Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤¤ TOUKOJEN LAUANTAI¤¤¤¤¤

13.05.2006 |

Taitaa olla eka kerta mulle, kun pääsen aloittelemaan pinoa.

Nyt ilmeisesti alkaa tapahtua, ainakin jotain.

Tulee ihanan =) kipeitä supistuksia, kesto noin puol minuuttia, väli on vielä hyvin epäsäännöllinen. Ei mitään super kipeitä, mutta sai ainakin suolen tyhjentymään ja limatulppaa irtoamaan.

Toivotaan, ettei vain jää tähän, että sai minut ylös ja loppuu siihen....

Ilmoittelen lisää.

-kirsi & asukki 41-

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvansa jo saaneille ja muille joilla supistukset ovat vihdoinkin tarpeeksi kovia! ;)

Viime yö oli tosi outo - ei supistellut lainkaan?? Ja muutenkin oli ihan ihmeellinen olo, semmoinen ei-raskaana-fiilis. Eikös joillain ole tullut ennen synnytystä pari tuommoista helpompaa päivää (siis ettei ole tullut noita tiukkoja harjoitussuppareita?) ?. No, toivossa on hyvä elää...valvoin sitten sen takia, kun ihmettelin kyljenkääntämisen helppoutta!;) Yleensä supistaa joka käännöksellä.:)

Aamulla vauva oli (mielestäni) liian pitkään liikkumatta..tökin reppanaa varmaan muutaman minuutin, ennenkuin pylly vähän liikahti (inhottava äiti).

Lähdetään mökille saunaan ja aion mennä käymään järvessä!!

Ei kai siinä muuta " pelkoa" ole kuin että alkaa supistella? ;)

Se on luultavasti niin nopea pulahdus, ettei mistään tulehduksista ole vaaraa.

Olisin jo viime viikolla käynyt, mutta mun äiti, täti ja mies painostivat oleen menemättä:.." et varmana mene, mä en ainakaan tossa tilassa menis noin kylmään veteen" ..hih, tuli vähän semmoinen fiilis, et hittolainen, tarpeeksi kauan kun siinä siunailette, niin varmana menen! ;)

Mutta nyt saunavehkeet porukalle kasaan, tulen sit kertomaan, et oliko " uinnista" hyötyä.

Elli 39+5 (hui!)

Vierailija
22/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että neuvolassa todettiin ke 3.5. raskausmyrkytys alkaneeksi ja senverran reilusti oli jo oireita, että terkka käski lähetteen kanssa lähteä ajamaan suoraan sairaalaan äitipolille. Onneksi mies on lähellä töissä, joten hän lähti viemään koska terkka ei halunnut minun ajavan.

Kolme päivää käynnisteltiin ja pe iltana alkoi tapahtua.

Suloinen tummatukkainen prinsessamme syntyi la aamuna klo 04.20 rv 39+0 ja mitat olivat 3950g ja 52cm.

Synnytyspuolelle yritän ehtiä kirjoittamaan synnytyskertomusta, mutta sen sanon heti, että synnytys oli edelliseen verrattuna aivan ihana kokemus!

Tasan viikko on vierähtänyt ja tyttö on hurmannut täydellisesti.

Toivottavasti loputkin vielä koossa olevat toukokuiset pääsisivät pian hakemaan omia kääröjään. Voima viimeisille kärvistelypäiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille, jotka ovat nyyttinsä saaneet ja supistuksia paljon meille vielä synnytystä odotteleville!!!

Itsellä on ollut tänään hieman erilainen olo kuin aikaisempina päivinä, pyörryttänyt ja välillä ollut hyvin kipeitä menkkajomotuksia, jotka ovat kylläkin kestäneet melko lyhyitä aikoja. Noh, eipä noista jaksa riemuita, kun eivät välttämättä mitään tarkoita. Ikävöittävät vaan elämää, jos pitkään jatkuvat. Mutta fyysinen kunto ainakin alkaa täällä rapistumaan, joten ei tässä kauhean kauaa jaksaisi mahan kanssaa olla.

Väsyttää myös, vaikka nukuin suht pitkään niin parin tunnin päästä heräämisestä olisi voinut mennä nukkumaan takaisin.

Nyt taidan raahata miehen saunaan ja nauttia viikonlopusta. Toivottavasti jotkut meistä ehtisivät saada nyytit kainanloon vielä äitienpäivä lahjaksi!

auringo + pampero 39+2

Vierailija
24/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi taustailija joka ahkerasti lueskellut teidän kivoja juttuja. Itse olen niin huono kirjoittamaan, mut nyt ajattelin ajankulukseni kirjoitella tänne kun tuntuu ettei päivät kulu mihinkään.

Laskettuaikani on ollut ja mennyt 11.5. eikä merkin merkkiä et olisi tapahtumassa jotain.:(

No jospa tämä tästä kun alkaa luovuttamaan.

Osaiskin vain nauttia tästä tilasta vielä loppuun asti ja ajattelisi et kyllä sen käärön kanssa kerkiää olemaan, mut jotenkin olen aina niin hätäinen kaikien suhteen ettei kärsivällisyys kestä.

Täälä odotusaika mennyt todella hyvin. Puolessavälissä supistusten takia sairaslomalla, mutta nyt niitä ei sitten tule kun pitäisi:(

Onnea kaikille jo vauvan saaneille ja toivotaan että muutkin pääsevät hakemaan omiaan lähipäivinä!!!

P.J.S. Missäpäin Tamperetta käyt neuvolassa, kun itselle ei mitään sanottu et voisi mennä Taysiin jos alkaa tuntumaan olo kärsimättömältä? Ainoastaan sanottiin et jos alkaa tulemaan jotain oireita, kun mulla on ollut vähän lopussa korkeaa verenpainetta, niin voi mennä käymään sielä.

Mut oikein ihanaa äitienpäivää huomiseksi kaikille jo äideille ja tietysti myös teille joista on tulossa ensimmäistä kertaa äiti!!!

T:Iso-masu 40+2

Vierailija
25/25 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheesti onskua jo nyyttinsä saaneille toukoisille:) niitä alkaakin olla jo melkoinen määrä.

täällä kärvistellään edelleen ja toivotaan joka yö et joko nyt, mut aika epätoivoista on kun en oo ees kertaakaan tuntenu supparia, mitä nyt noita harkkareita vaan.

nyt lasagnen tekoon ja supparisäteitä kaikille niitä tarvitseville:)

kieppinobi ja hjördis 41+3, huhhuh