Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako on autovelkaa?

Vierailija
13.05.2006 |

Melkein kaikilla on niin hienot autot...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vain asennoitua niin, että elämässä on aina autovelkaa...

Vierailija
2/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi 2006 -vuosimallin autoa ja hiukan otimme niihin velkaa. Maksoimme velan kuitenkin parissa kuukaudessa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa on kuitenkin kiva päästä helposti liikkumaan ja auto helpottaa tätä kummasti. No, jos ostasin sellasin parin tonnin romun tohon pihaan niin kukahan sitä aina kävis korjaamassa ja eikä se korjailukaan ilmaista ole.

Siksi meillä siis kunnollinen, luotettava auto jota lyhennetään kerran kuussa.

Vierailija
4/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillon pitää talous olla sen verta balanssissa että voi ihan käteisellä ostella. kymppitonnillakin saa jo oivan menopelin jolla liikkua ja jota ei tarvii koko ajan korjata.

Vierailija
5/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole niin tyhmää kuin ottaa velkaan autoon, jonka arvo laskee huimasti joka vuosi. Kaksi autoa on pihassa, käteisellä hankittuja ja käytettynä ostettuja. Mun auto maksoi vajaan kymppitonnin ja olen ollut tosi tyytyäinen siihen. Onneksi miehellekkään auto ei ole fallossymboli tai itsetunnon pönkittäjä.

Vierailija
6/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole sen hintaista autoa. Vanha auto vaan levisi käteen ja uudempi oli ostettava pikaisesti. Ei siinä paljon ehditty säästelemään. Meillä mies töissä ja mä kahden alle 3 vuotiaan kanssa kotona, joten ei mun tuloista pahemmin edes säästetäkään. Siksi jouduimme ottamaan lainaa.

t: 11

Vierailija
7/7 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en näe siinä mitään pahaa, koska velkamme pystymme kyllä hoitamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan