Saatteko suuseksiä menkkojen aikana?
Kommentit (17)
muakin sillon ihan törkeesti panettaa harmi... Mutta että suihinotto! Mikäli tosiaan tarkoitat että saako nainen suuseksiä, niin hyi helvetti!!! Vai onko kysymys tarkoitettu miehille, että ottaako nainen suihin kun on menkat??
kyllä vahvasti mieheni olevan jotenkin sairas jos edes ehdottelisi moista menkkojen aikaa..haisee ja maistuu..
kerran panetti niin paljon että kun olin suihkussa käynyt laitoin tamppoonin ja mies nuoli orgasmin. Ei siis hajuja eikä makuja sanoi mieheni.
Olet oikeassa 8..verifriikki gootti on joka tytön unelma. Hommasin itselleni pitkähiuksisen mustissa viihtyvän miehen ja en olis aiemmin uskonut, miten kiihottavaa sellaisen kanssa on rakastella. Menkat hän kokee kiihottavina ja muutenkin seksi aivan uudella tasolla..lieneekö goottiromantiikkaa ;)
ainakin rakastella voi
ja kai sitä vosi suihkussa klittaa nuolla
:-))
-mici-
Menkkojen aikaan panettaa kyllä tosi paljon, eikä miestä onneksi inhota se homma vaikka sotkua tulisikin. Mut suuseksissä se sotku haittaisia mua, joten enpä ole pyytänytkään.
Vierailija:
Olet oikeassa 8..verifriikki gootti on joka tytön unelma. Hommasin itselleni pitkähiuksisen mustissa viihtyvän miehen ja en olis aiemmin uskonut, miten kiihottavaa sellaisen kanssa on rakastella. Menkat hän kokee kiihottavina ja muutenkin seksi aivan uudella tasolla..lieneekö goottiromantiikkaa ;)
Vaimo on menkkojen aikaan aina hyvin kiimainen ja nyt kun käyttää kuppia, niin voipi ihan hyvin klittaakin nuoleskella....
annoin koirani nuolla p****piäni, kun olin 12 vuotias, muutaman kerran. Annoin myös sen n***ia, mutta peitto oli välissä.
Vierailija:
annoin koirani nuolla p****piäni, kun olin 12 vuotias, muutaman kerran. Annoin myös sen n***ia, mutta peitto oli välissä.
alushousut oli kyllä välissä ja tein sen 12 v en siis enää. Eli ei normaalia? Yks taas sanoi, että täysin normaalia...
mutta sitten myohemmin sanoi etta ei ole hanen mielipuuhaansa, mutta jos mun on pakko saada suuseksia, niin kylla han sitten.
Muutenkin aivan maailman paras rakastaja.
Harmi etta on naimisissa.
itse, että pilluani nuollaan menkkojen aikana. En halua kenenkään suuhun vahingossakaan niitä kohdun limakalvo ja verijätteitä. Seksiä kyllä harrastetaan nykyisen mieheni kanssa, vaikka sattuis menkat olemaan. Yksi ex-poikaystävä meinas pyörtyä kesken seksin, kun mulla oli menkat (halus siistinä miehenä sekstailla vessassa, ettei tule sotkua...) ja sen penis oli ihan verinen: halut kyllä katosi siihen paikkaan. Tuli tosi saastanen olo!
Vierailija:
itse, että pilluani nuollaan menkkojen aikana. En halua kenenkään suuhun vahingossakaan niitä kohdun limakalvo ja verijätteitä. Seksiä kyllä harrastetaan nykyisen mieheni kanssa, vaikka sattuis menkat olemaan. Yksi ex-poikaystävä meinas pyörtyä kesken seksin, kun mulla oli menkat (halus siistinä miehenä sekstailla vessassa, ettei tule sotkua...) ja sen penis oli ihan verinen: halut kyllä katosi siihen paikkaan. Tuli tosi saastanen olo!
saa panoakaan, mies ei suostu :( itse olen halukkaimmillani silloin, mutta ei, täytyy vaan runkata.