Haluaisin kokeilla seksiä naisen kanssa
Pitkäaikainen haave. Ja haaveeksi ehkä jääkin. Olen siis itsekin nainen...
Kommentit (9)
Suosittelen. Itselläni oli ensimmäinen kerta naisen kanssa muutama kuukausi sitten. Oli aivan ihanaa. Hän tiesi mitä tehdä, mutta oli samalla kuitenkin hellä. Ja ai kuinka kuumalta hän näyttikään alasti, vaikka bi olenkin niin en todellakaan kiihotu miesvartalosta samalla tavalla kuin naisvartalosta.
N22
Itsekin Etsin naista leikkikaveriksi seksiin. Pitkäaikainen haaave. Minusta saisi kyllä kaverin seksiin. Olen nainen 49v. Muutama kokemus takana, lisää tahdon. Miten saisin suhun yhteyden?
Hyvä naispari, sitten kun olette löytäneet toisenne, ja tarvitsette sessioonne avustajaksi ylipainoista, ikääntynyttä, alkoholisoitunutta miestä, niin ottakaa reilusti yhteyttä meikäläiseen.
Nimim Adonis
PS. Kuva olis kiva yllätys ja ei nimeä kuoren päälle!
Vierailija kirjoitti:
Itsekin Etsin naista leikkikaveriksi seksiin. Pitkäaikainen haaave. Minusta saisi kyllä kaverin seksiin. Olen nainen 49v. Muutama kokemus takana, lisää tahdon. Miten saisin suhun yhteyden?
Yritin laittaa tähän mun sähköpostiosotetta, mutta täällä ei saa yhteystietojako julkasta... ni kokeillaas näin ....
Pienillä kirjaimilla se jouluinen juttu, mistä Stig laulaa. Ei siis torttua vaan ....... ät suomi kakskytneljä. Toivottavasti näät tän ja laitat viestiä. Mä odotan :p
Ap
Nostan tämän, jotta Ap:n viesti tavoittaisi kohteensa paremmin :)
T. Suopea sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Nostan tämän, jotta Ap:n viesti tavoittaisi kohteensa paremmin :)
T. Suopea sivustaseuraaja
Kiitos sulle
Kiitos myös minun puolestani
Yhteydenottoja ei ole vielä tullut, mutta valmiina ollaan
Adonis
Niin minäkin...
N35