Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on maksanut mun luottokorttivelan ja laittanut mun tilille 40 e

Vierailija
27.12.2018 |

Vielä viikko sitten oli luottovelkaa 248,95 e ja ohjelmoin sen menemään 31.12 kokonaisuudessaan käyttötililtä. Tuolloin tilin saldo oli 26,06 e. Olen ollut käyttötiliä käyttämättä ja tehnyt sen sijaan pikkuostoksia luottokortilla. Tänään käyttötilillä oli 60,06 e ja 6 euron palvelumaksuveloitus.

Kuka olet? Miten tämä on mahdollista? Kukaan ei varmasti tiedä luottotilini numeroa..
Joudun perumaan luottokorttivelan maksun nytten sitten!

Mystistä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä nostin enemmän käteistä, oli tilillä usein ylimääräistä, silloin kun rahat alkoivat muuten olla vähissä. Ikinä ei näkynyt mitään erityistä toimintaa. Nykyään ilmiötä ei esiinny.

Olen kuullut tästä muiltakin.

Olis kyllä mielenkiintoista tietää, mikä tämä juttu on. Koskaan en ole huomannut rahaa vastaavalla tavalla haihtuneen savuna ilmaan

Vierailija
22/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankilla on voinut käydä joku virhe. Mulla oli joskus myös tilillä mystisesti enemmän rahaa kuin piti, joten tuli sitten käytettyä enemmän kun rahat olivat muutenkin vähissä. En siis ollut varma saldosta, joten luulin sitten käyttäneeni vähemmän enkä hoksannut virheen mahdollisuutta. Pankki korjasi virheensä ja sen jälkeen oli tili miinuksella. Ilmeisesti oli joitain ostojani jäänyt veloittamatta tililtä tai veloitukset viivästyneeet, eivätkä näkyneet edes katevarauksessa. Silloin kyseessä oli kyllä laajempi ongelma ja asiasta uutisoitiinkin, mutta minä ehdin nähdä uutisen liian myöhään... Joten suosittelen, että soitat pankkiin ja kysyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankilla on voinut käydä joku virhe. Mulla oli joskus myös tilillä mystisesti enemmän rahaa kuin piti, joten tuli sitten käytettyä enemmän kun rahat olivat muutenkin vähissä. En siis ollut varma saldosta, joten luulin sitten käyttäneeni vähemmän enkä hoksannut virheen mahdollisuutta. Pankki korjasi virheensä ja sen jälkeen oli tili miinuksella. Ilmeisesti oli joitain ostojani jäänyt veloittamatta tililtä tai veloitukset viivästyneeet, eivätkä näkyneet edes katevarauksessa. Silloin kyseessä oli kyllä laajempi ongelma ja asiasta uutisoitiinkin, mutta minä ehdin nähdä uutisen liian myöhään... Joten suosittelen, että soitat pankkiin ja kysyt!

Juu, käyttötilillä muutoin kaikki kunnossa, mutta saldo lisääntynyt ilman merkintää 40 eurolla. Kyllähän se ihmetyttää, mutta luottotilin katevarausten täydellinen häviäminen sitäkin enemmän! Luottoyhtiöllä ei ole mitään asiakaspalvelunumeroa minne soitella, joten katselen vielä pari pv. Pankin aukeamista odottelen klo 10 saakka ;)

Vierailija
24/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katevaraus on voinut vapautua. Minulle kävi niin muutama vuosi sitten, juurikin pitkien joulupyhien takia. Se ostos veloitettiin silti myöhemmin eli ei kannata tuhlata.

Vierailija
25/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katevaraus on voinut vapautua. Minulle kävi niin muutama vuosi sitten, juurikin pitkien joulupyhien takia. Se ostos veloitettiin silti myöhemmin eli ei kannata tuhlata.

Ok! Tää kuulosta kyllä järkevämmältä selitykseltä tapahtuneeseen! Selittäisi siis molempien tilien saldojen muuttumiset. Veikkaan vahvasti, että just näin on itseasiassa käynyt..

Vierailija
26/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katevaraushäiriötä itsekin veikkaan, joten älä vielä nuolaise ennen kuin tipahtaa.

Vierailija
27/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok! Tää kuulostaa ehdottomasti järkevimmältä selitykseltä tapahtuneisiin. Todennäköisesti just näin onkin käynyt, katevaraus vapautunut/rauennut..

Vierailija
28/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katevaraushäiriötä itsekin veikkaan, joten älä vielä nuolaise ennen kuin tipahtaa.

Joo en. Tän häiriötilanteen takia itseasiassa muutin luottorajaa niin pieneks kuin mahdollista eli viiteen sataan.

Vierailija
29/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sukulaiset harrastaa tuota luottokorttivelkojeni maksamista. :-)

Vierailija
30/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat sukulaiset harrastaa tuota luottokorttivelkojeni maksamista. :-)

Oishan se ihan mukavaa, mutku eivät tiiä miu luottotilinumerroo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä