Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapään karvoitus 14v

Vierailija
29.12.2018 |

Oon 14v ja mietin et millanen alapään kartoitus olis mulle hyvä. Omat vanhemmat ei sheiveriä mulle tuu ostamaan tohon tarkoitukseen. Viimeistään sitten kun kainalokarvat alkaa kasvaa ja valitan siitä äidille

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuon ikäisenä leikkelin ominpäin saksilla alapääni karvoja lyhyeksi, kun joulu tuli niin aloin taas kasvattaa ettei äitini näkisi joulusaunassa

Vierailija
2/6 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kasvaa tuuheana ja luonnollisena. Älä leikkele mitenkään. Peset hellästi vain vedellä kerran päivässä. Kyllä miehet tulee tykkäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajella pois. Tavallinen kaupasta saatava partahöylä toimii hyvin. Tekee muuten pojat hulluksi, että ole sitten varovainen...

Vierailija
4/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä leikkasin tuos iäs höylällä

Vierailija
5/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ajella pois. Tavallinen kaupasta saatava partahöylä toimii hyvin. Tekee muuten pojat hulluksi, että ole sitten varovainen...

Nykyajan seksikulttuuri on pedofiilista ja sairasta paska-aukon tonkimista.

Vierailija
6/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 14v ja mietin et millanen alapään kartoitus olis mulle hyvä. Omat vanhemmat ei sheiveriä mulle tuu ostamaan tohon tarkoitukseen. Viimeistään sitten kun kainalokarvat alkaa kasvaa ja valitan siitä äidille

Yleensä gynet tekevät nuo alapään kartoitukset. Tietysti voi kysellä jos joku kartoittaja olisi halukas virapelinä hoitamaan homman.