Haluatko kysyä jotain 16-vuotiaalta nuorelta?
Haluaisitko kysyä jotain 16-vuotiaalta nuorelta?
Kommentit (62)
Lähtisitkö Marokkoon reppureissaamaan?
Miks mää sulta mitään kysyisin. Tää ei oo ton ikästen paikka.
Kolme. En ikinä lähtisi Marokkoon vaikka maksettaisiin. Olen muutenkin pyrkinyt vähentämään matkustelua.
Ap
Käytätkö paskaista kånken-reppua?
Kuljetko nilkat paljaana pakkasella?
Ajatko jopolla?
Mitä mieltä olet mainitsemistani?
Käytän Kånkenia, mutta en ole ikinä ollut nilkat paljaana pakkasella enkä omista Jopoa. Typerää kulkea nilkat paljaana, turha itkeä sitten keski-ikäisenä niitä kipua. Se on ihan sama mitä reppua käyttää tai millaisella pyörällä ajaa.
Ap
Huolettaako kiihtyvä uutisointi ilmastonmuutoksesta?
Pippuri. Huolettaa aivan valtavasti. Olen yrittänyt pienillä teoilla ja valinnoilla itse vähän vaikuttaa.
Ap
Oletko tyttö vai poika? Onko tyttö/poikakaveria? Kauanko on ollut? Mitä koulua käyt?
No mitä feikki, morjes ! Mites nää joulunpyhät sulla meni ?
Olen tyttö, en seurustele. Olen lukiossa. Lempiruokaani on riisi ja currykastike raejuuston kanssa. :D Varmaan uusi vuosi menee ihan kotona vaan.
Ap
Jos jaksan. Oli tosi mukava joulu! Sain kivoja lahjoja ja isovanhemmat kävi meillä syömässä. Katsoin myös Titanicin jouluaattona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksan. Oli tosi mukava joulu! Sain kivoja lahjoja ja isovanhemmat kävi meillä syömässä. Katsoin myös Titanicin jouluaattona.
Ap
Mitä lahjoja sait ja mikä on mielestäsi paras jouluruoka?
Parhaita jouluruokia ovat maksalaatikko ja porkkanalaatikko. Sain villasukat, suklaata, hajuveden ja lahjakortteja. Paras kaverini opiskelee leipuriksi ja häneltä sain tiikerikakun ja joulukahvia, se oli ihanin lahja. <3
Ap
Kolme vai neljä pulloa calvadosta?