Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mistä syystä viettelit varatun miehen?

Vierailija
30.12.2018 |

No antaa tulla selityksiä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olin 19. Mies kymmenen vuotta vanhempi. Olin aina ollut epävarma viehätysvoimastani ja tottunut ajattelemaan itsestäni älykkönä. Mies antoi ymmärtää, että olin naisellinen, kaunis ja houkutteleva. Ajattelin juoda hänen kanssaan yhden oluen. Hän tarjosi lisää, useita.

Mut viettelin totta kai. Voi miesparkaa, eihän hällä ollut mitään mahkuja hiprakkaista tytönhupakkoa vastaan. Koska näin me naiset vaan syöjättäröidään?

Oman osani voin kantaa, mutta älkää leidit uskoko ihan kaikkea, mitä äijänne suustaan päästää kiinni jäädessään.

Vierailija
22/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa keski-iässä uuden miehen, kaikki kelvolliset ovat varattuja. Muista ei ole mihinkään.

- Poikamiehissä on jotain vikaa, kun eivät ole kenellekään kelvanneet.

- Valmiiksi eronneet ovat katkeria ja vatvovat edellisen liiton kariutumista.

- Lesket ovat masentuneita ja tekevät surutyötä vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse sinä petettynä ja jätettynä osapuolena, niin kyllä miehet vaan on sen verran putkiaivoja, että ovela nainen osaa vedellä tasan oikeista naruista niin halutessaan. Lirkuttelut yhdestä sun toisesta asiasta, ja sitten kun miehen aivot on jo valahtaneet tonne hiukan alemmalle tasolle jalkovälin tienoille, niin ei siinä enää niin kauheesti tarvita panostusta. Ja kun niin vaan kävi. Eikä tämä yhtään poista sitä miehen vastuuta, mutta kertoo kyllä miehen simppelistä ajatuksenjuoksusta. Ehkä niillä osapuolilla on sit molemmilla aivot siellä.

Vierailija
24/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset on paskoja.Ei ajatella toisia, kun mennään "me, myself and I"-ajatuksella.Ja kun haluttaa niin haluttaa.Miksi varatut miehet lähtee naisten matkaan? Koska kumpikin pää seisoo, eikä muulla väliä.Miksi suhteet on kertakäyttökamaa?Koska on niin ihana "rakastua" ja panna vanha kiertoon, kuin yrittää korjata sitä.Ihmissuhteista on tullut kulutustavaraa.

Koska ihmiset on paskoja, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
25/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on viettelemistä, jos tietää että toinen on varattu ja alkaa sen kanssa puuhailee.

Vierailija
26/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen liskoaivot viestivät, että varattu mies tuottaa parempilaatuisia jälkeläisiä. Tästä syntyy reaktio, jonka nainen selittää ihastumiseksi .

Vierailija
27/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vain ihastuttiin. Ja sitten alkoi yhteiselämä 😊

Vierailija
28/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko oli vahvin motiivini.

Vierailija
29/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulevaisuudessa se sitten naksahtaa omaan nilkkaan. Jompikumpi vaihtaa varmasti tulevaisuudessa.

Vierailija
30/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse sinä petettynä ja jätettynä osapuolena, niin kyllä miehet vaan on sen verran putkiaivoja, että ovela nainen osaa vedellä tasan oikeista naruista niin halutessaan. Lirkuttelut yhdestä sun toisesta asiasta, ja sitten kun miehen aivot on jo valahtaneet tonne hiukan alemmalle tasolle jalkovälin tienoille, niin ei siinä enää niin kauheesti tarvita panostusta. Ja kun niin vaan kävi. Eikä tämä yhtään poista sitä miehen vastuuta, mutta kertoo kyllä miehen simppelistä ajatuksenjuoksusta. Ehkä niillä osapuolilla on sit molemmilla aivot siellä.

Etkä koskaan ole ajatellut, että mies saattaa rakastaa uutta naistaan enemmän kuin sinua ikinä?

Vierailija
31/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan koskenut varattuihin enkä aio koskeekaan. 😊

Ihan oksettava jo pelkkä ajatuskin. Enkä jotenkin vain osaa kiinnostua varatusta.. jos tiedän että toinen on varattu, niin se on välittömästi siinä.

N25

Vierailija
32/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mukavaan ja komeaan mieheen. Tiesin kyllä hänen seurustelleen erään puolituntun kanssa. Mies ei mitään hänestä sanonut enkä siitä myöskään kysellyt Mies oli kyllä ihan yhtä innokas itse ja ajattelin, että pidetään hauskaa kesän ajan. Kuvittelin, että syksyllä kumpikin palataan omaan elämäämme, sillä opiskelimme eri paikkakunnilla. Syksyllä kumminkin jatkettiin seurustelemista. Mies jätti entisensä ja menimme kihloihin ja naimisiin. Meillä on kolme lasta ja onnellisena olemme eläneet. Itseasiassa en ajatellut miehen exää hetkeäkään "vieressäni" häneltä kumppanin. Ajattelisin kyllä, että mikäli suhde on kunnossa siihen ei mahdu kolmatta väliin.

Vierailija
33/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen ollaan erottu mutta asutaan yhdessä kunnes kämppä löytyy.No ei oltukaan erottu..

Vierailija
34/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, että mieheni vietteli minut kun olin varattu..hän tosin teki minulle palveluksen, sillä olin sokeana huonossa suhteessa. Tajusin sen vasta lähdettyäni.

Vierailija
35/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin sielunkumppanuutta mieheen, sellaista ylimaallista. Tiedän kyllä että olin itsekäs ja lapsellinen, mutta meillä kuitenkin kaikilla on vain se yksi elämä, en halunnut jäädä loppu elämäkseni miettimään "mitä jos". Joskus on uskallettava myös elää.

Vierailija
36/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulevaisuudessa se sitten naksahtaa omaan nilkkaan. Jompikumpi vaihtaa varmasti tulevaisuudessa.

Montahan kertaa meinasit vielä heittää tämän saman idioottimaisen kliseen ja yläpeukuttaa sitä heti perään?

Vierailija
37/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiennyt että se mies on varattu. Meillä oli ollut n. 6kk s- suhde ja jossain vaiheessa kävi ilmi, että hän on koko sen ajan seurustellut. Olin järkyttynyt ja tottakai meidän "suhde" päättyi siihen. Tämä mies n. Vuoden ajan vielä senkin jälkeen itki perääni ja yritti ottaa yhteyttä.

Ja tosiaan ihan oikeasti itki perääni. Soitteli ja _itki_ puhelimessa. Säälittävä tapaus.

Mikä oli syynä ettei voinut jättää seurustelukumppaniaan kun kuitenkin noin tärkeä olit hänelle?

Vierailija
38/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olin 19. Mies kymmenen vuotta vanhempi. Olin aina ollut epävarma viehätysvoimastani ja tottunut ajattelemaan itsestäni älykkönä. Mies antoi ymmärtää, että olin naisellinen, kaunis ja houkutteleva. Ajattelin juoda hänen kanssaan yhden oluen. Hän tarjosi lisää, useita.

Mut viettelin totta kai. Voi miesparkaa, eihän hällä ollut mitään mahkuja hiprakkaista tytönhupakkoa vastaan. Koska näin me naiset vaan syöjättäröidään?

Oman osani voin kantaa, mutta älkää leidit uskoko ihan kaikkea, mitä äijänne suustaan päästää kiinni jäädessään.

Kysymys ei tainnut olla tuollaisista tapauksista vaan sellaisista, joissa nainen oli aloitteellisempi osapuoli, eikä mies aluksi osoittanut mitään kiinnostusta.

Vierailija
39/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaihtais?

Vierailija
40/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vietellään? Kyseessä on ihan molemminpuolinen tilanne. Vai onko se niin että paha nainen tulee ja viettelee ja mies vaan "vahingossa" sitten lähtee mukaan matkaan? Hahahahhaha. Kyllä te miehet olette säälittäviä 😂😂 ette tietenkään kaikki, mutta jotkut.

Tapauksia on monenlaisia. Kysymys koski vain yhdenlaisia tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi