*~*ENSIKOT viikonloppuna 13.-14.5.2006*~*
Kommentit (36)
tai eihän nyt enää niin varhaista ole, mutta heräsin ihme kyllä jo ennen kuutta...ja vielä vapaapäivänä!!
ON; Täällä vaan odotellaan ovista...kp9/30-32...ei aavistusta milloin se voisi olla, jossain kp15 tienoilla varmaankin, testit on kaapissa odottamassa - ja vielä tuplapakkaus, ajattelin ottaa varman päälle ja alotella testaamaan jo kp11...ja siitä eteenpäin ovikseen asti, mikäli sen löydän.
Jollen löydä niin alan jo varailla gynelle aikaa...tai jos löydänkin eikä vieläkään tärppää. Alan olla jo aika epätoivoinen...pian vuosi takana eikä mitään...ovis on tikuilla löytynyt, 1 kertaa lukuunottamatta (tikutettu 4 kiertoa) - muuta ei sitten ole tapahtunutkaan.
Olen joskus aiemmin maininnut syömishäiriöstäni, joka on ollut tavallaan " taakse jäänyttä" , nyt olen huomannut, että mitä pidempään yritän tätä " projetia" , mitä enemmin näen ystävissäni raskautuneita ja äitejä, mitä enemmin masennun joka kuukautisesta pettymyksestä...sitä enemmin huomaan löytäväni edestäni sen minkä luulin jättäneeni taakseni...jotenkin niin, ahdistavaa!
Reagoin siis " epätoivoon" ja ilmeisesti kateuteen ja katkeruuteen (kyllä, olen molempia kun näen " tuoreita äitejä" ja raskautuneita) pakenemalla takaisin syömishäiriöön, vaikka tiedän ettei tästä hyvää seuraa...ei edes raskautumisyritykselle, vaikka painonlasku monesti auttaakin hedelmällisyyteen.
Olisiko jollakulla viisaita sanoja? Olisiko joku joka voisi potkaista persuksille? Olisiko joku joka haluaisi takoa järkeä tähän typerään päähän?
Tappert epätoivon syövereissä
Voi hitto sinua..=/
Mietin kauan mitä vastaisin, mutta ei kai ne sanat pakottamalla tule..
Mä oon joskus turvautunut (vielä ajoittain, mutta aika harvoin enää) oksenteluun pitääkseni painon kurissa..Yhdessä vaiheessa tungin kurkusta alas kaiken mitä sain käsiini ja syyllisyyden ja itseinhon vauhdittamana syöksyin aina vessaan..Tajusin sitten jossain vaiheessa, että homma alkoi ns. karata käsistä, vaikka olin sen aloittanut joskus hyvinkin loogisella pohdinnalla ja pidin sitä jopa hyvänä asiana. Jos joku asiasta joskus mainitsi, nyökkäilin ja myönsin ongelman ja lupasin ' parantaa tapani' ja oksentelin kotona entistä raivokkaammin..hmm..
Se, mitä yritän sanoa on kai se, että kukaan ei näe sun sydämeen ja tunne sun tuskaasi..eikä kenelläkään ole ehkä oikeita sanoja tai neuvoja joita antaa, tahi oikeutta ' takoa järkeä' sun päähän. Mä uskon, että joskainen löytää jossain vaiheessa sen sisällään piilevän voiman taistellaakseen ongelmiaan vastaan.
Mullakaan ei ole muuta tarjottavaa kuin myötatuntoni ja kuuntelevan korvani jos haluat pohdiskella asiaa jonkun toisen kanssa..
Mä toivon vilpittömästi, että saat kiskottua itsesi ylös pahimmista syövereistä ja voit aloittaa jaksottaisen paranemisen..Muista, että sun ympärillä on paljon ihmisiä, jotka todella välittävät..
Hitosti tsemppiä sulle ja aurinkoa sydämeesi! Olet mielissämme..
t. poppis
Taas kirjoitelin pitkät pätkät ja jonnkin se katosi joten ei kun uudestaan!
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua Kaikille!
Piinialijoita on liikkeellä ainakin poppis bdbdbdbdbdbd
ja ovis bongareille myös bdbdbdbdbd!
Tappert en tiedä osaanko sinua mitenkään autaa mutta varaa ihmeessä aika gynelle. Kyllä on ihan hyvä syy mennä tutkimuksiin jos ovis on ollut vai kerran. Ihan turhaan kiusaat itseäsi asialla ja aiheutat vain pahaa mieltä. Syömishäiriö ei kyllä varmasti auta tässä projektissa yhtään ))))) voima halaus(((( Oikein kovasti tsempiä ja jaksamista sinulle =)
ON: kp 19/30-40 eli odotellaan!
Viikonlopulle ei ihmeenpiä suunitelmia ole yhdet synttärikahvittelut olisi tänää. Äitienpäiväksi ajattelin äidelle jonkun kakun vaikka tehdä! Anoppia muistetiin kortilla asuu niin kaukana. Onneksi, on nimittäin mega luokan hössääjä! Tästä pääsimmekin raskauden kertomis asiaan. Eli työnipuolesta joudun jäämään käytöännössä heti äitiyslomalle. Minusta ei ole kiva kertoa ekana töissä jos jotai sattuukin niin ompas kiva tulla takaisin! Mutta koko kesä äitiyslomalla olisi ihan kiva! Tulisi vain se plussa nyt ensin. Yleisesti kerrotaan ensimäisen kolmaneksen jälkeen tai sitä mukaa kun tapaa tuttuja. Appi ja anoppikin taitaa joutua odottamaan juuri tuon hössäämisen takia onneksi en ole ainoa jolla menee hermot! Vanhempani, veljeni ja parasystäväni varmasti arvaavatkin heti kun sanon olevani lomalla!!
Täytyy lähteä katsomaan onko parvekekukista enään mitään jäljellä kissa tai lähinnä nuorempi niistä melskaa siellä..............
Mukavaa viikonloppua ja ++++pölyä kaikille!
-hapö-
[color=red]Tappert:[/color] Täällä kohtalotoveri. Minulla ollut jonkin sortin syömishäiriöitä jo lapsesta asti. Itseasiassa muistan ensimmäisen kerran jo 10-vuotiaana katsoneeni itseäni inhoten peilistä. No, syömishäiriö on näkynyt minulla muun muassa ahmimishäiriönä, jota kesti vuosia. Ahmiminen loppui ollessani n. 18-vuotias, mutta inho itseäni ja " läskejäni" kohtaan ei. Viime syksynä näennäisesti poissapysynyt syömishäiriöni palasi, mutta nyt se sai uusia piirteitä. En enää ahminut, vaan jätin syömättä jne. Nyt keväällä alkoi tulla kysymyksiä kavereilta laihtumisestani. Aluksi olin kyllä loukkaantunut, koska ensi kertaa elämässäni olin tyytyväinen siihen, että olin saanut jotain aikaiseksi painoni suhteen. Tuli sellainen olo, että " on se kumma, kun kaikki muut saavat olla hoikkia yms. mutta minun pitäisi vain kärvistellä läskieni kanssa!"
Kuitenkin kun olen pohtinut asiaa, olen tajunnut, että mikäli tästä vielä hirveästi laihdun, se ei ole enää terveellistä. Painoindeksini on 18-19 joten ei pitäisi enää olla tarvettakaan, mutta....
Tällä hetkellä yritän omin avuin päästä yli tästä yli kymmenen vuotta kestäneestä vääristyneestä ruumiinkuvasta. Vähän vaikeaa se on, kun se on oikeastaan jo osa identiteettiäni :( En vain pysty katsomaan peiliin ilman että näyttäisin " lihavalta" . Olen kyllä paranemaan päin, sillä enää en koe pakottavaa tarvetta laihtua ja jokaikisestä syömästäni asiasta ei enää tule niin huono omatunto. Ja erityisesti mahdollisuus tulla raskaaksi ja saada lapsi saa minut yrittämään kahta kauheammin! [color=red]En ikinä haluaisi siirtää minun ongelmaani lapselleni![/color] En ikinä haluaisi, että lapseni joutuisi samanlaisen asian kanssa taistelemaan vuosia! En haluaisi siirtää tätä vääristynyttä ajatusmaalimaa lapselleni!
[color=blue]Pahoittelut masentavasta tekstistäni kaikille! :)[/color]
[color=red]Tappert (ja muutkin kohtalotoverit!)[/color] Jos haluat vaihtaa lisää ajatuksia kohtalotoverin kanssa, voit mailata minulle tiinaha@mail.student.oulu.fi ettei tarvitse tällä palstalla keskustella näistä ikävistä asioista!
Tämä palsta kun tarkoitettu positiivisemmille asioille :)
Tappert ja muut syömishäiriön kanssa taistelevat, paljon voimia teille! Ei varmasti ole helppoa muuttaa totuttuja tapoja, siihen tarvitsee varmasti tukea muilta ja oman vahvan halun " parantua" (tai ainakin luulisin niin). Kohtalotovereiden kanssa jutteleminen helpottaa varmaan ainakin jonkun verran, koska te ymmärrätte toisianne paremmin kun olette saman kokeneet. Olette rohkeita kun myönnätte asian, joten " parantumisprosessi" on teillä jo hyvää vauhtia käynnissä =). Voimia teille, olette ajatuksissani!
Kp 27/(29-)35, ei enää kauaa tarvi odotella seuraavaa kiertoa =). Siinä sitten testaan omaa kykyäni olla puhumatta miehelle limoista ja oviksesta =). Toivottavasti onnistun!
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Emma
Voi että, Tappert! Muistan kun (taisi olla syksyllä) kerroit voittaneesi tuon syömishäiriön! Onpa ikävää että joudut taas noiden asioiden kanssa painiskelemaan! Ja muutkin siitä kärsivät: halaus täältä! Sanoja on vaikea löytää! :(
poppiupau...älä luovuta taistelussa sairauttasi vastaan, voitat sen kyllä jos vaan jaksat taistella!! Annan täältä kaiken " virtuaalituen" minkä vain voin. Luovuttaa ei saa.
Han; olet jo nyt liian laiha, itse olin muistaakseni tuolla bmi 17 arvolla jo osastohoidossa...sinulle samat sanat kuin poppiupau:lle, ei saa luovuttaa...luvataan taistella itsemme sekä sen kenties tulevan nyytin vuoksi :) toivoa ei saa menettää vaikka välillä onkin tosi tuskallista. Täytyy vaan rakentaa päiviä eteenpäin ateria kerrallaan.
hapö2; eieieieii, siis olen testaillut ovista about 4:ssä kierrossa ja yksi sellainen on ollut jolloin en sitä löytänyt, eli ainakin nuo testatut kolme ovista on ollut...vaan ei sitten mitään muuta.
Haah, on varmaan todella outoa lukea näitä syömishäiriöön liittyviä asioita, ainakin niiden jotka eivät ole joutuneet tätä kokemaan - ja toivon sydämestäni ettei kukaan joudukaan!! Tuntuuhan se itsestäkin joskus tosi typerälle, kun ajattelee miksei sitä vaan voi yksinkertaisesti alkaa syödä normaalisti...mutta se ei ole niin helppoa kun kuvittelisi.
Jos joku haluaa sh asioista keskustella enemmin niin ottakaa toki yhteyttä meilitse niin ei häiriköidä tätä palstaa näillä jutuilla.
taape_80@hotmail.com ottaa viestejä vastaan mielellään..
Poppis! Kiva kun oot viikonloppunakin linjoilla... oon superkiireisesti käynyt lukaisemassa jutuuja ja huomasin että olit jossain vaiheessa kaipaillutkin mua... eilen piti jotain sulle kirjoittaa mut luulin ettet ole linjoilla viikonloppuna ja oli niin kiire muutenkin... ja nyt unohdin mitä mulla oli asiaa sulle.... :) No mutta kuitenkin, vaikken ole ehtinyt kirjoittamaan olet ollut mielessä usein kun olen miettinyt omia fiiliksiä ja samalla sun fiiliksiä kun samoilla päivillä mennään. Vieläkö sulla on se hyvä tunne, että tämä kierto on se kun tärppää?
Musta nimittäin tuntuu ainakin että jotain tuolla alavatsassa tapahtuu... Toivotavasti se olisi se mitä me kaikki odotamme, mutta voi olla muuten vaan tuntemuksia mahassa, kun mullakaan ei ole kovinmohtaa kuukautta pillereiden lopettamisesta niin vaikka siihen liittyvää. Mutta jotain siellä tapahtuu kuitenkin :) Mulla siis nyt 24/30 , eikös sulla poppia ollut aika lähelle tuota kanssa? ja jollakin/joillakin muillakin?
No muutenkin vähän outo olo, kun kolmen viikon hullun kiireellisyyden ja paineen seurauksena (tai helpotuksena) iski korkea kuume pari päivää sitten, nyt oon vaan maannut.. Että kyllä se fysiikka ihmeesti laittaa lepäämään silloin kun tarvitsee sitä.
No niin, se omista jutuista...
Niin Tappert, han-, poppis ja muut jotka olette joutuneet syömishäiriön kanssa taistelemaan, niin mun sympatiat on kyllä teidän puolella. Olis ihanaa jos jokainen voisi nähdä itsensä ihanana olisi minkä kokoinen tahansa. Mullakin on aina ollut vähän ongelmallinen suhde ruokaan, mutta koskaan en ole laihduttanut terveesti enkä epäterveesti, mutta välillä kyllä herkuttelu riistäytyy käsistä ihan täysin.
No, en osaa sanoa mitään oikeaa kellekään aiheesta, mutta tsemppiä asian suhteen, voikaa hyvin! Niin ja saahan tällä palstalla puhua vaikeista aiheista vaikka se ei suoraan vauvahaaveeseen liittyisikään, paitsi että lähes kaikki omaa elämää koskeva kyllä liittyykin siihen vauvahaaveeseen...
voimahali kaikille!
ja piinailuiloa poppis ja muut!
-ii-
Täti tuli kylään ja kp 25 vaihtui kp 1:ksi. Nyt aloitin greippimehun litkimisen, jospa siitä olisi jotain apua ;) (ei tuota mehua kyllä kannattanut hirveesti makustella, piti vain äkkiä niellä pois...).
Voimia syömishäiriöiden kanssa painiskeleville. Ja plussapölyä piinailijoille.
Fayfiorina
fayfiorina, harmi ku se täti eksyi kyläileen.
Syömishäiriöistä poteville tosi tosi paljon tsemppiä. Olis niin helppoa sanoa, et kyllä se siitä ohi menee, mutta luulen ettei se ole niin helppoa. Parantuminen kyllä on varmasti jo alkanut, ku on sen todennut ja siitä voi puhua. Puhuminen ja varmasti tukijoukot auttaa jaksamaan läpi sen vaikeen prosessin.
Nyt on itellä tosi hyvä mieli kun saatiin siivottua. Onneks mies oli apuna, ettei yksin tarvinu ahertaa. Huomenna pitäis sitten mennä miehen porukoitten luokse äitienpäivää viettämään.
Tässä menneellä viikolla oli ollu keskustelua asiasta, että millon kertoo ihmisille raskaudesta. Me ollaan yhdessä mietitty, että porukoillemme ei kerrota enneku vasta ku epävarmat ajat on menny ohi. Tosin varmaan joillekkin kavereille joutunee kertomaan aikasemmin, varsinkin jos on jotain bileitä ja ite on juomatta. Tosin kyllä aika usein oo kuskina ollu tähänkin asti, joten se menee varmaan selityksenä :)
Kohta varmaan sais ite alkaa piinailemaan ku kp on nyt 24. En toki tiedä minkä mittanen kierrosta on tulossa ku on vasta ensimmäinen pilleritön kierto. Jotenkin kuitenkin on ajatus siitä, ettei se kuitenkaan heti ensimmäisestä kierrosta onnista, mutta eihän sitä ikinä voi tietää. Pitänee vaan odotella, että josko se täti ens viikon aikana tulee kyläilemään.
Piinailijoille bdbdbdbdb
-Sara-Maria-
http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html, sieltä löytyy paljon tietoa ovikseen liittyen. Itse bongasin sieltä tällaisen jutskan, että oviksen jälkeen lämpö laskee takaisin normaaliksi jos hedelmöitystä ei tapahdu, mutta jos hedelmöitys on tapahtunut, niin lämpö ei laskekaan, vaan jää koholle! Arvatkaa vaan jännittääkö mua nyt kun luin ton??? Mulla oli oletetusti ovis 8.5 ja sen jälkeen lämmöt on olleet joka päivä 37.3-37.5!!! Enkä ole esim. flunssassa. Nyt kp 22/30-31. Kääk! :)
Olen huomannut palstalla keskusteltavan greippimehun ja punaviininkin juomisesta, onko niillä jokin yhteys raskaaksi tulemiseen? Kysyn uteliaisuuttani, itse en pysty kumpaakaan juomaan kun tuleepi sekä greipistä että punaviinistä migreeni.
Täti tuli tänne, eli NIIN lupaavat oireet vaihtuivat kp 1:ksi. Ja ilman mitään varoittelua: lämmöt oli vielä aamulla koholla, mutta nyt iltapäivällä lähes puoli astetta alempana. Eli äkisti sitten näin. Ottaa PÄÄHÄN! Luteaalivaihe jäi 10 päivään, joten se tietysti mietityttää että onko liian lyhyt.
Nyt en jaksa tämän enempää kirjoitella, kun harmittaa niin. Anteeksi tämä!
Rumia sanoja litanian luettelee
Bianco
Kiva, kun nostitte tuon syömishäiriöasian keskusteluun. Se on niin älyttömän yleistä, mutta siitä puhutaan vähän. Ja harva nuorena syömisellään " temppuillut" tulee ajatelleeksi, mitä häiriöitä se voi aiheuttaa kehon hormonituotantoon ja myöhemmin raskautumiseen. Parhaana keinona pysyä syömishäiriön yläpuolella näkisin juuri keskittymisen siihen, että " sitten kun mun sisällä on vauvanalku" .. Ei kai kukaan haluaisi olla syömättä/oksentaa tarkoituksella, jos tietäisi odottavansa lasta?
Itsellänikin on ollut tosi ongelmallinen suhde ruokaan, ja olen oman osani ahminut ja oksentanut joskus lukiossa. Sen jälkeen en ole suostunut käymään vaa' alla, tai ainakaan kuulemaan painoani. Mietin jo nyt, että kun maanantaina on neuvola, miten saisin terkkarin olemaan kertomatta painoani ääneen? En haluaisi tietää sitä vieläkään, vaikka muuten syömisasiani ja kehonkuvani ovat aika normalisoituneet. Mutta kai tämän tulevan äitiyden myötä pitäisi jo olla sujut omien kilojensa kanssa, vaikka niitä olisikin vähän liikaa :)
Mutta armeliaampaa minäkuvaa kaikille, joille syömiseen liittyy problematiikkaa! Ja piinailijoille bd bd bd !!
Onpa kiva, että täällä on näinkin myötätuntoista porukkaa! :) Tämä on kuitenkin vaikea ja ainakin itselle tietyllä tavalla hävettäväkin asia. On hienoa, että kukaan ei kuitenkaan ala syyllistämään tms.. Tätäkin on tapahtunut :( Se ei kyllä auta tilannetta. Haluan siis vain sanoa [color=00F5FF]lämpimät kiitokset myötätunnostanne![/color] Tuli oikeasti hyvä mieli.
[color=FF34B3]Nyt mukavempiin asioihin :)[/color] Kp17 menossa. Eilen illalla tuli testattua talonyhtiömme saunatilat pupuilupaikkana ;) Oli kuulkaa kivaa vaihtelua iänikuisen sängyn sijaan! Kyllä me toki joskus muuallakin intoudutaan touhustelemaan, mutta on tuo sänky kuitenkin se yleisin paikka. Sohvaa käytetään myös sekä suihkua ja nyt tuli testattua nuo saunatilatkin, hyvin toimivat :D (No ei me oikeastaan saunassa kovin kauaa viihdytty, tuli vähän kuuma, joten hoidettiin homma loppuun siinä pesuhuoneen puolella, mutta kuitenkin...)
Olen vähän maistellut tässä punaviiniä, kun sitä niin mainostetaan. Eipä siinä, että punaviinin maistelu yhtään minua haittaisi, tykkään punaviinistä! Huomattavasti parempaa, kuin greippimehu. Tosin mietin ihan samaa, mitä muistaakseni titi-uukin, että mikä tämän merkitys nyt sitten on tässä raskautumisessa? Ja mihin se mahdollinen teho perustuu? Pitääpä vissiin googlettaa.
Käytiin lenkilläkin tänään, muttei ehditty reippailla kuin neljän kilometrin verran, kun piti jo rientää kotiin sateen alta :/ Vaikka oikeastaan on aika ihanaa, että vähän sataa, laskeutuu tuo pöly tuolla (se kirvelee silmiä niin julmetusti). Ilmakin raikastuu!
No, se omasta navasta. [color=red]++++ Plussatuulia ensikoille!! ++++ Toivottavasti päästään pian kaikki tuonne odotuspuolelle terveinä ja tyytyväisinä! :)[/color] [color=red][size=3]♥[/color]
Tervehdys pitkästä aikaa!
Huomasin että olette laittamassa uusiksi tätä ensikoiden pinoa... Olen viime aikoina kirjotellut enemmän tonne vilttiketjuun, tuntuu että siellä on enemmän kohtalotovereita. Jotenkin tuntuu, ettei tässä enää ole tärkeää se, monettako lasta kuumeillaan, vaan se, että olisi " vertaistukea" jo pidempään yrittäneiltä ja jatkuviin pettymyksiin " tottuneilta" . Tosin olen kyllä kovin kiintynyt enskoihin ja luen tätäkin pinoa päivittäin... Eli minut voi laittaa esittelypinoon, jos siellä vaan tilaa on. En varmaankaan kirjottele joka päivä tm., mutta edelleen lueskelen teidän juttuja ahkerasti, joten olisi mukava, jos ei vielä " pois" heitettäisi! =D
Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille, nyt meen pelaamaan miehen kanssa Buzzia!
Moolille muiskis! Ootko kokonaan nää sivut jättänyt?!
kaikille Enskoille. [color=lime]Jospa me kaikki saisimme juhlia vuoden kuluttua ensimmäistä omaa äitienpäiväämme![/color]
En ollut pariin päivään ehtinyt käydä lukemassa juttujanne. Kaikki vapaa-aika on mennyt äidin äitienpäivälahjaa väsätessä. Sain sen vihdoin valmiiksi viime yönä klo 00:30. Virkkasin ponchon. Aina mulla jää kaikki viime tippaan. Kortin sentään askartelin jo perjantaina. ;)
Olipa harmillista luettavaa syömishäiriöistä. Tsemppiä kaikille niistä kärsiville!
[b]Gallup:[/b] pupuiluasennoista oli puhetta. Ei olla mitenkään miellytty yhteen tiettyyn asentoon, eikä mietitä asiaa nytkään, vaikka vauva on " työn alla" . Eihän se nyt asennosta voi olla kiinni... Hetken aikaa olen jälkikäteen koittanut makoilla paikallani, vaikka aika nopsaa mieli tekisi pesulle.
[b]Oma (.)[/b] kp 24 menossa. Äsken nappasin viimesen Teron ja nyt vaan odottelen. Viime kierrossa turvotusfiilisten jälkeen kipeytyi heti nännit, mutta nyt ei le kipeytyneet. Parina iltana o ollut sormet niin turvoksissa, etten oo meinannu saada sormuksia pois. Täysin uusi ilmiö.
Katsellaan ja kuunnellaan,
Keiju
Tappert: Mun luetun ymmärtämisessä on näköjään jotain haikkää anteeksi olin ymmärtänyt väärin vaikka ihan selkeesti kirjoitit että yhdessä et havainnut!!! Mutta silti tsempiä sinulle ja muille syömishäiriöiden kanssa painiskeleville!
Pahoittelut tädin löytäneille!
Piinailijoille ja kaikille muilekin ++++++++++++pölyä toivon myös että ensivuona me kaikki saamme juhlia ensimmäistä äitienpäiväämme!
-hapö-
Fayfiorina ja Bianco, pahoittelut tädistä.. on se sit vaan ärsyttävä akka.. Tsemppiä ensikiertoon.. nyt näytetään sille koko akkalauman voimalla #*%&¤!!! Ensi vuonna äitienpäivänä kaikki meistä on itse äitejä!
Tuohon syömishäiriöön en oikeestaan osaa kommentoida mitään.. olen todella pahoillani teidän kaikkien puolesta, voimia ja jaksamista paranemiseen! Itselläni nuo paino-ongelmat johtuu reilusta ylipainosta jota en ole lukuisista yrityksista huolimatta onnistunut pudottamaan.. monesti sitä miettiikin, että kuinkahan suuri merkitys ylipainolla on lapsensaantiin..
ON: kp 8 eli pikkuhiljaa täälläkin ovista kohti mennään.. Odottelenkin tässä että mies heräisi (oli eilen juhlimassa) ja oli puhetta että hoidellaan tässä aamulla taas " projektia" kun ei eilen ehditty vaikka tarkoitus oli että jtp.. Noh.. eihän se ovis oo vielä ainakaan viikkoon, mutta yritetään nyt maksimoida kaikellalailla.. :)
Mukavaa päivää kaikille!
T. Juli
Kylläpäs mä olen nyt aikaisin heräillyt..kai toi vkl-pinon alotus meni oikein..
Kyllä se nähtävästi muakin mietityttää, vaikka niin lupasin ' unohtaa' asian viikonlopun ajaksi..Hah! =)
Nyt siis kp25/28-30 ja nyt se mun rintojen arkuus, joka on vaivannut n. viikon alkaa hellittää. Niihin voi jopa jo koskea =) tietty pidän sitä selvänä merkkinä siitä, että menkat kai sit alkaa ajallaan..=/ Kun ei tiedä näitä asioita ni ei tiedä..=(
[color=EE0000]Muile piinailijoille kamalasti tsemppiä..tämähän onkin aika rassaavaa! =D[/color]
Mukavaa viikonloppua kaikille!!
[color=4876FF]Ja NIIN paljon plussapölyä KAIKILLE[/color]
t. poppis