Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruuhkavuodet ja seksielämä

Vierailija
30.12.2018 |

Meillä on 12 vuotias parisuhde ja 3 lasta. Opiskelen ja käyn töissä. Huolehdin lasten päivähoitoon, kouluun, harrastuksiin ja muuhun vapaa-aikaa liittyvät käytännön asiat: tärkeät päivämäärät jne. Olen myös taloudessamme se, joka huolehtii laskut maksetuksi. Keksin halvempia ruokia, jos tili on huvennut liian aikaisin ym ym. Olen mielestäni suhteellisen stressaantunut, mutta pärjään joten kuten.
Ongelma on nyt se, etten halua enää seksiä. Haluaisin haluta, mutta en vain halua. Kun illalla saan lapset vuoteisiin ja unohdan kouluhommat ja työt, haluan vain nukkua. Ymmärrän, ettei se ole kovin hyvä parisuhteen kannalta, mutta tuntuu, ettei mies ymmärrä perimmäisiä syitä haluttomuudelleni. Onko pakko harrastaa seksiä velvollisuuden vuoksi? Mitä pitäisi tehdä?
Onko kenelläkään muulla vastaavaa?:(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikos kukaan jaksa pohtia mun kanssa tätä?

Vierailija
2/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on fiksu mies, niin käy vieraissa ja esittää kärsivänsä seksin puutteesta.

Näin sinä pihtari olet ainoa, joka oikeasti ottaa siipeensä.

Paras alibi on antaa vaimonsa "yllättää" nettirunkulta.

Silloin vaimo on hyvillä mielin kun näkee pihtaiksensa toimivan.

Totuus vain on toinen...

Vierailija
4/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä miehelle noi mitä selitit äsken tai anna sen lukea toi aloitus. Ei ehkä tee asioille mitään mut jos tajuais sun kannan.

Vierailija
5/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa osaisin auttaa ja vastata. Olen deittipalstoilla törmännyt ruuhkavuosien takia seksittömyydessä kärventyviin iehiin, jotka haluvat olla lojaaleja vaimoaan kohtaan kysellen kuitekin kiinnostaisiko minua auttaa seksin puutteeseen. Ei kiinnosta, vaan olen koettanut kirjoitella ja jutella. Niinpä toivon, että puhut asiasta miehesi kanssa avoimesti ja mistä kiikastaa. Mietitte, miten sitä seksielämää vois virkistää.  Selvittäkää asiantuntijoiden avulla lukemalla ja puhumalla, mikä auttaisi. Miehet ovat hemmetin avuttoman oloisia, vaikka muuten pärjäisivät työssään loistavasti ja kovakin koulutus takana. Fiksuja, empaattisia ja välittävät perheistään, minkä vuoksi olen solidaarisuudesta naisia kohtaan pitänyt palopuheita vaimojen puolesta.

Älä anna elämän ja parisuhteesi hukkua ruuhkavuosiin. Valitettavasti nainen on usein se, joka asiat osaa kääntää tunnekielelle ja purkaa tilannetta.Voimia eteenpäin!

Vierailija
6/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoletta, kun ruuhkavuodet ovat ohi, miehen kiinnostus ja kyvyt laimenevat. Sitten saat olla rauhassa.

7/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 12 vuotias parisuhde ja 3 lasta. Opiskelen ja käyn töissä. Huolehdin lasten päivähoitoon, kouluun, harrastuksiin ja muuhun vapaa-aikaa liittyvät käytännön asiat: tärkeät päivämäärät jne. Olen myös taloudessamme se, joka huolehtii laskut maksetuksi. Keksin halvempia ruokia, jos tili on huvennut liian aikaisin ym ym. Olen mielestäni suhteellisen stressaantunut, mutta pärjään joten kuten.

Ongelma on nyt se, etten halua enää seksiä. Haluaisin haluta, mutta en vain halua. Kun illalla saan lapset vuoteisiin ja unohdan kouluhommat ja työt, haluan vain nukkua. Ymmärrän, ettei se ole kovin hyvä parisuhteen kannalta, mutta tuntuu, ettei mies ymmärrä perimmäisiä syitä haluttomuudelleni. Onko pakko harrastaa seksiä velvollisuuden vuoksi? Mitä pitäisi tehdä?

Näkyy jokainen uus keskustelu olevan about samaa ... edelleen mietin että miksei toinen enää fyysisesti kiinnosta, ja jos ei vaan enää fyysisesti nappaa niin jompikumpi yleensä alkaa tekemään muutosta elämään sitte jossain kohtaa. 

Vierailija
8/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Olen harrastanut seksiä myös velvollisuudentunnosta, mutta sekään ei aina kelpaa. Miehelle ei pelkkä paneminen riitä. Pitäisi olla pitkä esileikki ja ties mitä temppuja siinä välissäkin. Miksi ei voi tehdä mitään kompromissia tällaisessa tilanteessa?

Tuntuu kohtuuttomalta, että päivät on heräämisen jälkeen tunti tunnilta velvollisuuksien täyttämistä ja kun pääsee vaakatasoon, on vielä yksi velvollisuus hoidettavana. Kun on vaan niin totaalisen väsynyt. Ei ole omaa aikaa koskaan.

Kumpa sais jostain voimia ja näyttelijänlahjat pitämään mies tyytyväisenä. En haluaisi tätä suhdetta pilatakaan. Jotenkin jaksan uskoa että tää on väliaikaista.

Vierailija
9/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisikohan sairas lihominen tohon fyysiseen vetovoimaan.

Olen myös yrittänyt kauniisti kannustaa ja tukea elämäntapamuutoksessa, mutta kalja ja makkara on aina tärkeämpää.

Ap

10/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Olen harrastanut seksiä myös velvollisuudentunnosta, mutta sekään ei aina kelpaa. Miehelle ei pelkkä paneminen riitä. Pitäisi olla pitkä esileikki ja ties mitä temppuja siinä välissäkin. Miksi ei voi tehdä mitään kompromissia tällaisessa tilanteessa?

Tuntuu kohtuuttomalta, että päivät on heräämisen jälkeen tunti tunnilta velvollisuuksien täyttämistä ja kun pääsee vaakatasoon, on vielä yksi velvollisuus hoidettavana. Kun on vaan niin totaalisen väsynyt. Ei ole omaa aikaa koskaan.

Kumpa sais jostain voimia ja näyttelijänlahjat pitämään mies tyytyväisenä. En haluaisi tätä suhdetta pilatakaan. Jotenkin jaksan uskoa että tää on väliaikaista.

Seksi ei voi olla työ mitä pitää kulissina vaan ylläpitää (tätä eksällekin sanoin useasti). Jos toinen koskee ja siitä ei saa minkäänlaista värinää aikaa niin harvemmin se siitä takas enää tulee, ja ikävä kyllä kaveri suhteella ei kauheen pitkälle pysty suhdetta venyttämään .. aina jompi kumpi kärsii loppupelissä.

11/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisikohan sairas lihominen tohon fyysiseen vetovoimaan.

Olen myös yrittänyt kauniisti kannustaa ja tukea elämäntapamuutoksessa, mutta kalja ja makkara on aina tärkeämpää.

Ap

No sitte täytyy miettiä et mitä oikeesti itte haluaa, vai antaako sen kiskoa olutta ja makkaraa vielä seuraavat muutama kymmentä vuotta siinä vierellä.

Vierailija
12/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Seksi ei voi olla työ mitä pitää kulissina vaan ylläpitää (tätä eksällekin sanoin useasti). Jos toinen koskee ja siitä ei saa minkäänlaista värinää aikaa niin harvemmin se siitä takas enää tulee, ja ikävä kyllä kaveri suhteella ei kauheen pitkälle pysty suhdetta venyttämään .. aina jompi kumpi kärsii loppupelissä.

Jos puhutaan pitkistä suhteista, monillako pareilla sitä värinää on vielä 20, 30 ja 40 vuoden kohdalla? Ajattelin, että tämä on suht normaalia, kun ei olla enää vastarakastuneita?

13/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Jos puhutaan pitkistä suhteista, monillako pareilla sitä värinää on vielä 20, 30 ja 40 vuoden kohdalla? Ajattelin, että tämä on suht normaalia, kun ei olla enää vastarakastuneita?

Jos värinä loppuu niin sit on joku vikana, en osais kuvitella eläväni kaverisuhteessa vaan siks kun ei enää toinen saa värinää aikaan. Toki aina se "rutiini" tulee pitkässä suhteessa, mut kyllä sen toisen pitäis silti kiinnostaa myös fyysisesti vielä pitkänkin ajan jälkeen.

Edit. just tosiaan uunden treffin kans puhuttiin tästä et kuinka tärkeetä on et kumpikin fyysisesti haluaa toista kun kummallakin takana suhteita missä asiat ei toiminu ja tavallaan suhteet jäi "kaveri" tilaan ja lopuksi lähti se läheisyyskin.

Vierailija
14/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Jos värinä loppuu niin jotain kannattaisi tehdä. Takana yli 40v suhdetta, eikä värinään ole ruuhkavuodet tai muutkaan vaikuttaneet. Makuuhuone on aina ollut rauhoitettu alue, jonne ei ole kiireitä tai murheita viety. Toki silloin kun lapset oli pieniä ja nukkumassa naitiin monesti olohuoneessa. Aika kyllä keksitty rauhallinen naimapaikka tai vaimo ottanut suihin. Pidetty toisistamme huolta koko ikä. Asenne kysymys.

Vierailija
15/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä lista ns pakollisista asioista päivittäin ja sitten lista mitä tahtoisitte siihen päivään jos joku pakollinen jäisi pois. Meillä ukko kummasti kiinnostui kotitöistä ja lasten kuskaamisesta kun sai seksin siihen tilalle. Tosin sai muutakin kun sen lista oli huimasti lyheempi..

16/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkääpä lista ns pakollisista asioista päivittäin ja sitten lista mitä tahtoisitte siihen päivään jos joku pakollinen jäisi pois. Meillä ukko kummasti kiinnostui kotitöistä ja lasten kuskaamisesta kun sai seksin siihen tilalle. Tosin sai muutakin kun sen lista oli huimasti lyheempi..

Vetäisin kyllä pussillisen herneitä jos mulle joku tulis sanomaan et listaa vastaan seksiä ... tosin kämppä tuli aina hoidettua kuntoon ja pidettyä puhtaana, ja samoin lapsi mikä ei ollu ees oma, tosin se ei auttanu seksiin eikä siihen suhteeseen.

Vierailija
17/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ne tekemällä tehdyt kiireet

Vierailija
18/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tähän päde se sama mitä seksin niukkuudesta kertoville miehille suositetaan: eroa.

Tässä on nähtävästi rakennettu mahdoton yhtälö kun ei olla etukäteen haluttu huomioda mikä mihinkin vaikuttaa ja sitten ihmetellään kun parisuhde ei toimi. Sitä saa mitä tilaa, näin se vaan menee.

Ja alanuolia sataa. : (

Vierailija
19/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuodet, mammojen itseaiheutettu, täysin turha ja jatkuva "kiire". Jättää kaiken jonninjoutavan touhun pois tai vähemmälle. Mm. pentujen ei ole pakko olla joka ilta harrastamassa. Ilman someakin on elämää. Ja jos se ukko on vain yksi pennuista niin paremmin pärjää ilman.

Vierailija
20/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne illat vaan yllättävän nopeaan kuluu, kun töiden jälkeen alkaa laittaa ruokaa, katsoo lasten kanssa tarvittaessa läksyt, sitten ne harrastukset, joskus olisi kiva itsekin käydä lenkillä... Näistä kun selviää, niin on jo iltapuuhien aika. Mun mielestä siinä ei ole mitään "tekemällä tehtyä" kiirettä vaan ihan tavallista arkea.

En ihmettele "kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen" -tyyliä parisuhteen hoidossa. Kumpa vaan itse olisi halukas edes siihen. Silloin saattaisi olla aikaakin. Ehkä täytyy tehdä uuden vuoden lupaus sen suhteen. Ellen nyt sitten teidän vinkeillä hae avioeroa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme