Vain elämää konsertti menossa ja katsomot loistaa puolityhjinä! Miksei ketään kiinnosta?
Artistit itsekin huomasivat ettei kukaan ole tullut paikalle ja paikalla olijat ovat harvinaisen vaisuja. Pepekin vitttuili: "olette paras yleisö - ainakin tänä iltana..."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a6839a98-f165-4194-b864-df72d0…
Ja kaiken päälle vielä Evelinan esiintymisasu, joka paljastaa että ihraiset reidet ovat keränneet muutaman kilon lisää selluliittia...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b8565e81-f2ba-40a4-9a4f-06e7d7…
Kommentit (48)
En ole koskaan ollut mikään erityinen ultra bra fani, mutta mua lakkasi kiinnostamasta koko ohjelmakonsepti sen terhi kokkos-episodin jälkeen.
Kukahan siellä tuotannossa oli ajatellut näpäyttää terhiä ja ajatellut että minä lähetän tuon tytön kotiin jos huvittaa. Jos ei tee niinkuin käsken, saa lähteä.
Ei ois ehkä kannattanut.
Vain elämää sarja on aina ollut pikkeus näihin muihin realityihin, siellä ei mollata ketään, kaikilla on mukavaa. Terhin tapaus todisti että se mukavuus ja hauskuus taitaa olla vaan pelkkää teeskentelyä ja showta. En usko että terhi on ainoa kellä on sukset mennyt ristiin tuotannon kanssa, ne muut ovat vain alistuneet kohtaloonsa kun on sopimukseen vedetty nimen alle.
Vierailija kirjoitti:
79€ lippu!!!! Hei haloo...kuka hullu maksaa??
Olin just tulossa kysymään tuota lipun hintaa. Siis oliko ne oikeasti noin kalliita? Huh huh!
Miksi kiinnostaisi kun ei enää ole kiinnostanut katsoa edes telkkarista. Tuon ohjelman idea ja aika oli ja meni jo.
Seuraava konsertti kannattaa järjestää pienemmässä paikassa. En kyllä itse keksi yhtään syytä miksi menisin katsomaan tuota.
Vierailija kirjoitti:
Kun muuta ei ollut niin sitten keksittiin tämä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b31e76c8-b513-41d6-abbe-cf868e…;
Tämäkin varmaan käsikirjoitettu juttu.
Jokseenkin jo koomista tuo Evelinan kiiltävä takapuoli joka kuvassa, varsinkin viimeisessä :D
Toi viimenen kuva
😂😂😂😂 en kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just tulossa kysymään tuota lipun hintaa. Siis oliko ne oikeasti noin kalliita? Huh huh!
Eikös tuolla hinnalla tulisi justiinsa miljoonan liikevaihto? Siis täydellä areenalla.
Vain elämää juna meni jo... Toivottavasti ei tule enää uutta kautta. Ketä siellä edes enää olisi?
Sinä lähdit pois kirjoitti:
En ole koskaan ollut mikään erityinen ultra bra fani, mutta mua lakkasi kiinnostamasta koko ohjelmakonsepti sen terhi kokkos-episodin jälkeen.
Kukahan siellä tuotannossa oli ajatellut näpäyttää terhiä ja ajatellut että minä lähetän tuon tytön kotiin jos huvittaa. Jos ei tee niinkuin käsken, saa lähteä.
Ei ois ehkä kannattanut.
Vain elämää sarja on aina ollut pikkeus näihin muihin realityihin, siellä ei mollata ketään, kaikilla on mukavaa. Terhin tapaus todisti että se mukavuus ja hauskuus taitaa olla vaan pelkkää teeskentelyä ja showta. En usko että terhi on ainoa kellä on sukset mennyt ristiin tuotannon kanssa, ne muut ovat vain alistuneet kohtaloonsa kun on sopimukseen vedetty nimen alle.
Joo, jotkut artistit on tietty joskus vähän vaativaisia tapauksia ja jotkut suorastaan ku*ipäitä (en viittaa suomalaisiin) käytöksensä kanssa. Silti olisi tuotannon ammattitaitoa luoda puitteet sellaiseksi että artistin oikuillekin on pikkasen tilaa eikä vedota järjettömän tiukaksi vedettyyn kuvausaikatauluun.
Toinen on sitten se ettei tuollainen ohjelma oikeasti tarvitse joka hiton välissä sitä inserttikommenttia "joo mulla oli sukkahousunauha vähän vinossa ja huolestutti siinä esityksen alussa". Nuo vaan stressaa jos pitää väkisin keksiä jotain sanottavaa joka välissä ja muutenkin on päivä täynnä oikeastikin tärkeitä kuvauksia ja sitten vielä kappaleiden treenaukset ja esitykset.
Muistelen ettei esim. loiri ollut omalla kaudellaan mukana likikään kaikissa täytehäppeningeissä muttei tuotanto siitä tuntunut loiria syyttelevän.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää juna meni jo... Toivottavasti ei tule enää uutta kautta. Ketä siellä edes enää olisi?
Seuraava kausihan voisi olla hologrami kausi! Miten vain saisi laulamaan toistensa laulut on suuri kysymysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muuta ei ollut niin sitten keksittiin tämä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b31e76c8-b513-41d6-abbe-cf868e…;
Jokseenkin jo koomista tuo Evelinan kiiltävä takapuoli joka kuvassa, varsinkin viimeisessä :D
Toi viimenen kuva
😂😂😂😂 en kestä.
Joo, paksujalkainen läskiperä kruunaa kuvat.
Ei ois ehkä kannattanut.
Hei haloo! Se Kokkos-episodi oli ihan käsikirjoitettu juttu, että olisi saatu katsojia sillekin kaudelle. Ei kukaan pistä ohjelman kuvauksia pystyyn ilman, että kaikkien esiintyjien kanssa on kirjalliset sopimukset, jotka velvoitatvat puolin ja toisin hoitamaan osuutensa sovitulla tavalla. Ultra Bra-imagoon nyt ei tällainen konsepti oikein istu, niin siksi Kokkonen oli sopiva tyyppi muka lähtemään ovet paukkuen pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei ois ehkä kannattanut.
Hei haloo! Se Kokkos-episodi oli ihan käsikirjoitettu juttu, että olisi saatu katsojia sillekin kaudelle. Ei kukaan pistä ohjelman kuvauksia pystyyn ilman, että kaikkien esiintyjien kanssa on kirjalliset sopimukset, jotka velvoitatvat puolin ja toisin hoitamaan osuutensa sovitulla tavalla. Ultra Bra-imagoon nyt ei tällainen konsepti oikein istu, niin siksi Kokkonen oli sopiva tyyppi muka lähtemään ovet paukkuen pois.
Voipi tietty olla että se oli tuon tuotannon ns. "jump the shark" kohtaus.
Ei edes riitä 79€ lippuun, taisi olla alkaen 83€...
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo valtava läskihanuri peittää kaikki näkymät. Pyllistelee tahallaan joka kuvan edessä. Miten ihmeessä joku voi pitää tuollaista ihraista treenaamatonta selluliittikertymää millään lailla seksikkäänä? Ei riitä että pärce on iso, sen pitäisi olla myös jollain lailla lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin vähemmän Nightwishin kiertueen päätöskeikasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ois ehkä kannattanut.
Joo, jotkut artistit on tietty joskus vähän vaativaisia tapauksia ja jotkut suorastaan ku*ipäitä (en viittaa suomalaisiin) käytöksensä kanssa. Silti olisi tuotannon ammattitaitoa luoda puitteet sellaiseksi että artistin oikuillekin on pikkasen tilaa eikä vedota järjettömän tiukaksi vedettyyn kuvausaikatauluun.
Toinen on sitten se ettei tuollainen ohjelma oikeasti tarvitse joka hiton välissä sitä inserttikommenttia "joo mulla oli sukkahousunauha vähän vinossa ja huolestutti siinä esityksen alussa". Nuo vaan stressaa jos pitää väkisin keksiä jotain sanottavaa joka välissä ja muutenkin on päivä täynnä oikeastikin tärkeitä kuvauksia ja sitten vielä kappaleiden treenaukset ja esitykset.
Muistelen ettei esim. loiri ollut omalla kaudellaan mukana likikään kaikissa täytehäppeningeissä muttei tuotanto siitä tuntunut loiria syyttelevän.
Loiri oli ainoa "iso" nimi, jota ei ollut tuolla kaudella varaa potkia pois. Terhi Kokkonen ei ole yhtä iso nimi ja muutenkaan kauden artistit eivät nyt olleet laadukkaammasta päästä. Terhin potkuilla saatiin draamaa aikaiseksi. Ei luotettu siihen, että itse artistit keräisivät isoa yleisöä. Potkut olivat virhe, koska Terhi veti ylivoimaisesti parhaiten esityksensä ja loppukausi oli yksi lässähtänyt pannukakku.
Tavastialla esiintyi Lordi ja Circuksessa Turmion Kätilöt.
Moni lähti myös kesken konsertin pois kun oli luvattu tuohon hintaan että näkyy 360 astetta ja silti artistit esiintyivät selkä yleisöön päin. Vuosi sitten 7.kauden huippuammattilaiset olivat huomioineet tämänkin asian ja vetivät 2 areenaa täyteen..
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/044c2fac-dc53-4ffa-8fb7-c435db…
Vierailija kirjoitti:
Ei edes riitä 79€ lippuun, taisi olla alkaen 83€...
53e maksoin ja sain paikan alakatsomoon, vaikka alun perin ostin sen yläkatsomoon.