Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa kisumisun oletuskuva. XD

Vierailija
13.05.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäkää jo toinen rauhaan!!!

Vierailija
2/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ymmärtää ihmisten ulkonäön arvostelua. Mä olen aina ajatellut, että se liittyy johonkin lapsuuden vaiheeseen, jolloin ei oikein osata sanoa ihmisistä muuta kuin ulkonäköön liittyviä asioita.

Voisko joku selittää mulle, mikä siinä on niin mukavaa? Olen vissiin vähän yksinkertainen, kun en tuota ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeksi musta ketju, kun nykyään täällä on ollu vaa stella-ketjuja.. no pitäkää hauskaa ja hyvät äitienpäivät päivän etuajassa kaikille :P

Vierailija
4/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelikaanilta

Vierailija
5/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi suloinen poika eikä näitä haukkuja kannata ottaa tosissaaan, harva nyt näyttää miltään Miss Suomelta odotusaikana...

Vierailija
6/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen tyttö/nainen ja tällaiset tekstit. Joku aika osuvasti tuossa hämmästelikin tätä ulkonäön arvostelua.

Vierailija
7/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä p*skanpuhujista, jostai ne on kateellisia. Liekkö sitten siitä että sulla on ihana perhe. :)

Vierailija
8/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viestit täällä nyt eivät niin paljon mun elämää hetkauta mihinkään suuntaan ja negatiivisten viestien takana luultavasti samanlaisia henkilöitä kuin koulukiusaajatkin on. Harmi vain etteivät voi aikuistua...

Vierailija
9/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kyllä juntti

Vierailija
10/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis laittaa galleriaan vain sellaisia kuvia, missä on viimeisen päälle meikit ja vaatteet? Eikö saisi laittaa kuvia tavallisesta arkipäivästä ja sen mukaisesta vaatetuksesta? Kuva on otettu pihalla, tuskin kukaan teistä tälläytyy parhaimpiinsa kun menee lapsen kanssa hiekkalaatikolle?

Kisumisuhan on nätti siinä hääkuvassa :). Ja mukavan näköisen miehen on saanut ;)

Vierailija
11/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

: Onnea odotuksen viime metreille Kisumisu! :)

Älä välitä näistä p*skanpuhujista, jostai ne on kateellisia. Liekkö sitten siitä että sulla on ihana perhe. :)

Vierailija
12/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallinen siis hyvällä tapaa :) tavallisen nätti,oman ikäisensä näköinen äiti-ihminen.

Lapsi on tosi söpö ja mies suorastaan komea ;)

Kisumisulla itsellään siinä etusivun kuvassa _MUKAVAT_ odotusvaatteet,mikä minusta oikeinkin fiksua kun tollasen pari vuotiaan (?niin kai?) kanssa joutuu pihalla riehuun :D Pöljät ne vaan iskee päällensä niitä muodikkaita mammafarkkuja jotka valuu kokoajan ja tiukkoja paitoja jne (enkä sano,et taas kaikki mammavaatteetkaan tollasia on,on niitä kivoja&hyviäkin,mut...)

Vierailija
13/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ootte kaksnaamasia

Vierailija
14/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia nettiin ihmisten arvosteltavaksi, tai sitten pitää vaan olla välittämättä arvostelusta!

Vierailija
15/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä n kyllä ymmärrä, miksei käytä yhtään meikkiä ja pukeudu vähän naisellisemmin. Mieskin varmaan tykkäisi!

Vierailija
16/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Poltatko?

- Juu

Vierailija
17/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ap:n kaltaisten takia tänne tuli linkityskielto.

Vierailija
19/19 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika rahikaisella =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi