Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koululle lahjoittaa käsityötarvikkeita?

Vierailija
27.12.2018 |

Onko joku tehnyt niin? Kehtaanko tarjota?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Ne ovta nykyään niin sairaan kalliita, että varmasti otetaan mielellään käyttöön.

Vierailija
2/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kysy päiväkodeista

Vierailija
4/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi, kunhan ovat kunnon tavaraa. Koulukirjastoihinkin otettaisiin mielellään lahjoituksia mutta kenellekään ei taida tulla mieleen, että Suomessa ei ole rahaa lasten koulutarvikkeisiin. Meidän koulun yhdestä printteristä loppui muste. Uutta mustekasettia ei ole varaa ostaa. Kuvitelkaa! Niin vähissä ovat koulujen budjetit.

Vierailija
5/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi, kunhan ovat kunnon tavaraa. Koulukirjastoihinkin otettaisiin mielellään lahjoituksia mutta kenellekään ei taida tulla mieleen, että Suomessa ei ole rahaa lasten koulutarvikkeisiin. Meidän koulun yhdestä printteristä loppui muste. Uutta mustekasettia ei ole varaa ostaa. Kuvitelkaa! Niin vähissä ovat koulujen budjetit.

Kirjoja olenkin vienyt.

Ap

Vierailija
6/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kysyä. Olen vienyt koululle vanhoja urheiluvälineitäkin

Vierailija
7/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otetaan, jos on jotain asiallista eikä mistään rööki- tai homeluolasta. Kaikki ne kauheimmat glitterilangat on esimerkiksi kunnon hittejä eka-tokaluokkalaisilla tytöillä. ;) 

t. ope

Vierailija
8/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kunnollista tavaraa, niin mielellään ottavat. Meille tuotiin homeisia kankaita jonkun mummon autotallista täynnä kissankarvoja. Ne piti heittää roskiin. Mutta jos eivät haise pahalta tai ole eläinpölyä, niin tarjoa ihmeessä.

Vierailija
9/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjosin käsityötarvikkeita päiväkotiin, eivätkä ottaneet. On kuulemma yllin kyllin kaikkea. Yllätyin kyllä itsekin. Tarvikkeiden laadusta ei ollut kiinni.

Vierailija
10/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi, jos vain haluavat ottaa vastaan.

Vierailija
11/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että koulu tai muukaan taho haluaa koskea mun käsityötarvikkeisiin. Ainakaan noin niinku vapaaehtoisesti.

Vierailija
12/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kunnan ATK tuki nyt sellaisen toimittaa? Nyt alkaa kuulostaa jo vähän liiankin tiukalta budjetti.

Vierailija
13/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjoittanut lapseni koululle kankaita ja lankoja. Olen kysynyt etukäteen, tarvitsevatko.

Vierailija
14/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kunnan ATK tuki nyt sellaisen toimittaa? Nyt alkaa kuulostaa jo vähän liiankin tiukalta budjetti.

Heh. Mun kuopuksen alakoululla ei ollut edes sitä kopiopaperia. Ja kirjatkin piti ostaa itse.

Ap

Vierailija
15/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa tarjota. Jos kouluun tai päiväkotiin ei huolita, niin useimmilla paikkakunnilla on joku työttömien paja, minne varmasti huolitaan.

Vierailija
16/21 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kouluun, päiväkotiin ja nuokkarille askartelutarvikkeita ja käsityötarvikkeiden jämiä. Varsinkin päiväkodissa uppoaa lankakerien jämiä kun eskarit opettelee sormivirkkausta..

Vierailija
17/21 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti otti ilolla vastaan kangas- ja tapettikansiot. Sukset ja luistimet menivät ala-asteelle.

Kannattaa kysyä, jos tavara on kunnollista.

Vierailija
18/21 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat menevät kaikkiin digitalisaatiolisensseihin, jotka kallistuvat vuosi vuodelta niin, ettei ole muka varaa hankkia kirjoja ja muita materiaaleja. Joku tästä hyötyy, mutta kuka?

Vierailija
19/21 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mun kuopuksen alakoululla ei ollut edes sitä kopiopaperia. Ja kirjatkin piti ostaa itse.

Ap

Missä maassa kuopuksesi käy koulua? Suomessa peruskoulu ja kirjat ovat maksuttomia. Kummallista, jos jossakin olisi niin avuttomia vanhempia, että eivät älyäisi niitä vaatia. Vai oliko kyse siitä, että juuri sinun lapsesi piti saada uudet kirjat eivätkä käytetyt kelvanneet?

Vierailija
20/21 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä maassa kuopuksesi käy koulua? Suomessa peruskoulu ja kirjat ovat maksuttomia. Kummallista, jos jossakin olisi niin avuttomia vanhempia, että eivät älyäisi niitä vaatia. Vai oliko kyse siitä, että juuri sinun lapsesi piti saada uudet kirjat eivätkä käytetyt kelvanneet?

Helsingissä.

Sittemmin asiaan saatiinkin kanteluilla (mm minun) ja julkisuudella aikaan parannusta, mutta eipä se minun lastani ehtinyt auttaa.

Ei, ei ollut edes niitä käytettyjä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän