Kerrostalolainen! Montako naapurissa tiedät sukunimeltä?
Eli osaat yhdistää alakerran taulun nimen kasvoihin?
Minä tiedän ehkä 7/60 hlöä.
Kommentit (13)
Kun mä asuin kerrostalossa, tunsin kaikki jollain tasolla. Talossa asukkailla oli hyvä yhteishenki. Kyseessä oli vuokrakerrostalo. Tehtiin talkoilla mm. piha-alueen kunnostustöitä keväisin ja kesäisin.
En ainuttakaan. Asun Englannissa ja täällä ei ole taloissa mitään tauluja mistä edes näkisi muiden nimiä ja postiluukussakin lukee vain asunnon numero.
alapeukuttaja-Alli iski siis tähänkin ketjuu.
En tiedä yhtään. Harvoin näkee ketään naapuria ja vielä harvemmin näkee kenenkään menevän asuntoonsa (tai tulevan ulos). Ja vaikka näkisikin niin, nimi pitäisi mennä erikseen tarkistamaan rappukäytävän taulusta, asuntojen ovissa ei ole nimiä.
Vaikka välillä tuleekin höpöteltyä tuttavallisesti naapureille useampaa vuotta niin minulla ei ole hajuakaan mikä heidän nimensä on eikä kiinnostakaan.
Tiedän sen rappukäytävän, jossa asuntoni on, kaikki ne asukkaat, joilla on sukunimi oven postiluuukkuun laitettuna.
Mutta sitten on tietysti sellaisia, muutama, joilla ei nimeä ole. Ja nämä ne ovatkin ne, tai ainakin yksi niistä on, sellainen nimetön asukas, josta ei ole kuin harmia vaan. Se on se asukas, joka kokee, että kaikki normaalit elämän ja asumisen säännöt ovat IHAN HÄNEN KIUSAKSEEN ASETETTUJA. Eli hän ei kykene niitä noudattamaan..... Vaikka joka ainoa muu pystyy, eikä koe niitä miksikään oman elämänsä kiusaksi... Eli toi yks on se, jolla ei aivosolujen laadussa paljonkaan hurraamista ole!
Jokainen sääntö on ihan vaan hänen kiusaamisekseen tehty ja vain häneen kohdistettuja. Ja sitä hänen sitten pitää niin kuin kaikin tavoin kostaa... jos joku häneltä sitä sääntöjen noudattamista edellyttää sillä perusteella että siitä hänen kyvyttömyydestään aiheutuu sitten jollekulle kiusaa ja haittaa...
Kyvytön. Onkohan sillä mlkkukin yhtä pieni kuin se yksi aivosolu. No, on se kuitenkin sen verran sillä pystynyt hässimään, että on saanut perintötekijöitään ainakin yhteen siirrettyä, omien väitteidensä mukaan hänellä kyllä on niitä jälkeläisiä puolen ellei peräti kokonaisen tusinan verran. Sääliksi käy niitä lapsiparkoja!
Ehkä vähän yli puolet.