Ostin kerran lapaset vankilan joulumyyjäisistä
Ne myyjäiset ei olleet vankilassa, vaan ihan kaupungin keskustan tuntumassa.
Nyt olen yhä useammin alkanut miettiä sitä, kuka ne lapaset on mahtanut kutoa ja uskallanko käyttää niitä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai nostaa punttia.
Tai Nikkaroi
Kuten mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin mietityttäisi. Sain kerran psykiatrisen sairaalan potilaan tekemän kaulakorun, ja tuntui sen verran arveluttavalta, että pitämättä on jäänyt. Hassua, pidän itseäni kuitenkin ihan rationaalisena ihmisenä.
Jonkun Christopher Wattsin nikkaroima kehto? Jostain syystä nou thanks.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt joku, mitä siellä vankilassa voi ja pystyy tienaamaan,
rikollisen ura suunnitteilla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on vankipaikan tunnilta ja täytyykö siitä maksaa veroja?
Ihan vanhanaikaisesti googlaamalla löytyy nämä tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lapaset on ruskeat ja paksusta langasta tehdyt.
Tunnistaako joku?Minäpä oikkeen ilatapuhteena kutasin ne. Lankka ol alunperi harmaata, mutta kekkasin oikkeen luonnomukaasen väriainneen. 💩
Tervveisin vanki RiihimäeltäOnko Riksussa naisvankeja?
Hämmeessä naisvankkeja. Mutt kyl miehetki ossoo. Läppä läppän.
Suomessa on vain yksi naisvankila. Voihan olla, että niiden töitä myydään eri vankiloiden myyjäisissä.
Kyllä naisille on paikkoja useissa vankiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän tekee vankiloissa liikennemerkkejäkin.
Parempi olla noudattamatta kaikkia liikennemerkkejäkin ihan vain varmuuden vuoksi.
kyllä vankilat ovat oikein viihtyisiä paikkoja. Kerstin Campoykin kovasti kehui kokemaansa. Vapautui etuajassa, mutta olisi kuulema mielellään lusinut ihan täydenkin ajan XD Siis mitä helvettiä?? Millainen ihminen VIIHTYY vankilassa? https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-ex-kohuaiti-Kerstin-Campoy-vapautui-v…
https://www.lansivayla.fi/artikkeli/34796-vangin-palkka-on-tavallisesti…
4,10 - 7,30 €/tunti
Miksei työstä maksettaisi?
Menehän itse vankilaan syyttömänä tai syyllisenä.
Tee siellä kykyjesi mukaan töitä; voit osata jotain, mitä moni ei osaa (esim. kutoa sukkia, mitä en itse kovin hyvin osaa).
MITÄ SITTEN?
Vankilajärjestelmä on aika kummallinen henki- ja huumausainerikoksia lukuun ottamatta...
Heille toivon kunnon kakkua, mutta kaikki muu on aika ... kevyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos niiden kautta välittyy jotain pahaa karmaa. Käsityö tulee ihmisen sielusta ja jokaisen silmukan on joku tehnyt.
Jaa, no selittäisiköhän se sitten liikenneonnettomuudet? Vangithan tekevä liikennemerkkejä.
Ja hyvänen aika, rekisterikilpiä! Jokaisessa autossa kauhee karma!
Eikö ne tatuoidut palikat osaa tehdä mtään muuta kuin painaa jotain rekisterikilpiä? LOL
Älä pidä ! Olen kuullut tapauksesta jossa juuri vankilamyyjäisistä ostetut lapaset SÖIVÄT yöllä ostajansa niin ettei aamulla löytynyt vuoteesta kuin kalutut luut !
. Niillä oli siis, sittenkin, oma tahtonsa...
Kannattaa ehdottomasti siis varoa !
Niiden jo pelkkä hipaisukin voi näet olla kerralla tappava !
Tai Nikkaroi