Ärsyttävimmät julkisuuden ihmiset?
Marja Hintikka. Äitiys sitä ja äitiys tätä. Esiintyy jonain superihmisenä ja hyvin ärsyttävän oloinen kaikin puolin.
Ketäs te ette voi sietää?
Kommentit (60)
Tota noin, oon varmaan outo mutta en tunne suurta osaa edellä mainituista "julkkiksista" edes nimeltä. Taidan seurata ihan eri medioita sitten.
Onko joku edellä mainituista keksinyt lääkkeen syöpään tai ilmastonmuutokseen tai kakkostyypin diabetekseen tehnyt jotain muuta huomionarvoista? Vai ovatko nämä niitä joilla ei ole yhtään järjellistä asiaa sanottavana ja siksi ottavat vaatteet pois, kuvaavat itseään ja ovat sitten "julkkiksia" ???
Vierailija kirjoitti:
Jutta Rouvinen
Jutta ei ole ärsyttävä vaan suora
Kuinka monta te noista "inhokeistanne" tunnette henkilökohtaisesti niin hyvin, että voitte näin nimettömänä julkisesti inhota heitä?
Minun inhokkini on ehdottomasti porvoolainen av-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Rouvinen
Ketä oikeasti kiinnostaa tämän akan panojutut ja penishieronnat?
V. P. Aitolehdet, karalahdet, Kardashianit, Nordinit
Karalahti
Rita ja aki
Roope salminen
Anni Hautala
Hintikka
Jaajo
Peris
Jone Nikula
Elastinen
Anna Puu
Jenni Vartiainen
Frederik ihan ylivoimaisesti. Yhtä limaista sovinistia ei Suomesta löydy. Luulee olevansa joku seksisymboli mutta todellisuudessa on vain joku junttidiskon tai röökihajuisten räkälöiden keisari.
Nämä tosi TV tyrkyt sieBBi etunenässä!
Kiitosnn kirjoitti:
Maria veitolasta tykkään. Tosi laaja ja super neutraali, kaikki hyväksyvä ja mukautuva ihminen.
❤️+
Martina Aitolehti myös ura nainen ja todella vahva luonne joka on plussaa kunhan vahvuus ei käänny joskus heikkoudeksi. Edustaa hyvinvointia ja urheilua ja järkeä päässä. Fiksun oloinen nainen ja olen aina digannut.
❤️+
Roope Salminen
Pidän huumorista ja ihmisenä rempseä rellestäjä. Parisuhde draaman en puutu kun en ole osallinen. Loistava myös musiikki alalla, ja lahjakkaita muusikon ja näyttelijä ja taiteellisia kykyjä🤩🤭Plussat menee myös eveliinalle karismaattinen, ja panostaa lava esiintymiseen kuten jenkit ja tanssijat ja kaikki. Tykkään. Sanni myös lahjakas ja vetää hyvän shown. :) pidän myös robinista ja Nelli matulasta äärettömiä kykyjä.
Mutta en pidä Uniikista ei muuta kuin vingu mutta muuten pidän ihmisenä. Maanläheinen ja luotettavan oloinen.
En pidä Lauri taatsista enkä pidä diadrasta. Diadra todella ärsyttävä pullukka.
Harvinaisen typerä kommentti. Olen päinvastaista mieltä joka ainoasta henkilöstä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen, Joonas Hytönen, Saara Aalto, Marja Hintikka, Karita Tykkä, Jenni Vartiainen.
Voisitko vielä edes muutamalla sanalla perustella, miksi Jenni Vartiainen on mielestäsi ärsyttävin julkisuuden henkilö? Ja miksi vihaat häntä niin paljon että täytyy jatkuvasti häntä solvata täällä?
Kyllä kärkeen menee Krista Siegfrieds ja Baba Lybeck
Paula Noronen, Osmo Ikonen, Antti Tuisku, Eliot ja muut vastaavat oliot ja hymiöt 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa nykyistä tyhmyyden ylistystä. Kaikki joiden nimen yhteydessä esiintyy sana Ken, Barbie ja kohu-jotain, jätän lukematta ja ignoroin. Maksaisin rahaa jos saisin nettiselaimeeni suodattimen joka filtteröisi pois kaiken missä lukee Kardashian.
Tai Kumi Ruikkunen.
Kiitos tästä lempinimestä. Nauroin ääneen.
Anna Puu. Ylimielinen narsistinen pettäjä, joka tyrkyttää itseään joka lööppiin nykyään. Ja kehtaa vielä kehuskella sillä että "lapseni aiheutti avioeroni koska arki tuli liian nopeasti vastaan", ja että "olen satuttanut läheisiäni mutta minulla minulla minulla on siihen täysi oikeus!"
Enbuske, Veitola ja Salminen