Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

urheilu odotusaikana

14.10.2006 |

Moi!

Mites teillä on urheiluharrastukset jatkuneet odotuksen myötä? Mitä lajeja ja kuinka pitkälle olette pystynyt harrastamaan?

Käyn itse äitysjoogassa, muokkauksessa, rasvanpoltossa ja body pump tunneilla. Olis tosi kiva kuulla muiden kommentteja ja varsinkin vaikutuksista raskauden kulkuun, synnytykseen ja palautumiseen kaikesta tästä.

puolivälissä ollaan

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kauan kun se hyvältä tuntuu voi liikkua! Itselläni on LA 20.12 ja käyn joka päivä koiran kanssa pitkillä lenkeillä ja vähintään kerran viikossa uimassa (uin n. kilometrin jos hyvältä tuntuu) ja kerran viikossa käyn kuntosalilla missä minulle on tehty saliohjelma missä on otettu raskauteni huomioon. Ja näitä harrastuksia aion jatkaa niin kauan kuin suinkin vaan kykenen koska se tekee hyvää mielelle ja valmistaa kehoa sitten siihen suureen ponnistukseen :) Eli kannattaa kuunella omaa kehoa ja jos se ilmoittaa että jokin asia tuntuu pahalta niin ei sitten sitä kannata tehdä.Itsekin kävin raskauden alussa bodypump tunneilla mutta maha alkoi tulla jossain vaiheessa raskautta " eteen" ja päätin jättää sen toistaiseksi..

Vierailija
2/2 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta 2v sitten kävin loppuun asti BodyPumpissa ja -balancessa. Lisäksi kävelylenkeillä. Takaisin palasin tunneille 1kk synnytyksestä. Tästä toisesta jouduin jättämään jäsenkorttini " hyllylle" jo 3kk aikasisemmin, kun olin niin paljon väsyneempi käymään tunneilla (hb ja verenpaineet alhaiset ja lisäksi vajaa 2v täällä kotona viemässä energiaa) Jatkoin kuitenkin kävelylenkkejä, venyttelyä ym. kotona.

Tässä muuten hyvä linkki aiheesta:

http://www.fitness.fi/kunto/liikesarjat/_a9168/maha+edella+jumppaan/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla