hoi avuliaat mammat, jeesatkaas mua ihan nopsaan.. mikä onkaan
niiden " näkymättömien" rintsikoiden nimi, mitä voi käyttää esim olkaimettomien mekkojen kans, ja voi tilata esim. netanttilasta.. Muistaakseni WONDER.. - jotain, mutta en nyt löytäny haulla! KIITOS kauheesti jos nyt joku muistaa sen " taikasanan" :))
Kommentit (6)
Mä kerran aika nopsaan kokeilin näitä wondereita näihin kerran käytettyihin ex-b-kuppeihin ja eihän niistä mihkään ollu. Tosin ne kokeilukappaleet oli aika kokeillut, eli pito ei ollu kauheen hyvä, mut jos rinnat luonnostaan riippuvat niin kai niitä pitäis alhaaltapäin jotenkin tukea?
En ymmärrä. Kokemuksia kellään?
Vierailija:
ttä avaamattomalla pakkauksellla ei ole edes palautusoikeutta.. ap
mattomat, kun niin paljon avokaulaisia vaatteita. Mutta lieneekö hukkaostos sitten.. ap
ja olen käyttänyt niitä montakertaa ja paljon. pysyvät paikallaan oikein hoidettuina ja putsattuina käytön jälkeen ja toimivat minusta hyvin!
Kuppikokoja niissä on muistaakseni D.hen asti, ja kannaataakin ostaa oikean kokoiset itselle. Voisi päätellä että niiden pitäisi toimia erikokoisissa rinnoiss ihan hyvin jos ostaa oikean kuppikoot. Itselläni kuppikoko c ja yleensa ostan mielelläni hyvin tukevia liivejä. Nuo uniquet kuitenkin ovat käytössä kivat eivätkä valu kuten muut olkaimettomat liivit. Niiden kiinnittämistä kannattaa harjoitella niin että tarra kiinnittuu tarpeeksi sivuun ja ylös niin ovat napakat.
Ystäväni on myös ollut tyytyväinen ko. liiveihin ja on ostanut ne kuppikokoa D olevat. Muita kommentteja en ole kuullut enkä tiedä muita käyttäjiä, mutta omat kokemuksen hyviä!
oliko?