Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansalaisaloite "rajat räiskeelle" etenee eduskuntaan.

Vierailija
29.12.2018 |

Mitä mieltä olette tästä? "Rajat räiskeelle" kansalaisaloite sai 50 000 ääntä alle kuukaudessa, ja eteni eduskunnan käsittelyyn.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hyväksytään. Koska verotulot halutaan käyttöön.

Minulle yhdentekevä.

Vierailija
2/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUT kirjoitti:

Miksi kaikki mukava pitää aina kieltää? Olen todellakin sitä mieltä, että raketit saisi pitää. V*tut mistään koirien kitumisesta. Muutenkin ne on pelkkiä idiootteja.

Ai koirat🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ehdittäisiin käsitellä, jos ei aktiivimallialoitettakaan ehditä?

Vierailija
4/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VITUT kirjoitti:

Miksi kaikki mukava pitää aina kieltää? Olen todellakin sitä mieltä, että raketit saisi pitää. V*tut mistään koirien kitumisesta. Muutenkin ne on pelkkiä idiootteja.

Ai koirat🤔

Niin.

Vierailija
5/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUT kirjoitti:

Voimnia <3

Vierailija
6/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää suomi perseestä kun kaikki kiva halutaan kieltää tai jos sitä ei voida kieltää kuten alkoholia ja tupakkaa niin verotetaan saatanasti. Toivottavasti ei mee läpi. Aion uutena vuotena ampua raketteja ihan vain kukkahattujen kiusaks

Vierailija
7/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että etenee. Onhan Norja hyväksynyt saman jo vuonna 2009 ja Ruotsi hiljattain.

Vierailija
8/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää suomi perseestä kun kaikki kiva halutaan kieltää tai jos sitä ei voida kieltää kuten alkoholia ja tupakkaa niin verotetaan saatanasti. Toivottavasti ei mee läpi. Aion uutena vuotena ampua raketteja ihan vain kukkahattujen kiusaks

Siitäkin toisaalta saadaan verorahoja kun sakotetaan.

Vierailija
9/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oikeasti ole mikään "rajat räiskeelle" vaan 90 %:ssa Suomea totaaliloppu räiskeelle. Helsinkiläiset cityvihreät kannattaa, koska "sahan ammattilaiset edelleen ilotulittaa ja voi siten mennä katsomaan kaupungin ilotulitusta keskustaan". Joo, ainoa vaan, että suurin osa kaupungeista on lopettanut ilotulitukset jo vuosikausia sitten, säästösyistä. Varmaan joku Kinnula tai Tohmajärvi tosiaan järkkäilee ilotulituksia. Mutta ei se helsinkiläistä vihreää, koiranomistajaa hetkauta. Minä, minä.

Kielletään kynttilöiden myyminen kuluttajille. Mun mielestä ihan yhtä perusteltu kielto. Kuka noista hyötyy ja on olemassa led-valo -kynttilöitä jos nyt välttämättä haluaa kynttilöitä katsella. Enemmän kämppiä palaa kynttilöistä kuin raketeista.

Vierailija
10/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! OSTAN RAKETTEJA JA PATOJA NIIN PALJON, ETTÄ KUKKAHATTUTÄDIT ALKAA ITKEMÄÄN! #RAKETITTAKAS #KUKKAHATUTPOIS

Vierailija
11/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen täällä on sitä parkumista, että kylläpäs elämä on pilalla kun ei saa paukutella uutena vuonna, eikä 5+/- päivää siinä ympärillä.

Ai että kun lämmöllä muistelen sitä, kun ihanan suloiset kultanassikkapikkupojat ampuivat minua, ohikulkijaa roomalaisella kynttilöillä. On ne lapset ja ilotulitteet niin hyvä yhdistelmä <3<3<3<3

Vierailija
12/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että etenee. Onhan Norja hyväksynyt saman jo vuonna 2009 ja Ruotsi hiljattain.

Videon kuvaaja on huolissaan ilotulitteita heittelevästä nuorisosta malmössa.

Vierailija
13/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAA KEE TIT! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! OSTAN RAKETTEJA JA PATOJA NIIN PALJON, ETTÄ KUKKAHATTUTÄDIT ALKAA ITKEMÄÄN! #RAKETITTAKAS #KUKKAHATUTPOIS

Eniten kukkahattutätimä itkettää isoilla kirjaimilla kirjoittaminen. Paukuttelu ei haittaa, kunhan ketään ei vammauteta.

Vierailija
14/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä surullista, että paukuttelu on villien vuosien jälkeen rauhoittunut parille keskiyön tunnille ja nyt sekään ei enää tyydytä. Itse olisin kyllä hyvilläni kiellosta - maailmassa on liikaa melua!

Vierailija
15/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmana hyväksytä eduskunnassa. Suomessa on satoja, raketteja myyviä yhtiöitä. Ja he saavat rahansa ilotulitteita myymällä.

Vierailija
16/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja missä kansalaisaloite: ”rajat taharrukselle!”

Vierailija
17/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RAA KEE TIT! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten kukkahattutätimä itkettää isoilla kirjaimilla kirjoittaminen. Paukuttelu ei haittaa, kunhan ketään ei vammauteta.

ja kukkis on nyt sen verran huppelissa, että kirjoittelee väärin😇

Vierailija
18/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI TÄTÄ VASTAUSTA LUKIJAT! KAIKKI, JOTKA OVAT SITÄ MIELTÄ ETTÄ RAKETIT SAISI PITÄÄ NIIN KIRJOITTAKAA TÄNNE "#RAKETITTAKAS!

Vierailija
19/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#RAKETITTAKAS!

Vierailija
20/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla paukuttelu oli ihan hirveetä, yhtäjaksoista joulusta tammikuun alkupäiville. Lastenvaunujen kanssa ei uskaltanut kaupassa käydä, kun hulluja räiskijöitä vaani joka kulmalla.  Siihen nähden on paljon parantunut. Kuitenkin joka ikisenä uutena vuotena on aina niitä idiootteja, joiden on aivan pakko niitä rakettejaan täräytellä ennen iltakuutta, vaikka mitään järjellistä syytä siihen ei ole ja siitä on pelkästään kärsimystä paukkuaroille ihmisille ja eläimille ja idioottien pienen ryhmän takia meillä muutenkin sanktioita laitetaan myös suuren, hyvin käyttäytyvän enemmistön kiusaksi.  ehkä joku 5000 euron sakko räiskinnästä olisi toinen vaihtoehto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme