Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mistä syystä viettelit varatun miehen?

Vierailija
30.12.2018 |

No antaa tulla selityksiä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vain ihastuttiin. Ja sitten alkoi yhteiselämä 😊

Ja tulevaisuudessa se sitten naksahtaa omaan nilkkaan. Jompikumpi vaihtaa varmasti tulevaisuudessa.

Montahan kertaa meinasit vielä heittää tämän saman idioottimaisen kliseen ja yläpeukuttaa sitä heti perään?

Osuinko arkaan paikkaan? Kuulit jotain, mitä et haluaisi kuulla? ;)

Vierailija
42/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietellyt. Sun miehesi oli seksichatissa etsimässä itselleen uusia seikkailuja, eikä ensin edes kertonut olevansa varattu. Muutama vuosi on mennyt mukavasti. Ollaan tapailtu satunnaisesti hauskanpidon merkeissä. Aika aikaansa kutakin. Hohto alkaa himmetä ja on molempien aika suunnata kohti uusia seikkailuja. Tai tiedän kyllä sen, etten ole ollut miehesi ainoa syrjähyppy. Hän pyörittää useampaa naista samaan aikaan. Mutta ei se mitään. On minullakin oma haaremini, joka turvaa säännöllisen seksin saamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytn (rehellinen) kirjoitti:

Paksu lompakko oli vahvin motiivini.

Kiitoksia rehellisestä vastauksesta!

Vierailija
44/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olin 19. Mies kymmenen vuotta vanhempi. Olin aina ollut epävarma viehätysvoimastani ja tottunut ajattelemaan itsestäni älykkönä. Mies antoi ymmärtää, että olin naisellinen, kaunis ja houkutteleva. Ajattelin juoda hänen kanssaan yhden oluen. Hän tarjosi lisää, useita.

Mut viettelin totta kai. Voi miesparkaa, eihän hällä ollut mitään mahkuja hiprakkaista tytönhupakkoa vastaan. Koska näin me naiset vaan syöjättäröidään?

Oman osani voin kantaa, mutta älkää leidit uskoko ihan kaikkea, mitä äijänne suustaan päästää kiinni jäädessään.

Kysymys ei tainnut olla tuollaisista tapauksista vaan sellaisista, joissa nainen oli aloitteellisempi osapuoli, eikä mies aluksi osoittanut mitään kiinnostusta.

Epäilenpä silti, että monen petetyn mielestä se toinen nainen on ollut aina aloitteellinen ja vietellyt, vaikka kyse olisi samankaltaisesta tilanteesta kuin tuossa kerroin.  Koska mies näin kertoo, tai koska näin on vähemmän tuskallista ajatella. Johan tuolla yksikin kommentoi, että aina varattuun koskiessaan viettelee.

Jos jotain kokemuksesta opin niin sen, että varattuihin en enää tuon jälkeen sekaantunut, en ole koskaan pettänyt, ja jos mieheni pettäisi, en syyttäisi siitä toista naista. Lupaukset on vaihdettu meidän kesken, ei kenenkään muun.

Vierailija
45/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan vaan häviää.

Jos joku varattu kerta vaihtaa sinuun, niin tottakai hän tulevaisuudessa vaihtaa myös sinut johonkin toiseen.

Sama pettäjissä. Jotkut typerykset ottaa pettäjän itselleen eivätkä ymmärrä, että ovat itse kohta petettyjä 😂😂

Kusevat siis omaan nilkkaansa. Ihan oikein👌

Minulla on yksi ystävä, kylläkin nainen (35v) ja hän on pettänyt jokaisessa suhteessaan. Teinistä asti miehiä pyöritellyt ja pisin suhde on ollut 4 vuotta. Ja jokainen mies luulee olevansa se erityinen jonka takia tämä nainen lopettaa pettämisen ja sitten ihan kauhea ulina kun tämä ystäväni pettääkin. Minulla ei riitä myötätunto kun jokainen heistä on saanut kuulla heti suhteen alussa tämän naisen historian ja silti... ja kyllä, voitte uskoa miten on välillä vaikea pitää tätä ystävyyssuhdetta yllä...

Vierailija
46/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseinen mies viehätti ja halusin s*ksiä. Siihen kun ei kelpaakaan ihan "kuka vaan" ja ei ole minun murheeni jos mies ei ole vapaa. Minä kun en petä ketään enkä myöskään halua miehestä mitään muuta, joten miehen suhdestatus on täysin yhdentekevä.

Vierailija
47/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olin 19. Mies kymmenen vuotta vanhempi. Olin aina ollut epävarma viehätysvoimastani ja tottunut ajattelemaan itsestäni älykkönä. Mies antoi ymmärtää, että olin naisellinen, kaunis ja houkutteleva. Ajattelin juoda hänen kanssaan yhden oluen. Hän tarjosi lisää, useita.

Mut viettelin totta kai. Voi miesparkaa, eihän hällä ollut mitään mahkuja hiprakkaista tytönhupakkoa vastaan. Koska näin me naiset vaan syöjättäröidään?

Oman osani voin kantaa, mutta älkää leidit uskoko ihan kaikkea, mitä äijänne suustaan päästää kiinni jäädessään.

Kysymys ei tainnut olla tuollaisista tapauksista vaan sellaisista, joissa nainen oli aloitteellisempi osapuoli, eikä mies aluksi osoittanut mitään kiinnostusta.

Voi hyvää päivää!

Ja sä ihan oikeesti uskot tommosta?

Että VÄKISIN on mies parka vietelty 😂

Vierailija
48/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulevaisuudessa se sitten naksahtaa omaan nilkkaan. Jompikumpi vaihtaa varmasti tulevaisuudessa.

Montahan kertaa meinasit vielä heittää tämän saman idioottimaisen kliseen ja yläpeukuttaa sitä heti perään?

Tuo sun hokemasi on ihan yhtä typerä olettamus kenen tahansa, jota et edes tunne, parisuhteesta. Mistä sinä tiedät, millä tavalla kahden ihmisen välinen suhde tulee päättymään vai päättyykö se? Seuraavaksi heität varmaan takataskustasi ”kerran pettäjä, aina pettäjä”...

T. Pettäjänainen, joka vaihtoi edellisen suhteensa pettämisen ja toiseen rakastumisen kautta uuteen. Nykyistä ei tulisi mieleenikään pettää, ikinä. Olemme onnellisia.

Vierailija
49/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan vaan häviää.

Jos joku varattu kerta vaihtaa sinuun, niin tottakai hän tulevaisuudessa vaihtaa myös sinut johonkin toiseen.

Sama pettäjissä. Jotkut typerykset ottaa pettäjän itselleen eivätkä ymmärrä, että ovat itse kohta petettyjä 😂😂

Eipä se aina noin mene 😊

Vierailija
50/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut mieheen ja hän avautui minulle miten huonosti heidän parisuhteessaan menee. Uskoisin että näissä käy lähes aina näin.

Vierailija
51/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan vaan häviää.

Eipä se aina noin mene 😊

poikkeus vahvistaa säännön. veikkaan että n. 80-90% kerran pettäneistä pettää uudelleen tilaisuuden tullen. sori vaan. 

Vierailija
52/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ei ukkomiehiä tarvitse vietellä, päinvastoin, ovat kuin iilimatoja.

Eikä ole yksi tai kaksi kertaa, kun kertovat olevansa vapaita miehiä, kunnes totuus kuuksusien, jopa vuoden päästä selviää.

Nykyään, jos mies haluaa suhdetta pitemmälle, röyhkeästi otan osoitteen selville ja pyydän itseni kylään.

Kerran kävi niin, että naimisissa oleva mies vei kotiinsa ja kaikki vaimon kamat oli piilotettu, paitsi parfyymit olivat jääneet vessan kaappiin, kun aukaisin ovet. Ja jotakin vauvan pyllyrasvaa oli kaapissa. No, se suhde päättyi siihen, kun varattuihin ei koske.

Ja ap. vielä kuvittelee, että varattuja miehiä pitää vietellä. Hohhoijaa...

Vierailija
53/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää!

Ja sä ihan oikeesti uskot tommosta?

Että VÄKISIN on mies parka vietelty 😂

Opettele lukemaan. Ei tuossa mitään väjusin tekemisestä sanottu, vaan siitä, kumpi aloitti ja oli aktiivisempi.

Lukutaidosta on usein hyötyä. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia uutta.

Vierailija
54/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies vietteli minut. Mies kertoi vasta jälkeenpäin olevansa naimisissa, ja vaimonsa olevan lisäksi raskaana. Ihan tavallinen, mukava, järkevän oloinen mies. Tieto avioliitosta tuli lievästi sanottuna järkytyksenä. Mies olisi halunnut nähdä vielä jatkossakin, minä en.

Ihan hyvä vastaus, mutta väärään kysymykseen, jos et ollut se, joka vietteli.

Vierailija
55/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou? Sellaista elämä on.

Vierailija
56/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan vaan häviää.

Eipä se aina noin mene 😊

poikkeus vahvistaa säännön. veikkaan että n. 80-90% kerran pettäneistä pettää uudelleen tilaisuuden tullen. sori vaan. 

Mene terapiaan hoidattamaan traumasi.

Vierailija
57/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanduudeli sentään. Ja en ole edellinen kirjoittaja.

Vierailija
58/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sou? Sellaista elämä on.

Tämäkin muuten ihan totta. So what. Elämä on! Parisuhteita alkaa, parisuhteita päättyy. Jotkut päättyy muuten vaan, jotkut pettämiseen. Jotkut ei pääty koskaan. Elämä on yhtä riskinottoa ja toiset uskaltaa, toiset ei.

Vierailija
59/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taatusti mies rakastaa sitä toista naista enemmän kuin ketään koskaan, jopa enemmän kuin omia lapsiaan, mutta herää kysymys, että tietääkö mies lopulta edes mitä rakkaus tarkoittaa? Jos noin niinkun tajuaa sen muutamassa viikossa, mutta ei ole tajunnut muutamassa vuosikymmenessä ja viisi lasta hommattuaan? Että noin sen sitten ihmeesti oppiikin tajuamaan, ihan hups vaan? Eihän liityy siihen seksiin mitenkään, eihän? Kyllä sen on pakko olla elämää suurempaa rakkautta ja just sitä sielunkumppanuutta. Ei panetusta.

Vierailija
60/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vietellyt. Mies vietteli minut ja minä olin sinkku.

Noh, tulevaisuudessa se vaihtaa sut uuteen ;)

Siis hetkinen, en mä sitä ottanut. En kai mä nyt mitään pettäjää ottaisi. Me vain pan tiin ja oli hauskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä