Mies on kuin märkä lapanen
En tiedä mitähän hittoa tässä pitäisi tehdä.
Ongelmana on siis miehen velttous. Joka ikinen asia tehdään mahdollisimman hitaasti ja vetkutellen ja samalla huokaillaan äänekkäästi. Iso osa päivästä kotona kuluu tähän huokailuun, ensin huokaillaan ja pötkötellään sängyssä ja siitä siirrytään sohvalle jatkamaan. Mitään ei voi tehdä kuten normaali ihmiset esim. puhua. Tyyppi saattaa tuntitolkulla huokailla ja odottaa että minä alan kyselemään "Noh mikäs nyt" ja tähän vastaus on yleensä Ei mikään.. ja huokailu jatkuu. Samaa kissahiiri leikkiä voi jatkua aamusta iltaan ja vasta kymmenien kyselyjen ja jankutuksen jälkeen saattaa vastata. Oma aloitteisestiei puhu mulle nykyään enää oikein yhtään mitään, tai jos puhuu niin ei edes kokonaisin lausein. RAAH SAATANA. Ja siis tuo huokailu on juuri semmoista "olen vähän pahoittanut mieleni, mutta odotan että sinä huomaat sen".
Tämä alkoi suoraan sanottuna vituttaa aivan liikaa joitain kuukausia sitten, ja aloin itse samanlaiseksi. Ajattelin lopettaa siis sen keskutelujen ylläpidon ja asioiden lypsämisen, luulin että tyyppi alkaisi ehkä sitten itsekkin kommunikoimaan, ilman minun aloitettani.
Väärässä olin. Tilanne on siis edennyt jo siihen, että joinain päivinä emme puhu toisillemme yhtään mitään. Vaikka kumpikin olisi ihan hyvällä tuulellakin jne. Mitään ei yhdessä tehdä ja missään ei yhdessä käydä, ei edes ruokakaupassa.
Tosin kun lapasen kaverit soittaa, niin johan herrasta kuoriutuu oikein supliikki vitsiniekka ja puhelun päätyttyä kämppään laskeutuu taas täysi hiljaisuus.
Eroa olen alkanut pyörittelemään mielessäni, mutta en vaan jaksaisi alkaa siihen, koska minunhan se pitäisi sekin homma hoitaa itsekseni.
Onko kellään muulla vastaavaa, ja oletteko saanut lapasta herätettyä enää.
Kommentit (29)
Hitto vie kirjoitti:
Ja ei, en jaksa enkä oikeastaan haluaisi erota. Haluaisin että tuo mies heräisi tästä ihme horroksesta ja ottaisi vähän ryhtiä touhuun.
Eli miehessäsi on hyviä puolia jotka haluat pitää ja huonoja puolia jotka haluaisit muuttaa tai luulit että voisit muuttaa?
Mies tai nainen ei ole muokattava/korjattava projekti. Pohdi onko hyviä puolia tarpeeksi ja jos ei ole niin lusikat jakoon.
Hitto vie kirjoitti:
Ja ei, en jaksa enkä oikeastaan haluaisi erota. Haluaisin että tuo mies heräisi tästä ihme horroksesta ja ottaisi vähän ryhtiä touhuun.
Oletko sanonut tuon miehellesi?
Pystyttekö keskustelemaan asiasta?
No mut eikös tuo ole nykynaisten ideaalimies? Ei mies vaan tahdoton lapanen.
Sillä on toinen nainen, testotasot alhaalla tai andropaussi. Ehkä jopa kaikki noista.
Kuulostaa mieheltä, joka on väsynyt kuuntelemaan kuinka ei osaa tehdä mitään oikein ja on päättänyt olla ärsyttämättä tekemisillään. Jos tuohon tyyliin nimittelee ja puhuu miehestään niin ihmeen kärsivällinen mies. Jos yhden paperinpalan täyttäminen tuntuu noin vaikealta niin purkaako ap oman saamattomuutensa toisen niskaan?.
Hitto vie kirjoitti:
No en minä aio katolta hyppiä, ja toivottavasti ei tuo mieskään.
Olen myös pohtinut, voiko näin nuorella olla esim. Testoissa vajetta, mikä aiheuttaisi vastaavaa velttoilua. Koska nimenomaan veltoillua on myös kammarin puolella ja ne hommat onkin kokolailla myös jäissä.
Voi olla testoissa vajetta. Kannattaa käydä testeissä.
Siis puhutaanko täällä Petteri Orposta?