Ärsyttävimmät biisit koskaan ikinä?
Tänään meinasi katketa verisuoni päässä, kun radiosta tuli Sata Salamaa Antti Tuiskun tulkitsemana...!
Kommentit (270)
Bad Boys Bluen "Pretty Young Girl". Aikuiset miehet tunnustavat "rakkauttaan" 16-vuotiaalle tytölle. Yäk!
SANNi - Sä oot söpö mut tanssit ilman paitaa.
ALISA ft Kevin Tandu - Tinderi
Maria Monde - Maailma
Maria Monde - Yrjöpellervo
O-Zone: Dragostea din tei
(Se "maija hii, maija huu" -biisi)
Eloon! Eloon! Eloon!
Eloa iloa elämään (vai miten se Kilpeläisen biisi menikään)
Tästä kesä voi alkaaa, pistä tanssijat jalkaa.
Tää on tsatsatsaa, ja mä kaadan mun päälleni shamppanjaa.
Janna laulaa "Hullu sä et ole...", mutta kyllä mä vaan tuun sitä biisiä kuultaessa.
Lapsuudessa tämä ärsytti vaikka enemmän pidän tämän kappaleen muista versioista. Ehkä se on sitten Nisa itse kun hän oli jotenkin ärsyttävän persoona mulla silloin pienenä.
Muistan kuinka ensi kerran sinut kohtasin ja kuinka paljon sua kaipasiiiin muistan kuinka sanoin sulle jotain kaunista jotakin mitä halusin aina sanoaaa
Vierailija kirjoitti:
Bad Boys Bluen "Pretty Young Girl". Aikuiset miehet tunnustavat "rakkauttaan" 16-vuotiaalle tytölle. Yäk!
You my girl and youre sixteen. Vuohiäänellä.
Egotripillä on hyviä biisejä, mutta ihme kimitykseltä kuulostaa se kappale, jossa lauletaan: "Hei älä koskaan ikinä muutu. Pysy aina tuollaisena kun nyt oot".
Tosi raastavan kuuloinen kappale, että on taidokkaasti tehty kun menee niin luihin ja ytimiin huonolla tavalla.
Po pp po poing poing po po poing
Sanon saman kuin eräs yllä.
Kaija Koon voimaantumisbiisit
Kaikki Jesse Kaikurannan biisit. Nimiä en tiedä, kun ei pysty kuuntelee kauaa, ja nimet unohtuu kun haluaa unohtaa biisitkin. Jesseä ei ylitä, eiku alita muut kuin Helka Hynninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You my girl and youre sixteen. Vuohiäänellä.
YouTubesta löytyy videota, jossa kyseistä biisiä esitetään livenä Venäjällä ja niin lavalla kuin yleisössä bailataan oikein kunnolla. Kun se on sitä kasaria.😀
Laulaja jo kunnon setämies.
Juice: Sika. Onneksi "joululaulu"
Jos sä diggaat niin lähekkö BAAARIIIN!