhtä typerä olettamus kenen tahansa, jota et edes tunne, parisuhteesta. Mistä sinä tiedät, millä tavalla kahden ihmisen välinen suhde tulee päättymään vai päättyykö se? Seuraavaksi heität varmaan takataskustasi ”kerran pettäjä, aina pettäjä”...
T. Pettäjänainen, joka vaihtoi edellisen suhteensa pettämisen ja toiseen rakastumisen kautta uuteen. Nykyistä ei tulisi mieleenikään pettää, ikinä. Olemme onnellisia.
Kyllä se uusi vielä tulee. Kovasti ottaa sulla tunteisiin tämä. Olet pettäjä ja sen varmasti teet uudelleen jos mahdollisuus tulee.. :)
Älä valehtele itsellesi. :)
Ilmeisesti sulla on tarve uskoa, että karma hoitaa 😂 Sallittakoon se sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan koskenut varattuihin enkä aio koskeekaan. 😊
Ihan oksettava jo pelkkä ajatuskin. Enkä jotenkin vain osaa kiinnostua varatusta.. jos tiedän että toinen on varattu, niin se on välittömästi siinä.N25
Noin mäkin toitotin kovaan ääneen ja nyt sitä on sitten "viety" varattu mies ja olen tehnyt lapsenkin sen kanssa.
Häpeän vieläkin ja varmaan miehenikin, mutta ollaan silti ihan onnellisia.
En tiedä oikein mitä tapahtu. Paskojen suhteideni jälkeen tuntui että nyt olen tavannut sielunkumppanini ja annoin sitten mennä vaan. Mies ei enää ollut harrastanut 3 vuoteen seksiä entisen avopuolisonsa kanssa. Jaa, valehteliko hän minulle? Olisitte nähneet sen exän. Nykyinen avomieheni oli käytännössä hänen omahoitajansa.....juuh.
Kävin pohdiskelua myös terapeuttini kanssa mitä minä teen kun olen rakastunut varattuun mieheen ja terapeuttinikin kannusti minua suhteeseen. Hän sanoi, että olisiko sitten hyvä jos mies eläisi loppuelämänsä seksittömässä suhteessa ja hoitaisi raihnaista naista.
Eli olin itsekäs, mutta en kadu koska teimme ihanana lapsen ja meillä on hauskaa yhdessä.
Silti mietin päättyykö tämä suhde myös rumasti.
Ei niitä tarvi vietellä. Jatkuvasti ne tinkee väkisin seuraan.
Kysy siltä mieheltäsi, tai ex kai se nykyään on?
Olin nuori, naiivi ja rakastunut. Todella uskoin kun mies sanoi rakastavansa vain minua ja erovansa tylsästä vaimostaan. Lapsen takia oli vaikea erota ja piti odottaa vielä vähän... Tuskin olin edes ainut, jonka kanssa tällä playerillä oli suhde. Vietellä ei tarvinut (mies hoiti sen puolen), se nuoruus taisi riittää hänelle.
Ap:n kannattaisi puhua miehensä kanssa, eikä täällä kysellä. Aika usein seksisuhteiden aloittamisessa miehet ovat aloitteellisia olivat sinkkuja tai varattuja. Oikea elämä ei noudata sellaista kaavaa, jossa paha toinen nainen viettelee jonkun mamman syyntakeettoman lapasen ja haaveilee pääsystä tämän helmen uudeksi omaishoitajaksi.
Vastauksena siis keskusteluun, en ole vietellyt, en halua parisuhdetta. Niinpä miehen suhtautuminen monogamiaan ei ole minulle merkityksellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vietellyt. Mies vietteli minut ja minä olin sinkku.
Noh, tulevaisuudessa se vaihtaa sut uuteen ;)
Jos sinulle kävikin noin, se on oma ongelmasi. Ja syykin näkyy kovin selvästi.
Kun vihaat noin kovasti muita ihmisiä, on paras olla yksin.
Ei minulle ole koskaan noin käynyt. En ole koskaan pettänyt ketään enkä ikinä niin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossahan vaan häviää.
Jos joku varattu kerta vaihtaa sinuun, niin tottakai hän tulevaisuudessa vaihtaa myös sinut johonkin toiseen.
Sama pettäjissä. Jotkut typerykset ottaa pettäjän itselleen eivätkä ymmärrä, että ovat itse kohta petettyjä 😂😂Kusevat siis omaan nilkkaansa. Ihan oikein👌
Eipä se aina noin mene 😊
poikkeus vahvistaa säännön. veikkaan että n. 80-90% kerran pettäneistä pettää uudelleen tilaisuuden tullen. sori vaan.
Kyllä varmaan suurin osa, mutta ei kaikki ole semmosia että työkseen pettää. Jotkut vain löytävät sen paremman silloin kun ovat toisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tossahan vaan häviää.
Tällainen ajattelu on kovin mustavalkoista ja naiivia. Esimerkiksi pettäminen tarkoittaa ihmisille eri asioita. Ja ihminen pystyy hyvässä suhteessa noudattamaan yhteisiä sääntöjä, mutta huonossa suhteessa ei ehkä niin välitä. Nuorena myös hölmöilee aika moni ns. hyvää parisuhdeainesta oleva.
Minä tapasin mieheni kun hän oli vielä naimisissa. Paperilla siis. Ei se paperi minun tunteisiini vaikuttanut. Mitään ei hätiköity, mutta toisaalta ei jarrutetukaan. Kumpikin oli rakkaudesta vapaa eikä kenenkään luottamusta rikottu.
Miksi haluaisin elää ajatellen, että mieheni on joku petturi, kun minun silmissäni hän ei ole. Hän on asunut omillaan meidän tavatessamme ja hän kertoi tilanteensa avoimesti.
En ole koskaan iskenyt varattua, mutta mieli tekisi iskeä yksi varattu mies ihan vain sen takia että sen naisystävä on niin itsekeskeinen kusipää ja mies ansaitsee parempaa. Varmasti onnistuisin.
En kuitenkaan sitä tee koska olen itse hyvässä suhteessa.
Kyllä se uusi vielä tulee. Kovasti ottaa sulla tunteisiin tämä. Olet pettäjä ja sen varmasti teet uudelleen jos mahdollisuus tulee.. :)
Älä valehtele itsellesi. :)