Mies, miksi avioiduit?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt vain miehiltä?
Kiinnostaa miesten syyt.
Se tuntui hyvältä idealta. Meillä on lapsiakin niin on hyvä että lapset näkee että me välitämme toisistamme. Tiedän kyllä että polku on haastava ja todennäköisyydet eivät ole puolellamme, mutta elämä on elämistä varten.
Toivottavasti miehet jatkossa tajuavat olla menemättä naimisiin suominaisten kanssa.
Jokaisen naimisiinaikovan miehen pitäisi olla pakollista lukea kuukausi tätä palstaa, saattaisi silmät aueta
Vierailija kirjoitti:
Se tuntui hyvältä idealta. Meillä on lapsiakin niin on hyvä että lapset näkee että me välitämme toisistamme. Tiedän kyllä että polku on haastava ja todennäköisyydet eivät ole puolellamme, mutta elämä on elämistä varten.
Kiitos vastauksesta. Ap.
Ensisijainen syy oli tietysti palava rakkaus, mutta valtio kiirehti avioitumista karkoittamalla vaimon.
En löytänyt oikeaa vastausvaihtoehtoa. Oma syyni oli: Halusin rikkaisiin naimisiin!
Miehet ajattelevat ennen kaikkea hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat ennen kaikkea hyötyä.[/
Tai käytännöllisyyttä.
Mä luulen, että ajattelevat hyvin käytännöllisesti nää jutut.
Osa tietysti rakastuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytännöllisyyttä.
Osa tietysti rakastuu kyllä.Kummat ovat vuosikymmenien jälkeen yhdessä mielestäsi, rakastuneet vai käytännölliset?
Huonot vaihtoehdot.
Jos haluaa sitoutua [naiseen] ja osoittaa, että haluaa rakentaa tämän kanssa yhteisen elämän, saada lapsia ja vanheta yhdessä, niin mikä on oikea vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytännöllisyyttä.
Osa tietysti rakastuu kyllä.Kummat ovat vuosikymmenien jälkeen yhdessä mielestäsi, rakastuneet vai käytännölliset?
Voi se käytännöllinenkin mies onnistua pitämään avioliittonsa kasassa, jos on taitoa piilottaa sivusuhteet. Suuria tunteenpurkauksiahan nyt ei mieheltä edes odoteta.
Se järkevästi valittu vaimo sitten pyörittää kodin.
Vierailija kirjoitti:
Huonot vaihtoehdot.
Jos haluaa sitoutua [naiseen] ja osoittaa, että haluaa rakentaa tämän kanssa yhteisen elämän, saada lapsia ja vanheta yhdessä, niin mikä on oikea vaihtoehto?
Tämä! Tässä yhdistyy melkein nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytännöllisyyttä.
Voi se käytännöllinenkin mies onnistua pitämään avioliittonsa kasassa, jos on taitoa piilottaa sivusuhteet. Suuria tunteenpurkauksiahan nyt ei mieheltä edes odoteta.
No hyi, suomimiesten kanssa ei kannata kenenkään mennä naimisiin. Parasta on, kun tapailee silloin tällöin ja aina miehen luona.
Tästä puuttuu vaihtoehto: Lakisyistä.
Jos olet vakituisessa parisuhteessa, kaikki on vain helpompaa jos menee naimisiin. Tietenkin jos oman parisuhteen tilan selittäminen eri viranomaisille on parasta ajanvietettä, niin susiparina kannattaa pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai käytännöllisyyttä.
Olet väärässä, ehei. Vaimo huomaa ja tietää kaiken pitkässä suhteessa. Huomaisi myös ne sivusuhteet. Vaimolla ja miehellä on kodinpyörittämiseen oman alansa ammattilaiset palkattuina.
Vierailija kirjoitti:
Huonot vaihtoehdot.
Rakkaus?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huonot vaihtoehdot.
No mutta sehän on se liian tavallinen ja romanttinen syy, ei ap sellaista halua kuulla. Ap:n motiivit taas herättää kysymyksiä kun ne normaalit syyt eivät ole listalla.
Valitsin "kuuluu tehdä". Ei hyvä päätös. Seuraavalla kerralla nain naisen, jota rakastan ja jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni.
Miehet?