Olen miettinyt pitäisikö eksästäni varoittaa?
Eksäni käytti suhteessa rajua henkistä väkivaltaa. Suhteen alussa esitti tietysti aivan täydellistä rakastunutta miestä. Kuuluisiko minun sanoa jotain tälle nykyiselle vai olla vain hiljaa?
Kommentit (49)
Vaikutat vaan katkeralta eksältä jos sanot nykyiselle. Hän vain ajattelee että haluat erottaa heidät.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku sanonut mulle.
Olisitko uskonut?
Näillä taitaa olla tapana kertoa myös hulluista existä juttuja.
Kyllä. Ok sanoa. Voi sanoa ihan neutraalin faktan, jos siltä tuntuu.
Kaikki ei ole yhtä fiksuja kuin sinä tajuamaan tilanteen itse.
Hankala tilanne, mutta itse kokisin kyllä hankalaksi sekaantua.
Tietysti kannattaa sanoa. Lähetä viesti ja kerro exän tavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko uskonut?
Näillä taitaa olla tapana kertoa myös hulluista existä juttuja.
Olisin,luulen.Itsellä oli vähän varautunut olo,mutta luulin että kuvittelen.Se olisi varmistanut omat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat vaan katkeralta eksältä jos sanot nykyiselle. Hän vain ajattelee että haluat erottaa heidät.
On ihan sama mitä ajattelee. Olisi ainkin varoitettu.
Minä mietin parhaillani sitä, mitä mieheni eksät ovat hänestä mahtaneet ajatella. Mies vaikuttaa vakavasti häiriintyneeltä ja todellakin mietin, voiko häntä auttaa vai pitääkö jättää taakseen.
Toivoisin, että miehen eksä varoittaisi minua. Mitään et menetä varoitamalla.
Aiempi miesystäväni yritti tappaa minut halutessani erota. Minulla on taipumus ajautua huonoihin suhteisiin liiallisen kiltteyteni takia ja kokemuksen toistuminen tälläkin kertaa ei ihmetyttäisi.
Itsekin mietin samaa mutta sain neuvon että keskity vain omaan elämään. Suhteet ja ihmiset on erilaisia..
En tiedä kuinka hyvin naiset keskimäärin uskoo mutta itse varoitin eksäni nykyistä äijää mutta eipä ottanut kuuleviin korviinsa. Naureskeli lähinnä. Eipä naura tietääkseni enää nykyään. Eli, voit kokeilla mutta rakastunut harvemmin kuuntelee järkeä
Jos varoitat, kerro faktoja, älä fiiliksiä.
Eiköhän tuo sen itsekin huomaa suhteen edetessä.
Kyllähän sinä voit sanoa. Muotoile se nättiin muotoon. "Hienoa, että xxxxx on löytänyt arvoisensa kumppanin jota toivottavasti kohtelee hyvin. Me emme sopineet yhteen ja xxxxx osoittikin sen sanomalla mm. näin:-------- tuossa voit antaa esimerkkinä mitä on sanonut.
Mulla menee itsellä nykyään ihan hyvin niin en haluaisi elämääni nyt mitään turhaa draamaa. Tää uusi vaikuttaa todella kiltiltä ihmiseltä. En haluaisi että hän joutuisi kokemaan saman mitä minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa ei aina ole mahdollista tuoda faktojen kautta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee itsellä nykyään ihan hyvin niin en haluaisi elämääni nyt mitään turhaa draamaa. Tää uusi vaikuttaa todella kiltiltä ihmiseltä. En haluaisi että hän joutuisi kokemaan saman mitä minä.
Ap
Mielenkiinnosta, millainen suhteenne oli ja mitä tapahtui? Minä olen tuo, joka kilttinä ihmisenä päätyy ymmärtämään liikaa ja joka tästä ominaisuudesta johtuen yritettiin tappaa. Tällä hetkellä tapailen hyvin impulsiivista ja mielestäni hyvin epävakaata sekä arvaamatonta ihmistä. Hyvätkin puolet tietysti löytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa ei aina ole mahdollista tuoda faktojen kautta esiin.
Tämä on ihan totta, mutta kyllä siihenkin yleensä jotain tekoja tai sanomisia liittyy, joiden kautta väkivalta ilmenee.
Sekin vielä ettei eksästäni koskaan uskoisi päällepäin mihin hän oikeen pystyy. On todella kiltin ja rauhallisen oloinen alkuun. En ihmettelisi vaikkei minua uskottaisi jos kertoisin tälle uudelle.
Ap
Ei. Fyysisestä sanoisin mutta henkisestä en, se on kyllä kaikkien omalla vastuulla osata toimia k-päiden kanssa. Etkä voi loppuelämääsi kuitenkaan varoitella naisia tästä miehestä, jos kyseessä siis mies.