Ärsyttävimmät julkisuuden ihmiset?
Marja Hintikka. Äitiys sitä ja äitiys tätä. Esiintyy jonain superihmisenä ja hyvin ärsyttävän oloinen kaikin puolin.
Ketäs te ette voi sietää?
Kommentit (60)
Donald Trump. Tasapainoinen nero.
My ass.
Tarja Halonen, Jari Sarasvuo, Kai Mykkänen, Ville Niinistö, Antti Rinne, Pamela Tola, Samuli Edelmann, Kaarina Hazard jne.
Saara Aalto, Päivi Lipponen, Sami Hedberg, Jenni Haukio.
Robin, Benjamin Peltonen, Antti Tuisku ja ennen kaikkea Robin!!!
Janita Lukkarinen. Hyvin kyseenalainen tapaus koko se sen oletettu syöpä.
Saara Aalto, Jethro Rostedt, Janne Kataja, Riku Nieminen, Jaajo Linnanmaa (mikä olikaan). Siinä ainakin viisi sellaista ihmistä, joita en voi sietää ja kanava vaihtuu heti samantien, jos näen yhdenkään noista naamoista. Tavallaan vituttaa, koska heidän juontamia ohjelmia olisi todella mukava katsoa, mutta ei vain pysty juontajien vuoksi.
Maria Nordin, Saara Aalto, Anna Puu, Ellinoora (ennen en tykännyt Evelinasta, mutta nähtyäni Vain elämään missä nämä molemmat olivat, vaihdoin lennossa inhokkiani. Evelinahan vaikutti todella symppikseltä, vaikka se käninä on edelleen kauheata.)
Kauppalopo Sampo Kaulanen muijineen. Koko elämä myynnissä.
Maria Veitola, Jussi Heikelä, ne Madventures tyypit ja Roope Salminen. Jokseenkin ärsyttäviä ihmisiä mun mielestä.
Roope Salminen, Joonas Hytönen, Saara Aalto, Marja Hintikka, Karita Tykkä, Jenni Vartiainen.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen, Joonas Hytönen, Saara Aalto, Marja Hintikka, Karita Tykkä, Jenni Vartiainen.
Sori. Anni Hautala jäi listasta pois.
Että onkin ärsyttävä tyhjän nauraja!!!
Minä en jaksa nykyistä tyhmyyden ylistystä. Kaikki joiden nimen yhteydessä esiintyy sana Ken, Barbie ja kohu-jotain, jätän lukematta ja ignoroin. Maksaisin rahaa jos saisin nettiselaimeeni suodattimen joka filtteröisi pois kaiken missä lukee Kardashian.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa nykyistä tyhmyyden ylistystä. Kaikki joiden nimen yhteydessä esiintyy sana Ken, Barbie ja kohu-jotain, jätän lukematta ja ignoroin. Maksaisin rahaa jos saisin nettiselaimeeni suodattimen joka filtteröisi pois kaiken missä lukee Kardashian.
Tai Kumi Ruikkunen.
Hintikka , Anna Puu, Saara Aalto, Marita Taavitsainen, Paula Koivuniemi, Vappu Pimiä, Mara