Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ivalo -tv-sarja, mitäköhän tuossa on oikein yritetty?

Vierailija
30.12.2018 |

Tuntuu vähän huonolta kopiolta ruotsalaisesta Midnight Sun -sarjasta, joka oli tosi hyvä.

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tmj kirjoitti:

Poliisiauton tunnus vaihtui toisessa jaksossa sekunnissa EK144:stä LL144:ään, rek.no.pysyi samana UVR-273, eli ei ihan huolellista työtä ole tehty.

Mä huomasin saman ja se kertookin kaiken oleellisen sarjasta ja sen juonesta kun mielenkiinto on noin epäoleellisissa  asioissa.

Ja mikä ihme sitä virustutkijan vaimoa riivaa? Ei ole ollenkaan tarpeellinen hahmo.

Vierailija
122/165 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin sinnillä kolme jaksoa. Sit alkoi tökkiä niin pahasti etten vaan pysty katsoon enempää. Harmi!! Oisin toivonut tän onnistuvan. Ihan kuin joku yläkoulun näytelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jaksoa olen katsonut enkä usko että enää ensi viikolla jaksan vaivautua. Pettymys ihan kaikin puolin. Tai joo, maisemat on huikeita mutta roolitus ja dialogi on pahasti pielessä ja tuntuu kuin pääroolit olisi jaettu jollain arvalla ja ihan sokkona.

Sivuosissa on ihan hyviä näyttelijäsuorituksia. Samoin se pääosamies on ok, mutta ei riitä.

Vierailija
124/165 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys oli.

Vierailija
125/165 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tilkkasen Late kiveksiään esittelemässä tässä?

Vierailija
126/165 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kahlittu, vettä hörppivä tyttö siellä pakkasessa pysyy hengissä päivätolkulla. Ohut huopa ja pakkasta kuitenkin. Oikeasti paleltuisi muutamassa tunnissa.

Sillähän oli se lämmitin siinä vieressä, se jonka ritilän välistä kaivoi sen naulan.

Vierailija
127/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on löytynyt yhtä huono näyttelijä, kuin Riitta Väisänen, Meinaan tää Riihimäen

punkero Janne Kataja.   Surkeeta.

Vierailija
128/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ihan epäkultturelle juntti, ku tykkäsin tästä sarjasta tosi paljon? Jäin heti ekasta jaksosta koukkuun ja katsoin kaikki jaksot nopeassa tahdissa. Mulla ei ole tuota rasitetta, mikä monella tuntui hiertävän, että naamat olis tuttuja. Oli siellä toki tuttujakin naamoja näyttelijöiden joukossa, mutta itselle tosi paljon uusiakin, kun kotimaisista ohjelmista katselen lähinnä jotain A-studiota ja uutisia. 

Itse tykkään saksan kielestä tosi paljon, mun korviin se kuulostaa jumalaisen kauniilta. Se on maailman toiseksi seksikkäin kieli heti hollannin jälkeen. Oli ihanaa, kun se saksalainen komistus puhui välillä saksaa  <3

Vierailija
129/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ihan epäkultturelle juntti, ku tykkäsin tästä sarjasta tosi paljon? Jäin heti ekasta jaksosta koukkuun ja katsoin kaikki jaksot nopeassa tahdissa. Mulla ei ole tuota rasitetta, mikä monella tuntui hiertävän, että naamat olis tuttuja. Oli siellä toki tuttujakin naamoja näyttelijöiden joukossa, mutta itselle tosi paljon uusiakin, kun kotimaisista ohjelmista katselen lähinnä jotain A-studiota ja uutisia. 

Itse tykkään saksan kielestä tosi paljon, mun korviin se kuulostaa jumalaisen kauniilta. Se on maailman toiseksi seksikkäin kieli heti hollannin jälkeen. Oli ihanaa, kun se saksalainen komistus puhui välillä saksaa  <3

Jos sarjalla ei olisi ollut hyvät katsojaluvut, ei toista kautta oltaisi nyt tekemässä. Joten meitä epähienoja löytyy muitalin🤗

Vierailija
130/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä siitä, miten lestadiolaiset kuvaillaan kyseisessä sarjassa, Siinä kuvaillaan vanhaksi umpiuskovaiseksi lahkoksi, jossa on tiukat säännöt ja joka jakelee oppejaan ympäri kyliä. Totuus on kaukana sarjasta.

Vierailija
131/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat jaksot oli hauskoja, nauratti se Ivalon kuvaus, kun ei se nyt ihan tuommoista sentään ole. Että kaikki ajelevat keskustassa kelkoilla, miehet ovat rapajuoppoja h*rissa kävijöitä, äiti vie lapset kelkalla kouluun, tunturin päällä pönöttää design-hotelli :D

Mutta jotenkin ehkä 3. jakson jälkeen alkoi tuntua liian huonolta. Epäuskottavalta kaikkine venäläisine "kaivetaan siltä silmä" mafiosoineen jne. Ehkä kuivin näkemäni seksikohtaus, jossa ei siis ollut yhtään mitään kipinää saksalaistutkijan ja poliisinaisen välillä. Oli ihan vaivaannuttava katsoakin. Ja sitten se helsingin rouva, joka oli joku psykopaattinarsisti. Harvoin yhtä turhaa & epäuskottavaa roolia on nähnyt.

Lestadiolaiset ovat myös lievästi ilmaistuna höpsöjä karikatyyrejä.

Rovaniemen keskussairaalaksi oli valittu joku 50-koulurakennus tms, ja sieltä venäläistyttöparka lähti metsään isoa, aurattua tietä kävelemään, siellä se sairaala on keskellä erämaata, kukaan ei nähnyt.. juu.. ei

Saa nähdä jaksanko katsoa loppuun.

Vierailija
132/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koko homman pitäisi lähteä käsikirjoituksesta jossa on jotain järkeä. Kolme h---bussia täynnä mahdollisesti vaarallista virusta levittäviä ilotyttöjä saa kyllä vapaasti kiertää pitkin Lappia, mutta yksi ei-prostituoitu naisihminen otetaan puolipakolla makailemaan jonnekin Ivalon vuodeosastolle vaikka levittäisi tautia vain pannessaan. Tosi uskottavaa joo. Ja olis kyllä ihan kiva jos pääosan esittäjä olisi joku seksikäs kunnon mies, eikä ulkonäöltäänkin vaatimaton limanuljaska joka pettää vaimoaan silmää räpäyttömättä. Iina ja maisemat on lähes ainoat mistä tykkään. Kyllä tuota silti katsoo jos on valmis jättämään ihan kaiken järjen käytön narikkaan.

Vierailija
133/165 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä tökkii todella pahasti nuo aina samat naamat joka helvetin tuotannossa... Pahimpina Kataja ja Leppilampi. Eikö tosiaan sieltä teatterikorkeasta muka joka vuosi valmistu näyttelijöitä?

Vierailija
134/165 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se saksalainen näyttelijä on Hot.

Päinvastaista mieltä, huono näyttelijä eikä mitään sex appealia

Vierailija
135/165 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä sarja.

Vierailija
136/165 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi viimeinen jakso menossa ja melkein koko jakso meni nauraessa miehen kanssa 😁 Siis se, kun Murmanskiin Venäjälle mennään kuin Ikeaan Ruotsiin!!! Ensin päräytetään helikopterilla jonnekin hevon kuuseen (ilmeisesti kuolemansairas lapsi vietiin siksi lanssilla Rovaniemelle siihen 50-luvun hometaloon, anteeksi "keskussairaalaan" kun kylän ainoa kopteri oli ryöstetty) ja sitten päräytetään kelkoilla noin vaan rajan yli ja huudetaan samalla "tervetuloa venäjälle" 😅

Lisäksi siellä täällä Lapissa on saksalaisten vanhoja kaivoksia, joita kukaan ei ole huomannut. Ei, vaikka ne ovat kiinnostavia 2-metrisiä kivikasoja, joiden päällä on viemärinkansi ja joissa ei ole lukkoa.

Vierailija
137/165 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kahlittu, vettä hörppivä tyttö siellä pakkasessa pysyy hengissä päivätolkulla. Ohut huopa ja pakkasta kuitenkin. Oikeasti paleltuisi muutamassa tunnissa.

Hän muistuttaa Sara Forsbergia, ei ilmeisesti ole kuitenkaan.

Vierailija
138/165 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin paljon, mutta epäilyttää se että ensi kausi kuvataan Helsingissä! Tai jossakin pääkaupunkiseudulla. Ihan vesittyy koko idea, toi Lapin maagisuus ja maisemat oli hienosti saatu sarjaan. Siitäkin huolimatta odotan jatkoa innolla.

Vierailija
139/165 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komistus?

Vierailija
140/165 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty katsomaan enää yhtäkään ohjelmaa tai sarjaa, jossa on joku Kuustosen naama. Hohhoijjaa ja haukotus.