Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi ettei taida haluta lasta, mutta mä haluan

Vierailija
28.12.2018 |

Sanokaa, että eroa heti. Elämänsä rakkauden mieltä tekisi mieli jäädä muuttamaan tai siis odottamaan, että jos se muuttuisi, mutta olen 36-vuotias enkä voi odottaa. Mitä tekisit? Miehellä on jo lapsia eikä kuulemma jaksa alkaa siihen uudestaan.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varasuunnitelma on hankkia hoidoilla lapsi yksin, se on selvä. Kumman haluan enemmän, tämän miehen vai mahdollisen lapsen.

Sanoisin, että jos valitset miehen niin menetät molemmat. Vauvahaaveista luopuminen kumppanin tahdon vuoksi on lapsia haluavalle niin syvä haava, että suhteenne tuskin toipuu siitä.

Kyllä suhde sen kestää, ja aikaa myöten myös itse hyväksyy. Oma vaimoni ei halunnut lapsia vaikka itse olisin halunnut. Elämässä ei vaan saa aina kaikkea. Kannattaa pitää kiinni siitä hyvästä mitä on.

Vierailija
22/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisia kommentteja olet saanut... Ei lapsen saaminen välttämättä erityisen myöhäistä vielä ole! Mutta jos se on sinulle tärkeää niin varmaan asiaa kannattaisi alkaa edistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa en kyllä kauheasti jäisi odottelemaan... Jos mies nyt sanoo, että ei lapsia halua ja kuitenkin itse haluat 36 vuotiaana, niin taivutteluaikaa ei liiemmälti ole.

Vierailija
24/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähdään, mies on naisille vain siitoskone ja lompakko

Täh? Lapsi on suurimpia valintoja joita ihmisellä on elämässä edessä. Miksei jokainen saisi etsiä kumppania, joka on tästä valinnasta samaa mieltä? Ja tuossa piilee ilmainen vinkki myös teille velamiehille. Etsikää itsellenne velanainen, niin ei tarvitse kiukutella kun se lapsia haluava nainen haluaa "yllättäen" lapsia.

Tämä juuri! Meitä veloja on koko ajan enenevissä määrin. En ymmärrä miesten kiukuttelua siitä, että naiset haluavat lapsia kun on itse pariuduttu lasta haluavan naisen kanssa. Minä kerron melko pian tutustumisvaiheessa miehelle, etten halua lapsia ja annan hänelle mahdollisuuden "passata". Reilua.

Vierailija
25/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit tietysti uuden miehen. 

Lapsia haluavia miehiä löytyy yllin kyllin, eli löydät joukosta varmasti myös itsellesi sopivan. 

Sinun miehelläsi on jo lapsia. Eli hän on saanut toteuttaa lisääntymisviettinsä, mutta haluaa kieltää sen nyt sinulta. Sanon miehenä, että omaan korvaan ei kuulosta reilulta. 

Vierailija
26/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tärkeämpi kuin mies jo ennen syntymää, niin miten se juttu voisi onnistua. Etsi tosiaan sellainen mies joka tyytyy olemaan vain se mahdollistaja.

Vierailija
27/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, että eroa heti. Elämänsä rakkauden mieltä tekisi mieli jäädä muuttamaan tai siis odottamaan, että jos se muuttuisi, mutta olen 36-vuotias enkä voi odottaa. Mitä tekisit? Miehellä on jo lapsia eikä kuulemma jaksa alkaa siihen uudestaan.

Ei aikaa odottaa? Se juna meni jo... 30 jälkeen pitäisi olla jo paniikki päällä jos mielii lapsia luonnolliisesti vielä saada. Sinuna hautaisin lapsihaaveet, mikäli mies ei halua. Hukkaat vaan lisää aikaa jos yrität 36 vuotiaana lapsettomana etsimään lapselle isää, aika hyvin miehet myös aistii epätoivon. Voit olla äitipuoli miehen lapsille? Miksi pitäisi olla vielä omia kun olet tähänkin asti pärjännyt ilman?

Vierailija
28/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei miehesi halua lapsia koska niitä jo on, mun kaksi lasta on 14 ja 17vuotta niin on tää hoito ja kasvatus ollut niin raskasta että en jaksaisi enää.

Vierailija
29/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään kiirettä vielä ole. Todella moni saa helposti lapsen vielä nelikymppisenä. Silloin toki riskit esim. vammaiseen lapseen kasvaa mutta senhän voi tarkistaa alkuraskaudessa verikokeella.

Vierailija
30/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on tärkeämpi kuin mies jo ennen syntymää, niin miten se juttu voisi onnistua. Etsi tosiaan sellainen mies joka tyytyy olemaan vain se mahdollistaja.

Sinulleko nainen on kaikkia muita elämänhaaveita suurempi, etkä edes yritä etsiä samoja asioita haluavaa kumppania vaan heität kaikki haaveet ammatista harrastuksiin heti roskakoriin kun deittikumppani käskee?912

Vierailija
31/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa kuuntelisit miestäsi ja sen mielipidettä, jos miehelläsi on omia lapsia eikä halua lisää niin pitäskö silloin vaa tulla järkiinsä?

Pistä sitten puikko vaginaan ja synnytä se pirun penikka...

Hemmetin naiset ja niiden lapsikuumeet

Vierailija
32/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman myöhäistä 36-vuotiaana herätä tähän tilanteeseen.

Höpsis.

Vierailija
33/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit tietysti uuden miehen. 

Lapsia haluavia miehiä löytyy yllin kyllin, eli löydät joukosta varmasti myös itsellesi sopivan. 

Sinun miehelläsi on jo lapsia. Eli hän on saanut toteuttaa lisääntymisviettinsä, mutta haluaa kieltää sen nyt sinulta. Sanon miehenä, että omaan korvaan ei kuulosta reilulta. 

🙄 Eise ole kieltämistä, jos toinen ei halua? Se on haluamisesta kyse...

Vierailija
34/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt ehdotan, että etsit jostain lapsia haluavan palstan kiltti miehen ja sovitte yksissä tuumin seksisuhteesta ilman ehkäisyä ja sitoutumista.

Onhan miehelläsikin lapsia ni kyllä siinä viel yks lapspuol menee. Kai se kilttimiesisäkin voi vähän osallistua, jos et ihan toistaitoista kilttimiestä valkkaa.

Vierailija
35/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauanko olette olleet yhdessä? Voisi olettaa, että olette keskustelleet tässä jo alkuvaiheessa, etenkin, koska miehellä on lapsia ennestään.

Minä ilmoitan aina heti alkutapaamisissa, etten halua lapsia, koska näin kolmekymppisenä hyvin moni mies haluaa jo perustaa perheen. Eipä tuhlaannu kummankaan aikaa.

Vierailija
36/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Et sinä välttämättä löydä miestä jonka kanssa haluat lapsia, tai saat lapsia, edes hoitojen avulla, eli saatat silti jäädä lapsettomaksi. EIhän sitä tiedä että tulisitko edes raksaaksi nykyisen miehesi kanssa, mutta hoitoihin hän tuskin alkaa, ja tuskinpa jaksaa kuunnella sinun kiukuttelua ja itkuraivareitasi aiheeseen liittyen ja "nää on nää hormoonit!!".

Mutta ainakaan et jää sille nykyiselle miehelle kiukuttelemaan ja katkeroitumaan kun HÄN ESTÄÄ SINUA EDES YRITTÄMÄSTÄ MÄKÄ MÄKÄ MÄKÄ!!!!

Vierailija
37/59 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiäni ei hyväksytty, harmi. Taisi sana kil tti mies olla bännissä. No, kiitos kuitenkin kommenteista. Suurin osa teistä auttoi prosessoimaan asiaa. Omasta mielestäni vaihtoehtoni ovat tämä mies tai hedelmöityshoidot. En halua tuhlata aikaa toisen elämän rakkauden löytämiseen tai edes sen järkevän ki ltti miehen löytämiseen. Kumppanivanhemmuus on asia erikseen, se voisikin olla pätevä vaihtoehto, mutta järjestetty avioliitto ei ole mun juttu. 

Tilanne kotona on se, että keskustelimme asiasta ja itkimme molemmat, koska emme haluaisi erota. Mies ilmeisesti nyt vasta tajusi, että jätän hänet, jos hän on oikeasti haluton kokeilemaan. Päätimme vielä miettiä asiaa hetken, ja todellakin hetken - kuukausia en enää odota. Alan ottaa hoidoista selvää jo nyt.

Vierailija
38/59 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa.

Et sinä välttämättä löydä miestä jonka kanssa haluat lapsia, tai saat lapsia, edes hoitojen avulla, eli saatat silti jäädä lapsettomaksi. EIhän sitä tiedä että tulisitko edes raksaaksi nykyisen miehesi kanssa, mutta hoitoihin hän tuskin alkaa, ja tuskinpa jaksaa kuunnella sinun kiukuttelua ja itkuraivareitasi aiheeseen liittyen ja "nää on nää hormoonit!!".

Mutta ainakaan et jää sille nykyiselle miehelle kiukuttelemaan ja katkeroitumaan kun HÄN ESTÄÄ SINUA EDES YRITTÄMÄSTÄ MÄKÄ MÄKÄ MÄKÄ!!!!

Katkera much?

Vierailija
39/59 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten moni muukin, jätät ehkäisyn ja pamahdat raskaaksi. Eli kusetat miestä ihan huolella. Suhde päättyy kuitenkin mutta saatpahan haluamasi lapsen.

Vierailija
40/59 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet kuten moni muukin, jätät ehkäisyn ja pamahdat raskaaksi. Eli kusetat miestä ihan huolella. Suhde päättyy kuitenkin mutta saatpahan haluamasi lapsen.

Tämä ei ole vaihtoehto. Helpompaa mennä hoitoihin kuin elää sitten loppuelämä vihaisen miehen kanssa taistellen. Jos kykenisin tuollaiseen moraalittomuuteen, ei minun olisi tarvinnut tätä keskustelua avata. Eihän minulla olisi silloin mitään ongelmaa.