Pidän nykyään meikittömiä naisia kauniina, ennen vain meikatut kiinnitti huomioni.
Kommentit (28)
Mitä väliä sillä kauneudella on, kun persoona ja älykkyys tekee sen ihmisen?
Luonnollinen nainen on kaikkein kaunein, kunhan luonnollisuus loppuu kaulasta alaspäin. Kukaan ei halua naista joka ei aja karvojaan!
M27
Taitaa olla niin että muovi- ja pakkelinaamat näyttävät kaikki samoilta. Ihminen kaipaa vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen nainen on kaikkein kaunein, kunhan luonnollisuus loppuu kaulasta alaspäin. Kukaan ei halua naista joka ei aja karvojaan!
M27
Kulmakarvat saavat siis rehottaa millaisina tahansa?
Näissä taas jää miettimään, että pidätkö oikeasti "meikittömistä" vai niistä joilla on vain luonnollinen meikki naamassa.
Suomalaisten meikittömät naamat on hyvännäköisiä verrattuna muihin maihin.
Miksi meikata, ei miehetkään meikkaa.
Ylä-asteella tuli vedettyä aina järkyttävät määrät pakkelia naamaan, sen jälkeen meikkamiseni on rajoittunut erityistilanteisiin. Eli siis viihteelle, juhliin ym. Eli varmaan 2-3kk välein.
Minulla on tosin luonnostaan tummat ripset ja kulmakarvat, joten en koe tarvitsevani edes meikkiä. Jotenkin kauniimpi ja luonnollisempi olo. Eikä tarvitse sateellakaan miettiä, lähteekö naama valumaan jos ulos menee.
Pidän muitakin luonnollisemman näköisiä naisia kauniimpina.
Lähinnä ihmetellyt tätä nykyistä muotia. Hiustenpidennykset, tekoripset, huulitäytteet, contour, tekokynnet ym. Ei kaunista ketään.
Meinasin tulla sanomaan että olet tullut miehen ikään, eli 25, mutta toimii näköjään naisillakin.
Itse en välitä meikittömyydestä. Mutta jos meikata aikoo, se pitää osata tehdä. Suurin osa ei osaa meikata eikä omaa alkeellisintakaan värisilmää, mutta yrittää silti contouringia, leveitä rajauksia jne ja todennäköisesti vieläpä vanhentuneilla meikeillä. Siksi lopputulos on monella niin karmean näköinen.
Ajattelit itse pysyä perään vislattavan näköisenä yli nelikymppisenä
Montako rypytöntä tiedät
Katsotko vaan oman ikäisiä vai
Tämä on muuten totta. Nykyään luonnolliset naiset toden totta viehättävät huomattavan paljon enemmän kuin kovin laitetut. Varsinkin kaikki feikki; ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet, tekokynnet rumentavat poikkeuksetta. Tuntuu etten koskaan ”kiinnostu” sellaisesta ”tekonaisesta”. 😄Vaikka siis nainen olen itsekin. Mutta eivät siis herätä positiivisessa mielessä mielenkiintoani. Tai että itse inspiroituisin sellaisesta.
Jos et tiennyt, niin kerron faktan
NUOREN kaikki kauniita
Helppo olla
Olen aina inhonnut paksuja ripsiväripaakkuja ja irtoripsitrendi (joka onneksi näyttää varovaisia loppumisen merkkejä, eikö teistäkin?) oli minulle kauhistus. Teininä piirsin kunnon tuherrukset silmien ympärille, nyt en meikkaa enää juurikaan. Kulmakynää ja joskus huulipunaa ja olen valmis! Kehujakin olen saanut, ja ne tuntuvat erityisen hyvältä koska minä näytän oikeasti tältä, en miltään Kardashian-pikkuserkulta!
Moni luonnonkaunis on oikeesti meikannut, mutta ei hirveetä sotamaalausta. Useampikin mies on "jäänyt kiinni" siitä, että luulevat hillityn meikkini olevan meikittömyyttä.
Itsekin usein esim. jotain meikkitutoriaalia katsoessani ajattelen että ihminen on aluksi meikittömänä nätimpi kuin lopussa.
No siis nykyään rikkaammat suosii näitä kalliimpia hoitoja, jotka saavat meikkaamattomankin näyttämään hyvältä. Se "luonnollinen" kauneus tulee isolla rahalla. Tästä syystä meikattu ja lisäosin tuunattu nainen näyttää nykyään wt:ltä, siltä että ei ole varaa "luonnolliseen" kauneuteen, joten on turvauduttava vanhanaikaisiin keinoihin.
nykyisen instakuvien, filttereiden ja tekoripsien jälkeen arvostaa vähemmän meikattuja ja luonnollisemman näköisiä naisia. en kuitenkaan itse arvosta meikittömyyttä, sitä näkee suomessa paljonkin. harva nainen on oikeasti kaunis ilman mitään meikkiä. en itsekään ole.
Mulle on käynyt samoin. Oon huomannut, että mediassa ja somessa suhtaudutaan nykyään luonnollisuuteen arvostavammin, mikä heijastuu tietysti suoraan myös yksilöiden ihanteisiin. Kai tiesit, että kauneusihanteet ovat opittuja? Näin niitä omaksutaan. En pidä tätä viime aikojen sallivampaa ja laajemmin kauneutta näkevää trendiä ollenkaan huonona asiana.