Pidän nykyään meikittömiä naisia kauniina, ennen vain meikatut kiinnitti huomioni.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ylä-asteella tuli vedettyä aina järkyttävät määrät pakkelia naamaan, sen jälkeen meikkamiseni on rajoittunut erityistilanteisiin. Eli siis viihteelle, juhliin ym. Eli varmaan 2-3kk välein.
Minulla on tosin luonnostaan tummat ripset ja kulmakarvat, joten en koe tarvitsevani edes meikkiä. Jotenkin kauniimpi ja luonnollisempi olo. Eikä tarvitse sateellakaan miettiä, lähteekö naama valumaan jos ulos menee.Pidän muitakin luonnollisemman näköisiä naisia kauniimpina.
Lähinnä ihmetellyt tätä nykyistä muotia. Hiustenpidennykset, tekoripset, huulitäytteet, contour, tekokynnet ym. Ei kaunista ketään.
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon.
Todennäköisesti hyvin harvoin olet nähnyt meikitöntä aikuista naista, joka ei ole sukulaisesi.
Mutta kiva jos tykkäät hillitystä meikistä. En minäkään käytä muuta kuin peitevoidetta, puuteria, ripsiväriä ja sipaus hillittyä huulikiiltoa.
Mikä siinä on kun naisten pitää aina arvioida toistensa ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on kun naisten pitää aina arvioida toistensa ulkonäköä?
Ei se ole aina arviointia. Sitä tekee vain huomioita, että vau, onpa kaunis nainen. Rumana en taida pitää ketään.
Mitä meikkaamiseen tulee, niin saatan pitää sekä meikattuja että meikkaamattomia kauniina. Joskus myös pelkkä meikki on kaunis, jos se sopii kantajalleen. Tai tekee kiinnostavan vaikutelman. (olen silti hetero)
Vähemmän on enemmän, niin myös meikissä. Rumathan noita järkyttäviä contourpakkeleita, irtoripsiä ja töröhuulia harrastaa.
T. Mies
Meikittömät naiset onkin yleensä tosi kauniita. Pitää nimittäin olla suht virheetön iho, että uskaltaa olla ilman meikkiä. Aknesta/couperosasta tvs kärsiviä harvoin meikittä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina inhonnut paksuja ripsiväripaakkuja ja irtoripsitrendi (joka onneksi näyttää varovaisia loppumisen merkkejä, eikö teistäkin?) oli minulle kauhistus. Teininä piirsin kunnon tuherrukset silmien ympärille, nyt en meikkaa enää juurikaan. Kulmakynää ja joskus huulipunaa ja olen valmis! Kehujakin olen saanut, ja ne tuntuvat erityisen hyvältä koska minä näytän oikeasti tältä, en miltään Kardashian-pikkuserkulta!
Ei taida valitettavasti olla loppumassa.
Naistenhuoneella juuri yksi päivä oli avaus, että laittakaa ripsettömistä meikeistä kuvia.
Näiden "ripsettömyys" oli siis pelkkä ripsiväri. Eli ihan oletuksena noilla nuorilla ne tekoripset oli.
Ja siellä ne sitten kauhistelivatkin, kun muka rumemmilta näyttää meikit ilman tekoripsiä.
Suhteellisesti kaikki meikatut ovat ihan yhtä nättejä kuin meikkaamatomatkin
Mutta koska et ole nähnyt, niin luulet vaan
Ja koska itse meikkaat kevyesti ja olet vasta parikymppinen
Niin on helppo uskoa että ikuisetsi olet yhtä heleä...
Nauran
Sori
Et todennäköisesti ole muihin ikäisiis verrattuna mikään ihmetys