Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän nykyään meikittömiä naisia kauniina, ennen vain meikatut kiinnitti huomioni.

Vierailija
29.12.2018 |

Mistähän se johtuu? Olen siis 25v ja nainen

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Oon huomannut, että mediassa ja somessa suhtaudutaan nykyään luonnollisuuteen arvostavammin, mikä heijastuu tietysti suoraan myös yksilöiden ihanteisiin. Kai tiesit, että kauneusihanteet ovat opittuja? Näin niitä omaksutaan. En pidä tätä viime aikojen sallivampaa ja laajemmin kauneutta näkevää trendiä ollenkaan huonona asiana.

Vierailija
2/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä kauneudella on, kun persoona ja älykkyys tekee sen ihmisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen nainen on kaikkein kaunein, kunhan luonnollisuus loppuu kaulasta alaspäin. Kukaan ei halua naista joka ei aja karvojaan!

M27

Vierailija
4/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että muovi- ja pakkelinaamat näyttävät kaikki samoilta. Ihminen kaipaa vaihtelua.

Vierailija
5/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen nainen on kaikkein kaunein, kunhan luonnollisuus loppuu kaulasta alaspäin. Kukaan ei halua naista joka ei aja karvojaan!

M27

Kulmakarvat saavat siis rehottaa millaisina tahansa?

Vierailija
6/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä taas jää miettimään, että pidätkö oikeasti "meikittömistä" vai niistä joilla on vain luonnollinen meikki naamassa.

Vierailija
7/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten meikittömät naamat on hyvännäköisiä verrattuna muihin maihin.

Vierailija
9/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikata, ei miehetkään meikkaa.

Vierailija
10/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteella tuli vedettyä aina järkyttävät määrät pakkelia naamaan, sen jälkeen meikkamiseni on rajoittunut erityistilanteisiin. Eli siis viihteelle, juhliin ym. Eli varmaan 2-3kk välein.

Minulla on tosin luonnostaan tummat ripset ja kulmakarvat, joten en koe tarvitsevani edes meikkiä. Jotenkin kauniimpi ja luonnollisempi olo. Eikä tarvitse sateellakaan miettiä, lähteekö naama valumaan jos ulos menee.

Pidän muitakin luonnollisemman näköisiä naisia kauniimpina.

Lähinnä ihmetellyt tätä nykyistä muotia. Hiustenpidennykset, tekoripset, huulitäytteet, contour, tekokynnet ym. Ei kaunista ketään.

Vierailija
11/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla sanomaan että olet tullut miehen ikään, eli 25, mutta toimii näköjään naisillakin.

Vierailija
12/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä meikittömyydestä. Mutta jos meikata aikoo, se pitää osata tehdä. Suurin osa ei osaa meikata eikä omaa alkeellisintakaan värisilmää, mutta yrittää silti contouringia, leveitä rajauksia jne ja todennäköisesti vieläpä vanhentuneilla meikeillä. Siksi lopputulos on monella niin karmean näköinen.

Vierailija
13/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit itse pysyä perään vislattavan näköisenä yli nelikymppisenä

Montako rypytöntä tiedät

Katsotko vaan oman ikäisiä vai

Vierailija
14/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten totta. Nykyään luonnolliset naiset toden totta viehättävät huomattavan paljon enemmän kuin kovin laitetut. Varsinkin kaikki feikki; ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet, tekokynnet rumentavat poikkeuksetta. Tuntuu etten koskaan ”kiinnostu” sellaisesta ”tekonaisesta”. 😄Vaikka siis nainen olen itsekin. Mutta eivät siis herätä positiivisessa mielessä mielenkiintoani. Tai että itse inspiroituisin sellaisesta.

Vierailija
15/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiennyt, niin kerron faktan

NUOREN kaikki kauniita

Helppo olla

Vierailija
16/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut paksuja ripsiväripaakkuja ja irtoripsitrendi (joka onneksi näyttää varovaisia loppumisen merkkejä, eikö teistäkin?) oli minulle kauhistus. Teininä piirsin kunnon tuherrukset silmien ympärille, nyt en meikkaa enää juurikaan. Kulmakynää ja joskus huulipunaa ja olen valmis! Kehujakin olen saanut, ja ne tuntuvat erityisen hyvältä koska minä näytän oikeasti tältä, en miltään Kardashian-pikkuserkulta!

Vierailija
17/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luonnonkaunis on oikeesti meikannut, mutta ei hirveetä sotamaalausta. Useampikin mies on "jäänyt kiinni" siitä, että luulevat hillityn meikkini olevan meikittömyyttä.

Vierailija
18/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin usein esim. jotain meikkitutoriaalia katsoessani ajattelen että ihminen on aluksi meikittömänä nätimpi kuin lopussa.

Vierailija
19/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis nykyään rikkaammat suosii näitä kalliimpia hoitoja, jotka saavat meikkaamattomankin näyttämään hyvältä. Se "luonnollinen" kauneus tulee isolla rahalla. Tästä syystä meikattu ja lisäosin tuunattu nainen näyttää nykyään wt:ltä, siltä että ei ole varaa "luonnolliseen" kauneuteen, joten on turvauduttava vanhanaikaisiin keinoihin.

Vierailija
20/28 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen instakuvien, filttereiden ja tekoripsien jälkeen arvostaa vähemmän meikattuja ja luonnollisemman näköisiä naisia. en kuitenkaan itse arvosta meikittömyyttä, sitä näkee suomessa paljonkin. harva nainen on oikeasti kaunis ilman mitään meikkiä. en itsekään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi