Kapellimestari Santtu Matias Rouvali näköjään eronnut
Aamulehdessä juttu kuinka rakastunut sellistiin ja nyt etsivät maatilaa. Viime helmikuussa vielä annettu haastattelu vaimon kanssa ja siinä hehkutti kuinka kaipaa matkoilta kotiin perheen luo. Heillä on 4 vuotias poika ja uudehko talo maalla. Verratkaapa exän ja nykyisen kuvia hyvin samannäköisiä. Tuskin on Santulla vielä eropaperit taskussa. Aina ei oikein ymmärrä ihmisten päätöksiä, mutta ehkä heillä ei kulissien takana ollutkaan niin onnellista.
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Uudella on iso otsa ja kolhot kasvot.
Laitapa kuva omasta naamastasi niin arvostellaan sinutkin. Katsotaan mitä vikoja omasta pärstästäsi löytyy. Arvaan että et itsekään missi ole ulkonäöltäsi, mutta tykkäät vain huudella solvauksia nimettömänä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudella on iso otsa ja kolhot kasvot.
Laitapa kuva omasta naamastasi niin arvostellaan sinutkin. Katsotaan mitä vikoja omasta pärstästäsi löytyy. Arvaan että et itsekään missi ole ulkonäöltäsi, mutta tykkäät vain huudella solvauksia nimettömänä netissä.
Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Nro 72 tässä, lisään vielä yhden jutun, jonka olen työni kautta oppinut: hämmästyttävän usein vanhemmat eivät huomaa lapsen oireilua näissä perheen hajoamistapauksissa, vaan selittävät kasvot loistaen, että ei tässä mitään, lapsi on sopeutunut hienosti (vaikka vielä pari kuukautta sitten asuttiin entisessä perheessä)! Yksi ystäväni on hyvä esimerkki tästä, miehet vaihtuvat, ja joka kerta selittää miten lapsi niin pitää tästä uudesta miehestä. Itse taas harjaantuneena lasten kanssa työskentelijänä näen hänen lapsessaan selviä oireita, kuten kiukuttelua jos vanhempi lähtee miehen mukaan johonkin, kuvissa lapsi vetäytyy poispäin miehestä, jne. Ei vain mene perille koska hei, "mun täytyy saada rakastaa!"
Lapsi saattaa myös peittää pahan olonsa kotona, koska ei halua aiheuttaa surua lähivanhemmalleen. Juttu lähteekin aukeamaan koulussa, ja siinä sitten lähivanhempi joutuu yksin tukemaan lasta ja hoitamaan tämän pahaa oloa, koska se lähtenyt vanhempi on niin kiireinen uuden puolisonsa ja usein uuden lapsensakin kanssa, että ei edes huomaa tämän vanhemman lapsen pahaa oloa. No mutta, "kun mun täytyy saada rakastaa!"
Ja joskus se lapsi oireilee vasta paljon myöhemmin (jopa vuosia myöhemmin masentumisena yms.), kun eron aikaan pitää olla kiltti, jottei häntäkin hylättäisi ja kun vanhemmilla on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa. Silloin oireilu selitetään murrosiällä tai muulla vastaavalla, vaikka syyt ovat juurikin tuossa vanhempien vastuuttomuudessa. Jotkut vanhemmat menevät varmaan hautaankin asti tajuamatta yhtään mitään siitä, mitä ovat lapsilleen aiheuttaneet.
Joo saman oon huomannut näissä uusioperhekuvioissa, että ei paljon lasten olot kiinnosta tai nähdään asiat just niin kuin halutaan. Lapset voi hyvin, nauttii uudesta perheestä ja sisaruksista yms muuta shitiä.
Näitä on ollut ystävistä useita. Nyt yksi ystävä totesi, vuosien päästä että eivät menneet lapset edelle siinä tilanteessa muttei silti kadu!!? Siis mitä.
Siinä sai ystävä hekumallisen uuden rakkauden lisäksi itselleen alkoholistimiehen, jonka aiemmassa suhteessa ilmenneet ongelmat siirtyivät heidän parisuhteeseen saman tien..
sitten kaksi muuta perhettä joissa teini-ikäiset jäi heitteille kun molemmat vanhemmat löysivät uudet ja olivat huumassaan. Sillä aikaa nää teinit pyöri kylillä jointtia vedelleen kun vanhemmat hekumoi rakkaansa kanssa. Lapsilta loppui harrastukset, huumeet tilalle ja vanhempien välit edelleen, useita vuosia eron jälkeen täysin riitaisat ja oikeustaisteluja käydään..
on onnekasta mennä oma onni edellä!! Kyllä.
Kolmannen ystäväperheen teini vetää perseitä salaa himassa ja meni mm kouluun kännissä, että saisi huomiota.
Joo, että onnea vaan!
Aika monessa ydinperheessäkään ei lasten olot paljoa kiinnosta. Miestäni kiinnostaa myös lähinnä oma ura ja ne naiset joita sieltä voi pokata. Kotona kiinnistaa ne digilaitteet joita rahalla saa. Lapset kiinnostaa kun on aika viedä ne jonnekin näytille tyyliin, olen kuitenkin hetero.
Elina näyttää hyvin samalta kuin ruotsalainen Silta-sarjassakin ollut näyttelijä Maria Kulle. Molemmilla on laaja otsa. Minullakin on korkea otsa joten tunnen sympatiaa kaltaisiani kohtaan.
Tekeekö pörrötukka enemmän thaitheellisemman säväyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 72 tässä, lisään vielä yhden jutun, jonka olen työni kautta oppinut: hämmästyttävän usein vanhemmat eivät huomaa lapsen oireilua näissä perheen hajoamistapauksissa, vaan selittävät kasvot loistaen, että ei tässä mitään, lapsi on sopeutunut hienosti (vaikka vielä pari kuukautta sitten asuttiin entisessä perheessä)! Yksi ystäväni on hyvä esimerkki tästä, miehet vaihtuvat, ja joka kerta selittää miten lapsi niin pitää tästä uudesta miehestä. Itse taas harjaantuneena lasten kanssa työskentelijänä näen hänen lapsessaan selviä oireita, kuten kiukuttelua jos vanhempi lähtee miehen mukaan johonkin, kuvissa lapsi vetäytyy poispäin miehestä, jne. Ei vain mene perille koska hei, "mun täytyy saada rakastaa!"
Lapsi saattaa myös peittää pahan olonsa kotona, koska ei halua aiheuttaa surua lähivanhemmalleen. Juttu lähteekin aukeamaan koulussa, ja siinä sitten lähivanhempi joutuu yksin tukemaan lasta ja hoitamaan tämän pahaa oloa, koska se lähtenyt vanhempi on niin kiireinen uuden puolisonsa ja usein uuden lapsensakin kanssa, että ei edes huomaa tämän vanhemman lapsen pahaa oloa. No mutta, "kun mun täytyy saada rakastaa!"
Ja joskus se lapsi oireilee vasta paljon myöhemmin (jopa vuosia myöhemmin masentumisena yms.), kun eron aikaan pitää olla kiltti, jottei häntäkin hylättäisi ja kun vanhemmilla on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa. Silloin oireilu selitetään murrosiällä tai muulla vastaavalla, vaikka syyt ovat juurikin tuossa vanhempien vastuuttomuudessa. Jotkut vanhemmat menevät varmaan hautaankin asti tajuamatta yhtään mitään siitä, mitä ovat lapsilleen aiheuttaneet.
Niin totta. Eikä vanhemmalla ole usein valmiutta keskustella aikuisen lapsensa kanssa edes silloinkaan, vaikka tämä olisi käynyt pitkän psykoterapian käsitelläkseen vaikeita kokemuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli lehtijutun pointti?
Ko toimittajahan tekee Rouvalista aina palvovia juttuja. Parhaan kaikkia, jotka millään tavalla horjuttavat Rouvalin asemaa. Tosi inhottavia kolumneja on kirjoittanut pönkittääkseen Rouvalin neroutta.
Kauanko ovat olleet oikeasti yhdessä? Ilmeisesti kauemmin kuin jutussa väitetty "noin vuosi"?
Ei ko sellisti mielestäni mikään kovin kaunotar kasvoiltaan ole mutta osaa kantaa itsensä ylväästi ja olla edukseen.
(toimintansa taas, kuten kapellimestarinkin) on ala-arvoista.
En ole koskaan ymmärtänyt tämän rouvalin hehkutusta, vähän keisarin uudet vaatteet-olo tuli minulle jo vuosia sitten kun Tampere-filharmonian kapellimestariksi tuli.
Jotenkin tarkoitukselliset ilmeet ja asennot lehtikuvia varten yms, ei vakuuta "luonnonlapsena".
Mulla tuli vahvasti sellainen olo että tämän tähden lento oli nyt tässä. Suosiosta paljon on perustunut persoonallisuuteen ja nyt kun osoittautui että persoona on.. niin ...
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli vahvasti sellainen olo että tämän tähden lento oli nyt tässä. Suosiosta paljon on perustunut persoonallisuuteen ja nyt kun osoittautui että persoona on.. niin ...
Se olisi ihan oikein.
Veljensä nautti myös aikoinaan Lahden Sylvia-kodissa lähes palvontaa, kaikki eivät ymmärtäneet miksi.
Mautonta antaa haastatteluja tuossa tilanteessa, jossa entisten puolisoiden selän takana on vehdattu pidempään.
Erot ja rakastumiset joskus toki ok, mutta kyllä puolisoita, niitä tulevia exiä tulee kohdella aina kunnioittavasti.
Nyt sit mässätään lehdissä uudella onnella.
Joskus olisi vaan parempi olla hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Elina Sipilän tyttönimi oli Kentta. En tiedä onko asiatonta vai ei todeta että isänsä oli pappi, Pyynikin srk:n kirkkoherra.
Kiitos tästä. Selittää paljon. Maalliset säännöt eivät koske kaikkia.
Törkeä ketju. Miten yhden ihmisen elämää saa sanoman sivuilla näin ala-arvoisesti puida. Kiusaamista.
Lopetan hs:n tilauksen, jos ketjua eimpoisteta heti.
Mä oon kyl kauniimpi.