Odotatteko kaikki miestenne ostavan teille äitienpäivälahjan?
Mä olen aina sanonut miehelle, että ei tarvitse ostaa mitään, koska en hänen äiti ole. Mulle riittäisi hyvin lapsien koulussa tekemät kortit ja pikkuyllärit. Mutta kuitenkin mieskin aina jotain ostaa. En kyllä valita, onhan lahjoja aina kiva saada, mutta ei tarvitsisi...
Kommentit (12)
loppu tulos tai yleinen mielipide on varmaakin ollu että mies voisi isänä auttaa lasta tekemään äidille jotain pientä kortin yms.
En ole hänen äiti. Omilta kortit ilahduttavat! Ovat vielä niin pieniä että eivät vielä itse ymmärtäisi " ilahduttaa" , mutta päivähoidon ihmiset ottavat ihanasti askarteluissa ko. päivän huomioon. Kiitos heille vaivannäöstä! Arvostan sitä kovasti! Mies saa hieroa jalkojani, siinä mieluinen lahja!
Meillä on tapana jotenkin huomioida synttäreinä ja äitien-/isäinpäivänä. Oletan, että homma on molemminpuolista.
Mä ostan aina isäinpäivänä miehelle. Meistä on kiva antaa lahjoja toisillemme. Ollaan tartutettu tää jo lapsiinkin.
" en ole mieheni äiti" jutulla. Kasvakaa aikuisiksi.
Haluamme opettaa lapsille erilaisia perinteitä ja mielestämme esimerkin näyttäminen on tehokkain tapa. En osaa sanoa miten toimimme kun lapset alkavat käymään koulussa ja alkavat itse askartelemaan lahjoja. Luultavasti silloinkin lahjomme toisiamme, onhan mieheni mielestäni maailman paras isä vaikkei omani olekkaan ja mies sanoo minun olevan paras äiti. Juhlia ei ole koskaan liikaa! ;)
Ainoa toiveeni on saada olla koko perheen voimin koko päivä. Viimeksi rötvättiin yöpuvuissa puoleen päivään ja katseltiin piirrettyjä. Sen jälkeen käytiin minun mummin luona syömässä ja taas vaan oltiin. Se oli ihanaa!
Me muistetaan mun äitiä, miehen äitiä ja isomummia. Miksi sitten ei minua muistettaisi. Ja lahja on yleensä mieheltä kukkapuska, mutta lahja silti. Lapset tekee itse jotain.
että juhlistaa äitienpäivää. Itse saan lapsilta kortit, mies hommaa kakun (tai tekee lasten kanssa) ja lisäksi mies antaa lahjan.
Ei sillä muuten lapsia olisi ellen niitä hänen kanssaan olsi hankkinut
puolin ja toisinkin!