Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan rehellisesti - kuka tiesi charlia kirkin ennen ampumista?

Vierailija
13.09.2025 |

Tämä uutisointi osoittaa Suomen olevan USAn vasalli-.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣

Vierailija
2/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa on tullut paljonkin sen pätkiä vastaan, kun on kelaillut reelsiä.. Mutta en tiennyt sen nimeä ennen kuin uutisoinnin myötä tajusin, että se olikin se tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin. Olin katsonut joitain hänen debattivideoitaan ja sitten jonkin haastattelun, mutta en muista, missä podcastissa. Saattoi olla Triggernometryssä tai sitten Jordan Petersonin haastattelu. Minusta hän vaikutta miellyttävältä ihmiseltä, vaikka olin varmasti enemmän eri kuin samaa mieltä hänen kanssaan monessa asiassa. Jäi tuon haastattelun pohjalta todella positiivinen kuva hänestä.

Vierailija
4/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin juuri edellisenä iltana hänen twiittejään. En seuraa häntä, mutta silloin tällöin hänen twiitit on näytölle ilmestyneet. Hemmetin älykäs väittelijä hän oli. Eikä todellakaan suoltanut mitään vihapuhetta, vaikka hänen mielipiteensä monessa asiassa minun mielipiteistä erosi.

Vierailija
5/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tartte ampumisen jälkeenkään.

Vierailija
6/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyin, kuinka vahvasti tämä salamurha on vaikuttanut minuun, vaikken häntä edes seurannut. Jotenkin tämä on ollut niin järjenvastainen ja turha teko. Kyseinen heppuhan vain keskusteli ja väitteli ihmisten kanssa!

Vierailija
7/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin juuri edellisenä iltana hänen twiittejään. En seuraa häntä, mutta silloin tällöin hänen twiitit on näytölle ilmestyneet. Hemmetin älykäs väittelijä hän oli. Eikä todellakaan suoltanut mitään vihapuhetta, vaikka hänen mielipiteensä monessa asiassa minun mielipiteistä erosi.

Minkälaiseksi puheeksi sitten määrittelet sen, että hän ei halunnut äänestysoikeutta osalle ihmisistä?

Vierailija
8/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kyllä varsin hyvin kuka hän on YouTube short videoiden kautta. En ollut samaa mieltä hänen kanssaan juuri missään, mutta en ollenkaan allekirjoita väitteitä hänestä. Ei ollut ra515ti, ei levittänyt vihaa vaan yritti keskustella ihmisten kanssa, liian paljon nojasi mielipiteissään Jumalaan, mutta oli mielestäni kohtelias pääsääntöisesti muita kohtaan vaikka olisi ollut eri mieltä. Itseäni ällöttää niin jenkkien kuin suomalaistenkin vasemmistoa edustavien juhlimiset ja vastaavat. En ole ikinä ollut ollenkaan oikealle kallellaan, mutta en todellakaan anna tukeani ihmisille joille demokratia on oikea vaihtoehto ainoastaan niin kauan kuin ollaan samaa mieltä heidän kanssaan joten niin kauan kuin ääripäät on olemassa niin taidan jatkossa olla oikeiston puolella mieluummin vaikka diktatuuri kuin maa jossa jokainen voi tehdä mitä huvittaa silloin kun huvittaa. Ilman nykyistä ääliöwokepaskaa olisin vasemmiston puolella. Se kumpi puoli älyään ensimmäisenä lopettaa öyhöttämisen tulee voittamaan.

Vierailija
9/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyin, kuinka vahvasti tämä salamurha on vaikuttanut minuun, vaikken häntä edes seurannut. Jotenkin tämä on ollut niin järjenvastainen ja turha teko. Kyseinen heppuhan vain keskusteli ja väitteli ihmisten kanssa!

Tämä. Itse olen aiemmin ohittanut koko henkilön lähinnä olankohautuksella, enkä ole miksikään faniksi muuttunut tapahtuneen jälkeenkään.

Hirvittää silti, kun henkilö keskusteli ja argumentoi omalla nimellä ja naamallaan, mutta sivistyneen vuoropuhelun sijaan saikin luodista! Sellainen on luolamiesten barbariaa!

Mitä ihmettä tekijä kuvitteli teollaan saavuttavansa??

Vierailija
10/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nähnyt videon missä hän suoltaa valheita Suomesta, muute ei ollut tuttu tapaus.

Vierailija
11/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt tietäisi jotain usan ääliötä. En tunne myöskään Venäjän ääliöitä.

Vierailija
12/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse olen aiemmin ohittanut koko henkilön lähinnä olankohautuksella, enkä ole miksikään faniksi muuttunut tapahtuneen jälkeenkään.

Hirvittää silti, kun henkilö keskusteli ja argumentoi omalla nimellä ja naamallaan, mutta sivistyneen vuoropuhelun sijaan saikin luodista! Sellainen on luolamiesten barbariaa!

Mitä ihmettä tekijä kuvitteli teollaan saavuttavansa??

Luulen, että tekijä oli vinksahtanut.

Vierailija
13/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan, mutta nyt kaikki tietää kaikesta kaiken kun luki muutaman artikkelin IL/IS ja pitäähän "yhteiskunnallisessa" " keskustelussa" olla mukana tappelemassa ja valitsemassa puolia ettei ole "sivistymätön"  😅😅😅😅

Vierailija
14/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nevahood

Vierailija
15/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirk Douglasin tiesin

Vierailija
16/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiseksi puheeksi sitten määrittelet sen, että hän ei halunnut äänestysoikeutta osalle ihmisistä?

Äänestysoikeus amerikkalaisissa vaaleissa kuuluu vain amerikkalaisille.

Vierailija
17/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin. Olin katsonut joitain hänen debattivideoitaan ja sitten jonkin haastattelun, mutta en muista, missä podcastissa. Saattoi olla Triggernometryssä tai sitten Jordan Petersonin haastattelu. Minusta hän vaikutta miellyttävältä ihmiseltä, vaikka olin varmasti enemmän eri kuin samaa mieltä hänen kanssaan monessa asiassa. Jäi tuon haastattelun pohjalta todella positiivinen kuva hänestä.

Charlie Kirk ei ollut minun mielestäni mitenkään miellyttävän oloinen. En ole mikään Taylor Swift-fani enkä kuuntele hänen biisejään, mutta olen nähnyt videon missä Charlie Kirk ja kolme muuta aikuista miestä haukkuvat Tayloria aika rumasti. Kutsuivat häntä esimerkiksi narsistiksi ja rumaksi. Tuli ihan kiusaajavibat näistä miehistä.

Vierailija
18/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu kuin persut. 

Vierailija
19/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Olen lukenut Markus Tiittulan kirjat ja kirjan "Kristillinen äärioikeisto ja Trump".

Vierailija
20/78 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie Kirk ei ollut minun mielestäni mitenkään miellyttävän oloinen. En ole mikään Taylor Swift-fani enkä kuuntele hänen biisejään, mutta olen nähnyt videon missä Charlie Kirk ja kolme muuta aikuista miestä haukkuvat Tayloria aika rumasti. Kutsuivat häntä esimerkiksi narsistiksi ja rumaksi. Tuli ihan kiusaajavibat näistä miehistä.

Laitapa linkki niin katsotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi