Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voisi olla syy haluttomuuteeni?

Vierailija
29.12.2018 |

Olen tämän vuoden aikana huomannut, että seksi ei oikein kiinnosta. En vain jaksa, ei huvita. Iltaisin välillä tekee mieli, mutta menee nopeasti ohi.

Vielä viime vuonna tätä ongelmaa ei ollut, eikä viime vuodesta ole oikein mikään muuttunut.

Olen kyllä lihonut, mutta paino on pysynyt viime vuodesta samana, e-pillereitä olen syönyt 4v eikä ongelmaa aiemmin ole ollut, lapsen olen saanut 4v sitten, raskausaikana ei tehnyt mieli, mutta synnytyksen jälkeen teki. Liikuntaa harrastan, syön terveellisesti. Uni on aina ollut minulla huonoa, olen teinistä asti heräillyt yössä 5-25 kertaan ja uni jäänyt aina aika vähäiseksi.

Tupakkaa en polta, alkoa käytän ehkä 1krt/kk tai harvemmin enkä silloinkaan paljoa enkä muitakaan päihteitä ollenkaan.

Miehen kanssa jaamme kotityöt puoliksi, teemme asioita yhdessä, hän huomioi minua ja kehuu ulkonäköäni jne. Suhteen ulkopuolista ihastumista ei ole kummallakaan, suhteessa kaikki on hyvin.

Tänään mies sanoi, että luulee minulla olevan uniapnea. Oli viime yönä huomannut, että minulla on lyhyitä hengityskatkoksia, jotka kestävät vain joitakin sekunteja, mutta herään niihin, käännän kylkeä, sama toistuu ja käännän taas kylkeä jne. Voisiko tuo muka olla ainoa syy?

Aivan, olen 24v ja harrastan kyllä seksiä mieheni kanssa. Suht pitkällä esileikillä innostun ja olen kyllä täysillä mukana, kunhan vain saa homman alkuun. Ennen tuota kuitenkaan, minua vain ei kiinnosta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi