Mies, miksi avioiduit?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat ennen kaikkea hyötyä.[/
Tai käytännöllisyyttä.
Mä luulen, että ajattelevat hyvin käytännöllisesti nää jutut.
Osa tietysti rakastuu kyllä.Kummat ovat vuosikymmenien jälkeen yhdessä mielestäsi, rakastuneet vai käytännölliset?
Voi se käytännöllinenkin mies onnistua pitämään avioliittonsa kasassa, jos on taitoa piilottaa sivusuhteet. Suuria tunteenpurkauksiahan nyt ei mieheltä edes odoteta.
Se järkevästi valittu vaimo sitten pyörittää kodin.
Olet väärässä, ehei. Vaimo huomaa ja tietää kaiken pitkässä suhteessa. Huomaisi myös ne sivusuhteet. Vaimolla ja miehellä on kodinpyörittämiseen oman alansa ammattilaiset palkattuina.
Kaikki eivät ehkä halua huomata.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehet jatkossa tajuavat olla menemättä naimisiin suominaisten kanssa.
Jokaisen naimisiinaikovan miehen pitäisi olla pakollista lukea kuukausi tätä palstaa, saattaisi silmät aueta
Todellako luulet että palstalla kaikki käy ja täällä joku totta puhuu? Ehkä 3 % aloituksista on totuudenmukaisia eikä trolleja ja samoin vastaukset.
Ja tähänkin kyselyyn vastanneista on suurinosa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vastaukset miellytä?
Nössöyttäni. Seksin määrä väheni dramaattisesti avioiduttuani. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö vastaukset miellytä?
Tuloksia ei näe, jos ei äänestä. Kyselyyn olisi pitänyt laittaa vaihtoehto, olen nainen ja haluan nähdä tulokset.
Käytännölliset pysyvät yhdessä,rakastuneet eroavat kun arki koittaa ja rakastumisen tunne laimenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytännöllisyyttä.
Osa tietysti rakastuu kyllä.Kummat ovat vuosikymmenien jälkeen yhdessä mielestäsi, rakastuneet vai käytännölliset?
Konservatiivinen ala, konservatiiviset kaverit, konservatiiviset naapurit,...
Päälle 35-v. poikamies nyt vain herättäisi heillä epäilyksiä eikä ehkä vaikuttaisi niin vakaaltakaan työnantajan / asiakkaiden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen ala, konservatiiviset kaverit, konservatiiviset naapurit,...
Päälle 35-v. poikamies nyt vain herättäisi heillä epäilyksiä eikä ehkä vaikuttaisi niin vakaaltakaan työnantajan / asiakkaiden kannalta.
Kiitos rehellisestä vastauksestasi.
Ap
Koska nainen halusi ja painosti. Sosiaalinen paine oli valtava. ”Kaikki muutkin ovat jo naimisissa ja sä et oo ees kosinut”
Toivon, ettei oma poikani eikä kukaan itseään kunnioittava mies lankea avioliittoansaan kenenkään naisen painostuksesta.
Vähän alle puolet 90:stä vastaajasta on mennyt naimisiin rakkaudesta, jos ovat olleet rehellisiä.
Eikö se ole ihan hyvin?
Rakkaudesta ja kun yhdessä oli hyvä olla. Ajatus oli vaimon ja jos hänen oikeat tunteet olisin tiennyt en olisi naimisissa. Nyt surkeassa liitossa haluttoman naisen kanssa eläen.
Siis miksi ihmeessä joku menisi naimisiin seksin tai kodinhoidon vuoksi? Eikö ole parempi olla avoliitossa niin pääsee nopeammin pois jos palvelu ei pelaakaan enää?
Vierailija kirjoitti:
Huonot vaihtoehdot.
Jos haluaa sitoutua [naiseen] ja osoittaa, että haluaa rakentaa tämän kanssa yhteisen elämän, saada lapsia ja vanheta yhdessä, niin mikä on oikea vaihtoehto?
Rakkaus on yleensä se, mikä aiheuttaa tämän halun.
Vai haluaako joku vanheta sellaisen kanssa jota ei rakasta?
Lisää vastauksia kaivataan.
Kiitos!
Ap
Minä en mitään kodinhoitajaa miehenä tarvi.....alentavasti sanottu avioliitosta. Ja rakkaudesta naimisiin mennään....ei minkään seksin takia. Olen menossa naimisiin ens kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytännöllisyyttä.
Voi se käytännöllinenkin mies onnistua pitämään avioliittonsa kasassa, jos on taitoa piilottaa sivusuhteet. Suuria tunteenpurkauksiahan nyt ei mieheltä edes odoteta.
Se järkevästi valittu vaimo sitten pyörittää kodin.
No hyi, suomimiesten kanssa ei kannata kenenkään mennä naimisiin. Parasta on, kun tapailee silloin tällöin ja aina miehen luona.
L O I N E N BONGATTU !
Kyllä. Huomaisi nopeasti, miksi naiset suhtautuvat kovin varovaisesti suomalaisiin miehiin. Varmasti auttaisi ymmärtämään naisen epäluuloisuutta, kun muutaman päivänkin lukisi näitä palstamiesten koohotuksia.