Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Suomeen tulisi sota ja sinä+miljoona muuta suomalaista muuttaisi ulkomaille

Vierailija
30.12.2018 |

Niin luuletko, että kyseisen maan veronmaksajat ottaisivat teidät avosylin vastaan? Töitä ette saa ja mielenterveys on ihan hajalla kotisuomessa koettujen hirveyksien vuoksi. Kaupan päälle jatkuva syrjintä ja halveksunta. Jopa Ruotsissa ylenkatsotaan suomalaisia.

Luuletko että sinä olisit jotenkin poikkeus?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi, olen asevelvollinen.

Vierailija
2/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähde mihinkään, tuli sota taikka ei. En pelkää kuolemaa eikä mulla ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi mihinkään.

Vierailija
4/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eikö me saataisikaan täyttä ylläpitoa, asuntoa, terveydenhuoltoa, käyttörahaa ja mitä mielikuvituksellisimpia kotouttamispalveluja, joiden kautta voisimme ulkoistaa vastuun sopeutumisestamme kohdevaltiolle ja sen veronmaksajille?

Vierailija
5/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi. 70 % lähtijöistä on varmaan palvelusikäisiä miehiä, miltä se nytkin näyttää. Naiset ja lapset on vähemmistössä, vanhuksia lähtee äärimmäisen harvoin. 

Vierailija
6/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtisin minnekään? Varsinkaan Ruotsiin, koska sinne vihollinen kävelee suoraan, ellei me täällä tehdä mitään vastarintaa.

Vierailija
7/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi varaa elättää itseni vuosien ajan, vaikka en töitä saisikaan ja palaisin Suomeen heti kun mahdollista.

Vierailija
8/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korkeasti koulutetulle ihmiselle aina töitä löytyy. Ihan haluttuja ovat suomalaiset erikoisalojen osaajat maailmalla. Katsos, meillä on VIELÄ tasokas koulutus.

Vierailija
9/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maisteri. Osaan puhua sujuvasti neljää eri kieltä ja osaan kolme muuta kieltä ihan hyvin. Olen ollut töissä ulkomailla (Bryssel) vuosikausia. Uskon, että minusta olisi hyötyä.

Vierailija
10/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen välikääsien kauttaa vaikutusvalltaisia sekää venäläisiä etttä yhdysvaltalaaaisia.

Vierailija
11/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule. Enkä valittaisi pahasta ruoasta, joka todellisuudessa on samaa tai parempaa kuin kouluruokaloissa.

Vierailija
12/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saisi kyllä hyväpalkkaisen työn melkeinpä mistä vaan. Minä elelisin siivellä :)

Vierailija
13/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi parempi vertaus, jos Suomessa taistelisivat USA:n, Venäjän ja Turkin joukot sekä kymmenisen äärijärjestöä tai sellaisen yritystä, tilanne olisi kestänyt vuosikymmeniä eikä olisi syytä odottaa sen loppuvan eikä mitään demokratiaa olisi Suomessa koskaan ollutkaan.

Vierailija
14/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys, ettei kukaan myönnä lähtevänsä pakoon........

Vierailija
15/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi parempi vertaus, jos Suomessa taistelisivat USA:n, Venäjän ja Turkin joukot sekä kymmenisen äärijärjestöä tai sellaisen yritystä, tilanne olisi kestänyt vuosikymmeniä eikä olisi syytä odottaa sen loppuvan eikä mitään demokratiaa olisi Suomessa koskaan ollutkaan.

Ai niin, ja jos Suomessa ei olisi mitään koulutusjärjestelmää ollut pitkään aikaan tai ikinä.

Vierailija
16/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule. Enkä valittaisi pahasta ruoasta, joka todellisuudessa on samaa tai parempaa kuin kouluruokaloissa.

Entä jos joudutkin pakenemaan kauas kotoa, jossa ruoka on ihan erilaista kuin kouluruokasi?

Itse olen syönyt nigerialaisten juhlaruokaa, parasta, mitä osasivat tarjota. Ja silti en pystynyt kunnolla syömään, vaikka kohteliaisuudesta oli pakko maistaa. Kyllä siellä olisi saattanut tulla mieleen pyytää edes muutaman porkkanan tai perunan, että olisi saanut itse tehdä keiton, jota olisi pystynyt syömään.

Vierailija
17/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä korkeasti koulutetulle ihmiselle aina töitä löytyy. Ihan haluttuja ovat suomalaiset erikoisalojen osaajat maailmalla. Katsos, meillä on VIELÄ tasokas koulutus.

Ja tästä todisteena meillä taitaa olla tällä hetkellä eniten korkeastikoulutettuja työttömiä kuin koskaan aiemmin. 

Vierailija
18/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri minäkin, puhun kolmea kieltä suomen lisäksi. Opettelin uuden maan kielen heti (vaikka vain televisiosta ja kirjoista) ja menisin töihin.

Vierailija
19/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi, olen asevelvollinen.

Vaikka Suomi miehitettäisiin kokonaan, niin lupaisi viedä mahdollisimman monta miehittäjämaan sotilasta mukanani hallituksen antautumisenkin jälkeen. Tavalla tai toisella. Ei minulla olisi mitään syytä muuttaa ulkomaille.

Vierailija
20/99 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen välikääsien kauttaa vaikutusvalltaisia sekää venäläisiä etttä yhdysvaltalaaaisia.

Osaako nämä tuntemasi ihmiset kirjoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä