Nyt meni kiltti mies lukkoon apua :(
Tässä on ollut viestittelyä yhden naisen kanssa ja hän sitten kysyi mun joulustani johon vastasin, että muuten oikein hyvä joulu mutta yhtään joulutorttua en saanut.
No tähän hän sitten vastasi "tuu käymään kahvilla niin saat joulutorttua niin paljon kuin jaksat syödä ;)".
Menin sitten hätäpäissäni estämään tämän naisen kun oli silmäniskuhymiöt ja kaikki :(
Nyt kun pulssi on tasaantunut niin voisin poistaa eston ja yrittää uudestaan.
Vai onko peli jo menetetty?
Kommentit (30)
Pelinrinole menetetty. Tortun lisäksi myös piparia tarjolla sekä kermakahvit😉
Voi voi. Tilaisuus oli mutta se meni.
Mulle on yksi nainen irkissä todennut et tuu panemaan. Harmi vain et tuo nainen on bmi 30 niin ei kauheesti vehje heräillyt.
Nyt on minun vuoroni astua peliin t tatuoitu sali make jännäri
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä läppää.
"that wasn't even funny and I have a great sense of humor" :D
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä läppää.
Ja mies meni noin kuluneista fraaseista lukkoon 😁 Mutta varmaan nuori mies kyseessä, joten annetaan anteeksi.
Hyvä että estit! Olet selvästikin kunniallinen ja siveellinen mies. Jatka valitsemallasi tiellä ja anna moisen Rivo-Riitan jakaa pipariaan ja torttuaan ihan muille. Tajuatko itsekään, kuinka hilkulla se oli? Huhh!!!
Hei vähän huumoria mammat nyt tämähän oli ihan hauska :D
Joo en mäkään saanut joulutorttuja.
Taikina on vaan edelleen pakasteessa ja luumuhillo luumuina.
Nyyh nyyh nyyh!!!
Ihan kiltti olen minäkin.
Voi voi voi voi voi voi ....
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yksi nainen irkissä todennut et tuu panemaan. Harmi vain et tuo nainen on bmi 30 niin ei kauheesti vehje heräillyt.
oliko kyseessä tämä leidi https://www.youtube.com/channel/UCwUjgUAlGoLIGBz-EW4oPsg
En menisi paitsi jos olisi luvannut lämmittää juustokolmion.
Plääh.
Kiltin miehen perusongelma kyllä tiedetään, eli kyvyttömyys tositoimiin.
Ekaksi menee lukkoon ja sitten se poistetaan.
Taitaa olla trolli, mutta jos ei ole, niin kannattaa unohtaa tuollaiset parisuhdehaaveet heti alkuun.