Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja appipuoli pahoittaneet mielensä, kun eivät saa lapsia hoitoon mutta minun vanhempani saavat

Vierailija
29.12.2018 |

Syynä on anopin tiukka kuri ja vankka uskomus ruumiilliseen rangaistukseen, suorastaan pahoinpiteli henkisesti & fyysisesti ainoaa lastaan. Ei ole muuttunut, vaan mm. tukistanut lastamme ( sanoin että emme tule enää kylään jos sama toistuu), vienyt kasvopesulle niin rajusti että lapsi löi päänsä lavuaariin ja uhkaillut selkäsaunalla...

Appipuoli taas käyttää runsaasti alkoholia, polttaa sisällä ja ei vaikuta pitävän lapsista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymme kylässä, kun kuitenkin tuntuu  julmalta riistää mummilta lapsenlapset. Tosin olen nyt ruvennut harkitsemaan, että vierailut loppuvat koska anoppi ei selvästikään  aio muuttaa käytöstään!

En uskalla mennä edes vessaan, kun pelkään  että tekee jotain vaikka mies onkin siinä. Mies on kertonut selkäsaunoista, tukistamisesta, alushousuillaan ulos  heittämisestä, oksennetun ruuan syöttämisestä ...Lapsuutensa oli kuulemma jatkuvaa pelkoa ja näkymättömän leikkimistä. Appiukko ei kuulemma paljon puuttunut vaimonsa "kasvatukseen".  ja 70-luku kun oli niin muuallakaan ei puututtu,

Meillä on siis pian 4v täyttävä poika ja  8kk, tyttö jotka anoppi mielellään ottaisi hoitoon ja jopa yöksi. On hyvin hapan siitä, että lapset ovat olleet jo yökylässäkin minun vanhemmillani.

A.P

Vähän off topic, mutta ei kai 8kk. ikäinenkin ole ollut yökylässä? Ei sen ikäistä saa vielä laittaa yökylään. Mutta joo, älä välitä anopista. Siinäpä pahoittaa mielensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi