Mikä entinen normaali on nyt Saatanasta?
* Uuden vuoden tina
* Tähtisadetikut
* Kynttilät
* Raketit
Onko muita?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Nee kerinpusut, la kupiiput, mustapek kakortit, 'Kuka pelkää mustaa miestä -leikki'.
Minulla on pelkästään positiivisia mielikuvia näistä asioista, kunnes jotkut idiootit ovat menneet pilaamaan ne muuttamalla nimet.
Nuo pitikin mainitsemani. Viimeksi mainittu tarkoittaa nuohoojaa, jonka habitus noenmustine kasvoineen ja valkoisine silmineen pelotti ennen monia. Leikkeihin puuttuminen menee helposti liiallisuuksiin.-ap.
Vierailija kirjoitti:
Isänmaallisuus, kansallismielisyys ja ylpeys suomalaisuudesta.
Jäykkä ja punainen niska on Saatanasta.
Porkkanalaatikosta, kaaliruuista ja tillilihasta pitäminen.
ABC:n lounasbuffetissa syöminen. Olet heti vauva.fi-mammojen mielestä valkoroskaa.
Tavallinen seksi. Ainakin osalle pitäisi olla hamuria, hakkaamista, sitomista ja kimppaa jotta voi ainakin esittää olevansa vapaa ja estoton.
Matkustamisen välttäminen. Ruotsin kielen osaaminen.
Sokeri. Jopa hedelmäsokeri kun jotkut fanaatikot eivät anna edes viinirypäleitä lapsille kun SOKERI.
Sininen maito.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri. Jopa hedelmäsokeri kun jotkut fanaatikot eivät anna edes viinirypäleitä lapsille kun SOKERI.
Sininen maito.
Gluteeni, vaikkei olisi edes keliakiaa.
Hedelmäsokeri on lähes tappavan saatanallista.
Kivunlievitys synnytyksessä.
Tavallisesta kaupasta ostetut tuotteet, pitää olla lähiruokaa tai edes luomua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden kuin omien lasten tuhmuuksiin puuttuminen.
Miehen istuminen lapsen viereen lentokoneessa/bussissa (mies on lähtökohtaisesti pedofiili).
Kodin pienten sähkötöiden teko itse esim. lampun asentaminen.
Kodin pienten sähkötöiden teko itse on ollut AINA kiellettyä. Nykyään näihin teelemyksiin kuoleminen on kyllä harvinaisempaa. Liekö kyse ihmisten viisastumisesta, vaurastumusesta vai laiskistumisesta, kun ei enää itse tehdä niitä ihme virityksiä.
Lait ja vakuutusehdot on onneksi tiukentuneet.
Lynkkaaminen.
Jenkeissä kongressi julisti (viimeinkin) lynkkaamisen laittomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lynkkaaminen.
Jenkeissä kongressi julisti (viimeinkin) lynkkaamisen laittomaksi.
Ei se ennenkään ollut oikeasti normaalia.
Haen tässä enemmänkin asioita, jotka on saatu näyttämään epänormaaleilta, vaikkeivät sitä ole.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sininen maito.
Kanelihitunen kerran vuodessa joulupuuron päällä. Maksasi sanoo poks.
Normaali vanheneminen, ilman "seniori"-vaihetta, golfmatkoja ja valkaistuja tekohampaita.
Vierailija kirjoitti:
Talvishortsit
Enpä olisi uskonut tällaisia olevankaan, mutta Google todisti tietämättömyyteni.
Kirjahylly jossa on sellainen aukko televisiolle. Ei kelpaa edes kirppareille ilmaiseksi.
Isänmaallisuus, kansallismielisyys ja ylpeys suomalaisuudesta.