Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannabis ja ahdistuneisuus

Vierailija
30.12.2018 |

Nykyään ei enää pysty polttaa kannabista ollenkaa kun tulee ihme kuumotukset ja ahdistavia ajatuksia päähän. Tämä siis selvää päähän kun taas jos kännissä poltan niin tulee yleensä vaan rento olo eikä vastaavia oireita tule. Olen ollut aiemmin huumepsykoosissa en tosin kannabiksesta vaan piristä niin en tiedä olisiko tällä aiemmella psykoosilla vaikutusta asiaan. En tiedä uskaltaako tässä enää paljoa poltella ettei pää sekoa. Tosin en ole kyllä kuullut että kukaan menisi psykoosin pelkästä pilvestä vaan kyllä siinä yleensä muut aineet kyseessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan lopettaa se narkkaaminen.

Vierailija
2/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä teille rehupäille on iät ja ajat snuttu, mutta te olette kiistäneet. Ganja muka on täysin turvallista. Nauti nyt siitä sitten, mölö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä teille rehupäille on iät ja ajat snuttu, mutta te olette kiistäneet. Ganja muka on täysin turvallista. Nauti nyt siitä sitten, mölö.

On se ainakin paljon turvallisempaa kuin alkoholia. Mikään päihde ei tietenkään ole täysin haitaton.

Vierailija
4/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtäkään käyttäjää joka väittäisi kannabista turvalliseksi päihteeksi. Moni kyllä sanoo kuten minäkin että vähiten haitallinen tunnetuista päihteistä. Sille jos ei osaa lukea tai ei käsitä lukemaansa minä en voi mitään. Tosin pää voi levitä lukemiseenkin. Eikä kossu ja tyhmyyskään pelasta pään leviämiseltä.

Ganjasta flippaa todella harva mutta pitäähän laittomuutta puolustella huonoillakin tekosyillä. Mit'ä kun esoimerkit laillisesta kannamiksesta eivät vastaa valestajien kauhukuvia? Matkitaan vai keksitään uusia valheita?

Vierailija
5/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistamaton paniikkikohtaus vaikutuksen alaisena on aika metka kokemus. Kunnon mindracing päällä jne. Salaliittoteoriat putkahtavat ties mistä ärsykkeestä, pakko päästä pois pakko päästä pois...

Vierailija
6/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee samoja vaikutuksia pilvestä (myös kännissä ollessa) vaikka en ole koskaan psykoosissa ollut. Siksi lopetinkin polttelun kokonaan.

Vierailija
7/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei enää pysty polttaa kannabista ollenkaa kun tulee ihme kuumotukset ja ahdistavia ajatuksia päähän. Tämä siis selvää päähän kun taas jos kännissä poltan niin tulee yleensä vaan rento olo eikä vastaavia oireita tule. Olen ollut aiemmin huumepsykoosissa en tosin kannabiksesta vaan piristä niin en tiedä olisiko tällä aiemmella psykoosilla vaikutusta asiaan. En tiedä uskaltaako tässä enää paljoa poltella ettei pää sekoa. Tosin en ole kyllä kuullut että kukaan menisi psykoosin pelkästä pilvestä vaan kyllä siinä yleensä muut aineet kyseessä.

Kyllä kannabis voi yksin laukaista psykoosin. T. sairaanhoitaja

Vierailija
8/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla ahdistusta pilvestä kun olin pidempään poltellut ja toleranssi noussut. Nyt jos haluan poltella, täytyy poltella tosi harvoin et saa ne kivat vaikutukset. Muutaman kerran vuodessa voi enää. Lisäksi mikä tahansa psykoaktiivinen aine voi laukaista psykoosin..alkoholikin. myös pilvi. Myös pelkkä haastava elämäntilanne voi laukaista sen.

Suosittelen jättämään kaikki päihteet vuodeksi ja mieti sen jälkeen haluatko käyttää mitään ja minkälaisilla aikavälillä. Lähtökohtaisesti minkään päihteen säännöllisestä käytöstä ei ole hyötyä ihmiselle vaan haittaa.

Vierailija
9/9 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä pelkästä kannabiksestakin voi psykoosiin mennä, jos siihen on taipumus. Sanoisinpa, että sun ei ehkä kannata enää polttaa. Mullakin saattaa tulla aluksi ahdistavia ja vainoharhaisia ajatuksia, mutta ne menevät ohi n. 10–15 minuutissa.