Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lihonnut +30kg, mutta väittää kilojaan vain lihaksiksi

Vierailija
29.12.2018 |

10 vuoden aikana miehen paino on noussut pikkuhiljaa +30kg siitä kun alettiin seurustelemaan. Hänen bmi on 32 ja vaatekoko suurentunut M->XL, mutta väittää tosiaan kiven kovaa, että kyse on vain lihaskasvusta kun tekee fyysistä työtä. Muuten voisin joo melkein uskoa, mutta kun miehen ruokavalio koostuu leivästä, hedelmistä, myslistä, kotiruoasta ja erittäin suuresta määrästä herkkuja niin vaikea uskoa, että niin proteiiniköyhällä ruokavaliolla olisi tuollaista "lihasmassaa" saatu aikaiseksi. Töiden jälkeen ei muuta tee kuin makaa sohvalla+nukkuu päikkärit. On myös alkanut kuorsata niin kovaa öisin, etten pysty nukkumaan samassa huoneessa. Olen myös alkanut ihan viime aikoina huomata haluttomuutta omalta kohdaltani, sillä ihan rehellisesti sanottuna ylipaino on itselleni aikamoinen turn off... Olen silti niellyt puheet "lihaskasvusta", jotten lyttäisi miehen itsetuntoa.

Jos minun bmi olisi kohonnut noin ylös niin en usko, että mies olisi vain ihan hiljaa pysynyt asiasta. Tosin ei ole ollut tarvettakaan kettuilla kun tässä 10 vuoden jälkeen ja kaksi lasta synnyttäneenä se on edelleen 18. Mietin vain, että mitä ihmettä voin tehdä asialle kun en halua loukata, mutta en halua toisen vuosikymmenen jälkeen havahtua siihen, että mies on lihonnut jo +60kg kaikessa hiljaisuudessaan. Kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvän voi lähettää työterveyteen kuulemaan totuuden kehonkoostumuksestaan. Antakaa ammattilaisen päättää, onko kyse terveestä atleetista vai sairausriskirajan ylittäneestä kotletista.

Vierailija
22/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonnnnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos laittaisit miehesi - tai menisitte molemmat - InBody-mittaukseen? Se antaa lahjomattomat tiedot lihas- ja rasvaprosenteista.

Tä olis itse asiassa hyvä idea. Nimenomaan niin, että itse mittauttaisin itseni myös. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän